Een studentenvereniging waarin je ook daadwerkelijk studeert yeah right!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou een studentenvereniging lijkt me ideaal, om af en toe eens onder het genot van neen biertje de vakken nog eens door te nemen om zo spelenderwijs bij te leren (zonder alle avonden saai in de boeken te zitten) en misschien nog wat leuke vrouwlijke mede-studenten ontmoeten natuurlijk.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vent, je zou waarschijnlijk zo hard uit de toon vallen, je zit daar met allemaal mensen die dik 10 jaar jonger zijn.
Sittard en ik ben helemaal niet oud! Het is maar hoe oud je je voelt!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:16 schreef Meierij het volgende:
In welke stad wil je gaan studeren ?
Nou 10 jaar jongere meiden heeft ie vast geen problemen meequote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
je zit daar met allemaal mensen die dik 10 jaar jonger zijn.
Zeer zeker!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daarvoor is een studentenvereniging och, om het schoolwerk van de dag door te spreken met lotgenoten en elkaar te steunen. en om af en toe samen nog wat leuke dingen te doen misschien
Misschien kun je er eentje oprichten die zo werkt. In Tilburg zou je bij het nieuwe d'Artagnan kunnen gaan, die schijnen ook zoiets te willen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daarvoor is een studentenvereniging och, om het schoolwerk van de dag door te spreken met lotgenoten en elkaar te steunen. en om af en toe samen nog wat leuke dingen te doen misschien
*gelukkig* k was al bang dat ik jou volgend jaar tegen zou komenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Sittard en ik ben helemaal niet oud! Het is maar hoe oud je je voelt!![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef E.T. het volgende:
Ik zou het erg knap vinden als jij een mulo-examen hebt gedaan!
Jij bent begin 30 (ik meen 33 of 35) en het mulo is in 1968 afgeschaft.
Als je bedoeld met "schoolwerk bespreken" "bier zuipen"...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De koelvakken van de koelkast jaquote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef Pool het volgende:
'de vakken doornemen' bij een studentenvereniging.![]()
Ik gok een eeuwig durende. Want zo groen als BHFH is niemand..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
Dat wordt me een ontgroening zeg...
Wat denk je zelf? Denk je dat hij de MULO heeft kunnen afrondenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef JDude het volgende:
Gaat dit nog ergens over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |