geen slavin, want ik ben bereid gratis eten en onderdak te verschaffen, plus nog zakgeld.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:36 schreef marsdieker het volgende:
Jij wil een slavin hebben, dit is in onze westerse wereld verboden.
Of een strandwandeling, en dan een flinke duw.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk welgewoon op een vrachtschip dumpen
ik geef haar al onderdak (waard +/- 500 euro p/m) ze mag gratis eten en drinken (waard +/- 400 euro per maand) dus dan zit je al aan 900 euro aan loon in natura. Dan heb je nog het stroom/water verbruik, laten we zeggen ook 100 euro per maand, plus nog dat zakgeld , dan betaal ik in feite al aan 1100 euro per maand. waarvan 1000 in natura.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Rapaille het volgende:
Jij hebt ook totaal geen besef van wat dingen kosten he?
Dat gebruik ik ook wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef DarkElf het volgende:
400 euro aan eten en drinken in de maand? heb je op een walvis gerekend?
ja, vinnikookquote:Op maandag 20 juni 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niemand tips of adviezen verder? laten we trouwens serieus en ontopic blijven!
Als ik mij niet vergis zelfs dan nog meer hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
kost en inwoning en gebruik van sanitair etc voor niks... Dat zal neerkomen op een 200 per maand.
inclusief eventuele seksuele behoeften etc hè
In India kost dat geen reet. Hier ben je een vermogen kwijt.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een een huishoudster = een gezelschapsdame die ook de huishouding doet. , wellicht dekt het woord "njai" beter de lading dan huishoudster.
mijn ziekenfonds is lager, maargoed, zo iemand heeft kleding voor een week lang nodig, meer toch niet? Heb ik ook, in het weekend wassen en klaar is kees, gewoon kleding voor 8 dagen meer is niet nodig. Telefoonkosten? Zo iemand moet eens wagen uberhaupt een telefoon aan te raken. Sport/hobby? Geen tijd, huishouden vergt genoeg tijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zelfs dan nog meer hoor.
Het zou ook niet echt realistisch zijn, van 200 euro kan je amper leven.
ziekenfonds 60 euro (gokje, ik ben particulier verzekerd )
ze zou dan maar 120 euro hebben om alle zaken te doen als
kleding aanschaffen
telefoonkosten betalen
sport/hobby
etc...
op papier werkt ze uiteraard niet bij mij.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zelfs dan nog meer hoor.
Het zou ook niet echt realistisch zijn, van 200 euro kan je amper leven.
ziekenfonds 60 euro (gokje, ik ben particulier verzekerd )
ze zou dan maar 120 euro hebben om alle zaken te doen als
kleding aanschaffen
telefoonkosten betalen
sport/hobby
etc...
Per maand [14.gif]quote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Mirage het volgende:
zo'n 1000 euro plus gratis kost en inwoning zou reëel zijn in Nederland.
ja per maandquote:
Dan zal ze dus een andere baan erbij moeten hebben en helemaal geen tijd hebben om jouw gezelschapsvrouwtje te spelen !quote:Op maandag 20 juni 2005 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
op papier werkt ze uiteraard niet bij mij.
jahquote:
dat vind ik onredelijk veel zeker gezien ze van al mijn faciliteiten gebruik maakt. (wc, kookgerei, water, electriciteit, onderdak) het minimumloon in nl is zon 1100 euro, dan vind ik 100 euro per maand best goed betaald. Ze heeft niks nodig, omdat ze al onderdak , eten en drinken bij mij heeft. Die 100 euro kan ze mooi naar de familie sturen als ze dat wil, voor de rest is ze voorzien.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Mirage het volgende:
No way, hoezo duur. Dat is duurder dan de huur van een huisquote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Mirage het volgende:
Tja, ik weet het ook niet hoor. 40 uur p/w is minimaal 1000 waard.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah
idd... niet relevant bedrag dus voor BHFH...
Inclusief seks... euh.. daar heb ik geen ervaring mee... afhankelijk van of je d'r uit een goed excort bureau weg haalt of van de straat plukt (keileweg ofzo )
Misschien dat een njai zover te krijgen is.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Mirage het volgende:
Als je verwacht (wat ik begrijp uit OP en BHFH kennende) dat iemand de hele dag voor je klaar staat dan betaal je daar voor.
ze krijgt een uitkering.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef Mirage het volgende:
en helemaal als je bedenkt dat diegene zich particulier moet verzekeren (zwart dus )..BHFH wil het niet op papier.. dan betaal je daar voor.
als ze bij jou inwoont ????quote:
Wie heeft het over verzekeren? Zo iemand duikt illegaal onder in zijn kelderquote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef Mirage het volgende:
en helemaal als je bedenkt dat diegene zich particulier moet verzekeren (zwart dus )..BHFH wil het niet op papier.. dan betaal je daar voor.
ze huurt op papier bij mij een kamer voor een bedrag van 1 euro per maand.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ze bij jou inwoont ????
dat kan alleen als je haar op papier een kamer verhuurt.
Als ze bij jou inwoont krijgt ze géén uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |