quote:Op zondag 16 januari 2005 20:00 schreef ThE_ED het volgende:
Is dat diezelfde baas waar je verplicht ober en zwarte piet moest zijn?
Dat heb je zelf ook het liefste neem ik aan.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Mijn baas heeft wel graag dat ik heelhuids terugkom, en met alle functie's nog werkend.
Wat voor handel hebben jullie dan met die ´Amerikaanse´ klanten?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij mij dus wel. Hij wil dus dat ik meld waar ik heenga en wat ik ga doen en ik moet toestemming vragen. Oke, ik snap sommige zaken wel, want ons bedrijf heeft Amerikaanse klanten en die willen zeker dat er geen spionnen ofzo bij zitten schijnt het en dus willen ze van iedereen in ons bedrijf (we leveren bepaalde zaken oa aan Amerikaanse klanten) weten waar ze op vakantie gaan en trekken ze ook iedereen na. Als er iemand in het bedrijf naar hun normen niet een bepaalde stsus krijgt gaan de orders aan onze neus voorbij... maar ik wil nu dus naar China en zelfs daar moet met de klant worden overlegd (nota bene niet eens van ons bedrijf zelf) of ik daar wel heen mag! En dat terwijl ik maar manusje van alles ben en van geen enkele geheime zaak weet heb.
Hoe zit dat bij jullie?
Bouwmaterialen enzo.. maargoed zo spannend is het allemaal niet, het gaat erom dat de Amerikanen blijkbaar zo paranoia zijn over alles dat ze zelfs personeel van toeleveranciers in de gaten willen houden.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:20 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Wat voor handel hebben jullie dan met die ´Amerikaanse´ klanten?
Atoombom technologie?
Verloftechnisch gezien is het dan heel logisch om op vakantie te gaan. Zeg maar, als je wilt genieten moet je dat meteen goed doen. Maar begrijpelijk dat je thuis oproepbaar blijft; het gaat immers om dringende geneeskundige hulp.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:21 schreef Farao het volgende:
Als ik vakantie heb wil m'n baas alleen weten of ik wegga of niet, ben ik 't land uit ben ik dus niet meer inzetbaar voor de GHOR (Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen), bleef ik lekker thuis behoor ik natuurlijk wel gewoon op te dagen, voor de ghor ben je 24/7, 356 dagen per jaar oproepbaar, maar daar kies je dan ook zelf voor.
Ach, je heb van die fanaten die ook "genieten" van een medische inzetquote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef amr_diab het volgende:
Verloftechnisch gezien is het dan heel logisch om op vakantie te gaan. Zeg maar, als je wilt genieten moet je dat meteen goed doen. Maar begrijpelijk dat je thuis oproepbaar blijft; het gaat immers om dringende geneeskundige hulp.
Bespottelijk. Ik vraag me af of ik voor zo'n bedrijf zou willen werken. Ontzettend naar idee dat hun controle zo ver gaat. Wat ik in mijn vakantie doe is echt míjn zaak!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bouwmaterialen enzo.. maargoed zo spannend is het allemaal niet, het gaat erom dat de Amerikanen blijkbaar zo paranoia zijn over alles dat ze zelfs personeel van toeleveranciers in de gaten willen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |