dat dacht ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef E.T. het volgende:
Ik zou het erg knap vinden als jij een mulo-examen hebt gedaan!
Jij bent begin 30 (ik meen 33 of 35) en het mulo is in 1968 afgeschaft.
vakken die ik evt wil doen zijn wiskunde, natuurkunde, biologie, engels, nederlands en geschiedenis .quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik weet niet in welke vakken je examen wilt doen, maar ik zou je eventueel de bestanden kunnen toezenden die daarvoor van belang zijn.
i.i.g. wordt daarin uitgelegd hoe een examen in elkaar steekt, hoe het eindpunt wordt berekend, wat je moet voorbereiden en voor welke datum; dat soort zaken.
Ja, dat is inderdaad verplicht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
moet je perse zon prfiel kiezen/ ik vind de vakkencombos nogal raar.
Ik wil dus wis en natuurkunde doen, omdat ik al ongeveer op dat niveau zit. geschiedenis omdat ik dat interessant vind, engels zit ik ook wel op dat niveau, biologie vind ik interessant en evt nederlands, od aardrijkskunde
Het zijn er heel wat i.d.d.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit net ff te kijken, jeej wat een hoop vakken moet je doen!!??? wat raar dat je niet zelf de vakken kan kiezen??????
ok das echt heel aardig van je, maar eik te gek! dan moet je kosten maken en veel moeite doen voor mij ..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:09 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad verplicht.
Maar ik bedoelde eigenlijk je postadres i.p.v. je mail, omdat het nogal veel bestanden zijn. Ik heb net de complete CD-ROM gebrand, dus als je die wilt hebben...
Anders kan ik evt. ook de bestanden in delen naar je emailadres zenden.
Ach ja, boeiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok das echt heel aardig van je, maar eik te gek! dan moet je kosten maken en veel moeite doen voor mij ..![]()
maar ik kan je mn Nederlandse adres wel geven ( heb een postbus)
waarom reageer je hier niet op BHFH??quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef E.T. het volgende:
Shame on you!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:13 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik ben bijna 3e-jaars HBO en ik heb vorige week het VMBO examen wiskunde niet gehaald, terwijl ik 4 jaar geleden Wiskunde B12 gehad heb op de HAVO.
Omdat hij zichzelf nu verlult heeft, en editten kan al niet meer.quote:
Hardstikke bedankt alvast in ieder geval!! (heb hem nog niet, want een andere Nederlander hier met wie ik de postbus deel zou de postbus leeghalen)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ach ja, boeie
Hij is al met de post...
voor nederlands ben je iig al gezaktquote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt alvast in ieder geval!! (heb hem nog niet, want een andere Nederlander hier met wie ik de postbus deel zou de postbus leeghalen)
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
voor nederlands ben je iig al gezakt![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef E.T. het volgende:
Ja, dat wat Koewam dus postte mongoolquote:Op maandag 8 mei 2006 16:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit topic is niet meer relevant voor mij , ik ben vorig jaar met een HBO opleiding begonnen. (Mijn propedeuse is bijna binnen) de reden van de kick ontgaat mij voolledig.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu ben ik wel eens benieuwd of ik met mijn mulo bijvoorbeeld een modern havo examen kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |