Je vertelt me toch niet dat je BHFM serieus neemt? Dit is weer zo'n topic waar die een lul verhaal ophangtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:53 schreef Xcalibur het volgende:
ik vind het vrij bizar dat je prive-dingen voor je baas moet doen, zou ik nooit doen...
als er in het bedrijfspand nou wat geklust moet worden kan ik het nog begrijpen, zou ik er ook niet blij mee zijn, maar goed.... als de nood hoog is enzo
ik doe in principe gewoon m'n werk (webdesign), wat aanverwante dingen (DTP etc), en een beetje netwerkbeheer... maar dat valt wel binnen m'n functie al zeg ik het zelf
man , lul toch niet zo gruwelijk uit je nek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen van de baas dat ik de moet helpen bij zijn huis. Ik moet een muur metselen, terwijl ik nog nooit gemetseld heb.De baas zegt dat hij een knecht heeft die het me wel kan leren.
Ik moet hem 1 week helpen in zijn huis met allerlei klusjes... Ik ben in mijn echte werk overigens netwerkbeheerder/manusje van alles. Is het zo makkelijk om te leren metselen als de baas zegt???
Zaterdag moet ik van de baas in een wielerronde hier de bezemwagen spelen. Eigenlijk ben ik niet overal van gediend, maar het is wel afwisselend zo. ik vind het overgens vervelend als de zaken die ik hier meld in twijfel worden getrokken. Het is echt zo en er is niks van gelogen. Ik hou het topic algemeen, ik wil gewoon een topic waarin iedereen zn werkdagen vertelt.
(heb ik al eerder gedaan maar die was vol, dit is deel 2 eigenlijk)
vertel hier wat jij allemaal gedaan hebt vandaag en wat je binnenkort allemaal op je werk gaat doen.
mja, kweenie... het is Belgie he...quote:Je vertelt me toch niet dat je BHFM serieus neemt? Dit is weer zo'n topic waar die een lul verhaal ophangt
Zijn arbeidscontract schijnt een vodje te zijn met daarop 1 woord: manusjevanalles.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Miller.Time het volgende:
Mijn werkzaamheden staan zoals dat hoort gewoon strak gedefineerd in een arbeidscontract. Zoiets heet een functieomschrijving. Misschien moet je je baas daarvan eens op de hoogte brengen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vertel hier wat jij allemaal gedaan hebt vandaag en wat je binnenkort allemaal op je werk gaat doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Youssef het volgende:
Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:19 schreef Farao het volgende:
Of jij heb vandaag een bus gestolen op je werk, of je snapt 't topic niet helemaal....
Wat een disciplinequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
ik doe het niet.. ik doe het niet..
* Mirage bijt haar tong af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |