abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:12:30 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27724242
Ik kreeg vandaag te horen van de baas dat ik de moet helpen bij zijn huis. Ik moet een muur metselen, terwijl ik nog nooit gemetseld heb. De baas zegt dat hij een knecht heeft die het me wel kan leren. Ik moet hem 1 week helpen in zijn huis met allerlei klusjes... Ik ben in mijn echte werk overigens netwerkbeheerder/manusje van alles. Is het zo makkelijk om te leren metselen als de baas zegt???

Zaterdag moet ik van de baas in een wielerronde hier de bezemwagen spelen. Eigenlijk ben ik niet overal van gediend, maar het is wel afwisselend zo. ik vind het overgens vervelend als de zaken die ik hier meld in twijfel worden getrokken. Het is echt zo en er is niks van gelogen. Ik hou het topic algemeen, ik wil gewoon een topic waarin iedereen zn werkdagen vertelt.

(heb ik al eerder gedaan maar die was vol, dit is deel 2 eigenlijk)

vertel hier wat jij allemaal gedaan hebt vandaag en wat je binnenkort allemaal op je werk gaat doen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:14:55 #2
120340 Roulette
Gambling is Fun!
pi_27724335
een keer op de jaarmarkt gestaan (zonder uitbetaald te hebben gekregen)
de baas geholpen met verhuizen
NEVER GAMBLE WITH MONEY THAT YOU NEED FOR OTHER THINGS!
pi_27724378
ik doe gewoon mijn werk en daarna ga ik naar huis
pi_27724729
Tv kijken en tafeltennisen. Audio apparaten repareren doe ik ook af en toe. Word bij me nieuwe baan wel anders...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:49:45 #5
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_27725795
Het enige wat verplicht is bij ons is 't controleren van de medicatie en de apperatuur (en voor de chauffeurs de wagen zelf) en de bijscholing is verplicht.

De overigen dingen, zoals 'n roda-dienst, of naar een open dag met een wagen zijn gewoon vrijwillig, er wordt een lijst opgehangen en als je zin heb dan schrijf je je in.

En voor de rest mag ik zo'n beetje doen wat ik wil (tv, dvd, internet, lezen, slapen, ergens heen rijden) todat we uiteraard een oproep krijgen.

Maar om even terug te komen op jou (als ts), je geeft toch aan dat je "manusje van alles" bent, dus dan zou je er eigenlijk toch niet van op moeten kijken dat je allerlei klusjes te doen krijgt ?
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_27725941
ik vind het vrij bizar dat je prive-dingen voor je baas moet doen, zou ik nooit doen...
als er in het bedrijfspand nou wat geklust moet worden kan ik het nog begrijpen, zou ik er ook niet blij mee zijn, maar goed.... als de nood hoog is enzo

ik doe in principe gewoon m'n werk (webdesign), wat aanverwante dingen (DTP etc), en een beetje netwerkbeheer... maar dat valt wel binnen m'n functie al zeg ik het zelf
pi_27726083
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:53 schreef Xcalibur het volgende:
ik vind het vrij bizar dat je prive-dingen voor je baas moet doen, zou ik nooit doen...
als er in het bedrijfspand nou wat geklust moet worden kan ik het nog begrijpen, zou ik er ook niet blij mee zijn, maar goed.... als de nood hoog is enzo

ik doe in principe gewoon m'n werk (webdesign), wat aanverwante dingen (DTP etc), en een beetje netwerkbeheer... maar dat valt wel binnen m'n functie al zeg ik het zelf
Je vertelt me toch niet dat je BHFM serieus neemt? Dit is weer zo'n topic waar die een lul verhaal ophangt
pi_27726428
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen van de baas dat ik de moet helpen bij zijn huis. Ik moet een muur metselen, terwijl ik nog nooit gemetseld heb. De baas zegt dat hij een knecht heeft die het me wel kan leren. Ik moet hem 1 week helpen in zijn huis met allerlei klusjes... Ik ben in mijn echte werk overigens netwerkbeheerder/manusje van alles. Is het zo makkelijk om te leren metselen als de baas zegt???

Zaterdag moet ik van de baas in een wielerronde hier de bezemwagen spelen. Eigenlijk ben ik niet overal van gediend, maar het is wel afwisselend zo. ik vind het overgens vervelend als de zaken die ik hier meld in twijfel worden getrokken. Het is echt zo en er is niks van gelogen. Ik hou het topic algemeen, ik wil gewoon een topic waarin iedereen zn werkdagen vertelt.

(heb ik al eerder gedaan maar die was vol, dit is deel 2 eigenlijk)

vertel hier wat jij allemaal gedaan hebt vandaag en wat je binnenkort allemaal op je werk gaat doen.
man , lul toch niet zo gruwelijk uit je nek.
je weet godverdomme nog niet eens wat waterpas is , hoe wil je dan gaan metselen en die bazen die jij treft zijn blijkbaar allemaal debiel in nl moest je rare klusjes doen nu weer....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:10:39 #9
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_27726622
Papier volschrijven wat toch niemand leest. Mensen zover krijgen dat ze hun werk doen. Problemen oplossen die ontstaan zijn omdat mensen hun werk niet goed doen. Problemen oplossen die niemand zag aankomen, die niemand begrijpt en waarvoor niemand een oplossing heeft..... Het gebruikelijke IT-werk dus.
pi_27726642
quote:
Je vertelt me toch niet dat je BHFM serieus neemt? Dit is weer zo'n topic waar die een lul verhaal ophangt
mja, kweenie... het is Belgie he...
mijn vriendin komt uit dezelfde stad, en die hoorde ook regelmatig van die vage verhalen...
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:56:47 #11
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27731987
Dingen die eigenlijk buiten mijn functie vallen:
Af en toe een pc installeren en een dvdtje branden, middagje golfen en af en toe wat mensen helpen met hun ICT-probleempjes. Maar dat maakt het werk weer lekker gevarieerd.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_27751239
BHFH heeft een vage baas

klik hier

klik hier

klik hier
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:16:11 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27757957
Die baas gebruikt je echt voor vanalles he. Laat je je niet gewoon te veel gebruiken?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:21:21 #14
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27758174
Beste BHFH, metselen is makkelijk (ik kan het ook !).
Het is ook normaal dat je je baas hierbij helpt.

Meestal wordt er tijdens het metselen bier gedronken en is het ritueel om naderhand je baas een heerlijke pijpbeurt te geven die afgerond wordt met even soppen in je poepgaatje. Vergeet dus niet je anusje te scheren voor je aan de slag gaat !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_27761193
Koffie halen
Koffie drinken
Dingen die een of andere vage technische afdeling heeft gedaan communiceren naar de klant
Klanten terugbellen die klachten hebben
Beetje administratie mailen
Vraagbaak voor nieuwe medewerkers
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:19:34 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27821781
De baas kwam vandaag vertellen dat we met het hele personeel een golf-clinic gaan doen en dat we ook gaan survivelen in de ardennen . eind juni al. Nou ik ben benieuwd!!

Verder had ik vandaag pech, want er bleef een tape hangen in de tape library, dus ik moest 2 uur langer blijven om de vastgelopen tape eruit te krijgen... (wat gelukkig lukte) om de backups voor het weekend veilig te stellen. Verder moest ik reclameborden en zwaailichten op de bedrijfsauto maken, voor de wielerronde van morgen waar ik bezemwagen moet zijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27822446
Ik neem aan dat je probleem is dat je voor een klein bedrijfje of familiebedrijf werkt? Waarschijnlijk ben je te zwak om nee te zeggen en laat je je makkelijk om praten door de "grote" baas. En als je er niet van gediend bent om al zijn klusjes op te knappen, waarom stap je dan niet gewoon op Vast genoeg bedrijven waar je hetzelfde werk kan doen, waar ze normaal met je omgaan.

Mijn werkzaamheden staan zoals dat hoort gewoon strak gedefineerd in een arbeidscontract. Zoiets heet een functieomschrijving. Misschien moet je je baas daarvan eens op de hoogte brengen.
Redneck!
pi_27851327
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Miller.Time het volgende:
Mijn werkzaamheden staan zoals dat hoort gewoon strak gedefineerd in een arbeidscontract. Zoiets heet een functieomschrijving. Misschien moet je je baas daarvan eens op de hoogte brengen.
Zijn arbeidscontract schijnt een vodje te zijn met daarop 1 woord: manusjevanalles.

Tja dan mag je natuurlijk ook de leuke kwarweitjes doen
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:40:50 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28147631
Morgen ga ik dus metselen bij het huis van de baas, dus dat gaat wat worden! In de hitte dus,,, Volgende week trouwens ga ik met de baas en mijn collega's naar de ardennen. de baas wil ivm de onderlinge communicatie door het bos gaan lopen enzo.. WE moeten dus slapen in tenten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28147993
ik doe het niet.. ik doe het niet..

* Mirage bijt haar tong af.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:07:39 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28148513
over het wielrennen trouwens ik had dat in een ander topic vermeld, maar hiet niet. het was dus erg leuk en ik was dus bezemwagen van de familiekoers! Dus de profrenners gingen eerst en een uur later de vrouwen, oude mannenen de kinderen en als er kleine kinderen waren die het bij konden houden moest ik die in de bus laden. Halverwege was er een bierstop voor de kinderen een colatje en de rest allemaal aan het bier.

Terug was er een barbeque en muziek
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28149385
Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:19:05 #23
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_28150666
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Youssef het volgende:
Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"

Of jij heb vandaag een bus gestolen op je werk, of je snapt 't topic niet helemaal....
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_28150845
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:19 schreef Farao het volgende:

Of jij heb vandaag een bus gestolen op je werk, of je snapt 't topic niet helemaal....
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:16:02 #25
111260 Charmian
a little joy
pi_28167641
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
ik doe het niet.. ik doe het niet..

* Mirage bijt haar tong af.
Wat een discipline
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo