abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 februari 2006 @ 15:08:44 #276
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35543028
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Listo, even over dat boek dat ik zoek: Gezocht: boek, Een praktische kijk op Marketing...

Eigenlijk zit het zo:

Als je toegang wil tot de website, dan vragen ze om een woord in te tikken.
Voorbeeld: Typ het laatste woord van de 2e alinea van pagina 161.
Dus passage is het verkeerde woord eigenlijk

Ik denk dat er misschien wel mensen die marketing oid studeren dat boek hebben.
Dat maakt de zaak anders inderdaad
Maar dan nog, er is een reden dat je dat woord daar in moet typen: ze willen dat je het boek aanschaft.
Om hier om dat woord te vragen is in mijn ogen net als vragen om de activatiecode van een stuk software. Warez dus, en niet toegestaan op fok.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35543292
Ja, in principe heb je daar gelijk in.. sorry, dat had ik kunnen weten

Ps. Ik heb hem al in het V&A feedback forum gezet zodat die ook gesloten kan worden. Al blijft het jammer om voor 1 model dat boek te kopen!
  maandag 27 februari 2006 @ 15:27:18 #278
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35543670
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ja, in principe heb je daar gelijk in.. sorry, dat had ik kunnen weten

Ps. Ik heb hem al in het V&A feedback forum gezet zodat die ook gesloten kan worden. Al blijft het jammer om voor 1 model dat boek te kopen!
Tja, dat is het inderdaad ook. Ik zal maar niks zeggen over de bieb?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35543835
Okey Listo, dit is het laatste hoor, wat ik hierover ga zeggen in dit topic.. om hem zegmaar wat schoon te houden enzo

Mijn moeder werkt in een bedrijf wat voor bibliotheken werkt. Het eerste toen ik een woord uit dat boek nodig was, was inderdaad haar bellen. Van alle biebs in Friesland heeft/had alleen de Centrale bibliotheek van Leeuwarden dat boek. Maar helaas, het bleek vermist
Dus die optie had ik al bekeken..

Maare, het komt goed hoor! Bedankt dat je even meedenkt
  maandag 27 februari 2006 @ 15:35:26 #280
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35543960
Ok, blij dat het op deze manier opgelost is
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35543993
Hij heet trouwens Litso. Ik ben Listo.
I like my coffee black, just like my metal.
pi_35544700
Heheh ook goed, maar jullie zijn wel dezelfde
pi_35862733
zoals ik elders al zei (maar daar wordt het waarschijnlijk niet gelezen):
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

kvind dat centraliseren eigenlijk maar armoede. Staan ineens de paar topics die nog actief zijn in SES helemaal onderaan
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:14:39 #284
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35865423
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:49 schreef Repeat het volgende:
zoals ik elders al zei (maar daar wordt het waarschijnlijk niet gelezen):
[..]
Staan ze lekker makkelijk in een groepje

Ik vind het zelf eigenlijk vooral heel fijn dat de slowchats onderaan staan. En omdat SES toch wel een forum is waar centrale topics handig zijn (daarom hebben we er ook een stuk of 7) lijkt het me bijna vanzelfsprekend om die ook naar onder te doen. Ik weet dat er fora zijn die er voor kiezen dat niet te doen, maar om wel de slowchats en niet de centrale topics naar beneden te doen zou alleen maar meer chaos scheppen.

Het is denk ik ook een kwestie van wennen. Ik moet nu zelf ook echt er aan denken ook even naar beneden te scrollen en te kijken hoe het met de topics daar staat. Maar ik denk dat dat wel went, en nogmaals ik ben gewoon blij dat het handig en makkelijk te vinden in een groepje bij elkaar staat
Dan maar dat kleine beetje extra scrollen.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 12:09:10 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35873600
Daarnaast overspoelen de slowchats op drukke dagen de losse topics.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35906010
Enquête Google <-- Zou een modje even mijn OP willen aanpassen? Alvast bedankt!

Het gaat hierom:

Update:

Hartelijk bedankt allemaal voor het invullen!
Ik heb zo veel reacties, dat ik al 150 enquêtes terug heb van mensen tussen de 18 en 25 jaar!

Daarom:
Graag alleen invullen indien je 25 jaar en ouder bent!
Alvast bedankt!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:43:19 #287
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35906048
et voila!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35906683
Danku!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:07:49 #289
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35906709
U zijt welkom.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 maart 2006 @ 22:49:43 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_36071915
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Litso het volgende:

[..]

Staan ze lekker makkelijk in een groepje

Ik vind het zelf eigenlijk vooral heel fijn dat de slowchats onderaan staan. En omdat SES toch wel een forum is waar centrale topics handig zijn (daarom hebben we er ook een stuk of 7) lijkt het me bijna vanzelfsprekend om die ook naar onder te doen. Ik weet dat er fora zijn die er voor kiezen dat niet te doen, maar om wel de slowchats en niet de centrale topics naar beneden te doen zou alleen maar meer chaos scheppen.

Het is denk ik ook een kwestie van wennen. Ik moet nu zelf ook echt er aan denken ook even naar beneden te scrollen en te kijken hoe het met de topics daar staat. Maar ik denk dat dat wel went, en nogmaals ik ben gewoon blij dat het handig en makkelijk te vinden in een groepje bij elkaar staat
Dan maar dat kleine beetje extra scrollen.
Jullie zijn de slowchat van het eindexamen vergeten centraal te maken. Hierdoor zweeft dat slowchattopic in zn uppie nog door het subforum heen, terwijl de andere slowchattopic netjes onderaan staan.

Ik ben het er wel mee eens dat het centraal maken van de slowchattopics de leesbaarheid van het subforum heeft vergroot.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:57:20 #291
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36072196
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jullie zijn de slowchat van het eindexamen vergeten centraal te maken. Hierdoor zweeft dat slowchattopic in zn uppie nog door het subforum heen, terwijl de andere slowchattopic netjes onderaan staan.

Ik ben het er wel mee eens dat het centraal maken van de slowchattopics de leesbaarheid van het subforum heeft vergroot.
Je hebt gelijk. Ik heb er expres even mee gewacht omdat ik in mijn hoofd had dat het examenforum er al aan zat te komen, maar dat duurt nog wel even
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 23:07:33 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36072529
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jullie zijn de slowchat van het eindexamen vergeten centraal te maken. Hierdoor zweeft dat slowchattopic in zn uppie nog door het subforum heen, terwijl de andere slowchattopic netjes onderaan staan.

Ik ben het er wel mee eens dat het centraal maken van de slowchattopics de leesbaarheid van het subforum heeft vergroot.
Ik ook
het is er wel leeg van geworden, maar het leest enorm goed weg.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36096163
Ik weet niet of ik hier in dit topic over moet klagen maar:
Als ik is SES in een topic zit met meer pagina's kan ik bovenaan niet op die cijfertje klikken om naar de volgende pagina te gaan maar onderaan lukt het wel. En bij andere subforums is dat niet
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:27:44 #294
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36096474
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet niet of ik hier in dit topic over moet klagen maar:
Als ik is SES in een topic zit met meer pagina's kan ik bovenaan niet op die cijfertje klikken om naar de volgende pagina te gaan maar onderaan lukt het wel. En bij andere subforums is dat niet
Ik heb er ook af en toe last van, maar het was me nog niet opgevallen of/dat het alleen in SES is.
Ik ga even met de devvers praten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36172368
Ik ben het gezuig van Diederick_Duck een beetje zat. Hij verdedigt 1 dezelfde standpunt in 2 topics, zonder argumenten, wat de discussies verziekt.

Kijk "Waarom studeren? en Moeilijkheid studies
pi_36172383
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik heb er ook af en toe last van, maar het was me nog niet opgevallen of/dat het alleen in SES is.
Ik ga even met de devvers praten
Dit is in andere subfora ook.
pi_36173486
quote:
Op zondag 19 maart 2006 17:24 schreef Koewam het volgende:
Ik ben het gezuig van Diederick_Duck een beetje zat. Hij verdedigt 1 dezelfde standpunt in 2 topics, zonder argumenten, wat de discussies verziekt.

Kijk "Waarom studeren? en Moeilijkheid studies
Er waren zat argumenten, maar jij bent klaarblijkelijk te dom om ze te snappen. Overigens was de discussie inderdaad niet erg ontopic, dus ik kan er mee leven dat ze verwijderd is.
pi_36173524
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Er waren zat argumenten, maar jij bent klaarblijkelijk te dom om ze te snappen. Overigens was de discussie inderdaad niet erg ontopic, dus ik kan er mee leven dat ze verwijderd is.
Je bent gewoon stronteigenwijs.
pi_36173585
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef Koewam het volgende:

[..]

Je bent gewoon stronteigenwijs.
Ja. Dat is trouwens een belangrijke eigenschap om (wetenschappelijke) doorbraken te kunnen bewerkstelligen, lekker tegen de stroom inroeien.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 18:29:31 #300
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36174188
Ja, ik vroeg toch deze vetes elders uit te vechten... ICQ, MSN, YIM, mail, IRC, GT, SMS, postduif.
Maar ja...
Dat hij stronteigenwijs moet hij zelf weten, redelijkheid kan ik wel waarderen.
Trouwens, reageer er dan gewoon niet meer op.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')