Neehee, volgens mij heb jij een exacte studie gedaanquote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
ik studeer fiscaal juridische dienstverlening
Spuit 11quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef Allochtoon het volgende:
Ik studeer filosofische verloskundige informatica.
Je bedoelt dat ik te slim ben om voor een alfa te kunnen doorgaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neehee, volgens mij heb jij een exacte studie gedaan![]()
Want bèta's zijn slimmer dan alfa's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik te slim ben om voor een alfa te kunnen doorgaan?
Nee, dat stond me bij, dat jij natuurkunde ofzo had gedaan. Maar daar kan ik het mis mee hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik te slim ben om voor een alfa te kunnen doorgaan?
Dat lijkt mij erg geweldig; ik zou alleen niet weten wat voor bedrijf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef unstoppablemark het volgende:
Inderdaad. Eerst in loondienst gaan en dan veel geld verdienen en sparen. Daarna kan je mooi een eigen bedrijfje beginnen met dat geld.
Het probleem hiermee is, dat het stiekem erg lang duurt voordat je echt kunt sparen. Ik wil over een paar jaar in ieder geval de mogelijkheid hebben om zelf iets te beginnen, maar waar verdien je genoeg om echt goed te kunnen sparen? Da's zeker in Nederland gewoon lastig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg geweldig; ik zou alleen niet weten wat voor bedrijf.![]()
Ik heb zowel een alpha als een beta afgerond, en ik moet zeggen, de zwaarste van de beta was denk ik 3x zo hoog als dat alpha waar napraten van anderen en lullen in de leegte, of gewoon simpel lezen van stof toch de norm vaak is op tentamens...quote:
Alle alfastudies degraderen naar HBO status.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb zowel een alpha als een beta afgerond, en ik moet zeggen, de zwaarste van de beta was denk ik 3x zo hoog als dat alpha waar napraten van anderen en lullen in de leegte, of gewoon simpel lezen van stof toch de norm vaak is op tentamens...
maar goed, nu krijg ik stortvloed alpha's over me heen die dat waasrschijnlijk niet vinden, en dat gaat een beetje offtopic worden. Maar ik ben het dus wel eens met deze stelling. Sociaal-vaardigheid is een andere discussie, maar qua slimheid klopt het zeker.
Rechten lijkt de eerste te zijn, spijtig genoeg...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Alle alfastudies degraderen naar HBO status.
Rechten is geen alfastudie, helaas voor jou.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Rechten lijkt de eerste te zijn, spijtig genoeg...
Niet zo happen, ik heb je ellenlange posts al gelezen, we weten hoe je erover denkt. Je ziet graag een uitzondering voor rechten. Wellicht heb je een punt, maar in discussies wordt nu eenmaal gegeneraliseerd. In dit geval hebben het het over gamma, beta of alfa. Rechten valt dan snel onder alfa, maar je mag er tegenaan blijven schoppen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Rechten is geen alfastudie, helaas voor jou.
Ik hap graag, dat zorgt voor lekkere discussies, daar hou ik van. Echt, rechten heeft geen zak te maken met alfa, er zijn nauwelijks overeenkomsten.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Niet zo happen, ik heb je ellenlange posts al gelezen, we weten hoe je erover denkt. Je ziet graag een uitzondering voor rechten. Wellicht heb je een punt, maar in discussies wordt nu eenmaal gegeneraliseerd. In dit geval hebben het het over gamma, beta of alfa. Rechten valt dan snel onder alfa, maar je mag er tegenaan blijven schoppen.
Je houdt niet van discussie, je houdt van je eigen posts en waarschijnlijk je eigen stem in het dagelijks leven. Daar sta je vrij in.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik hap graag, dat zorgt voor lekkere discussies, daar hou ik van. Echt, rechten heeft geen zak te maken met alfa, er zijn nauwelijks overeenkomsten.
Nee, wij hebben geen nood aan die idiote cijferdrang. Maar dat snap jij toch niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef Grumpey het volgende:
rechten, is dat niet die studie die als enige geen enkel statistiek in zijn curriculum heeft opgenomen?en dat zou dan beta zijn?
![]()
Hoe ruimdenkend van uquote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je houdt niet van discussie, je houdt van je eigen posts en waarschijnlijk je eigen stem in het dagelijks leven. Daar sta je vrij in.
Maar is wel meer een HBO-cursus dan de meeste alfastudies.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Rechten is geen alfastudie, helaas voor jou.
Hij begreep hem volgens mij verkeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen nood aan die idiote cijferdrang. Maar dat snap jij toch niet.
Ach, als je dat wil denken. Het is inderdaad niet erg wetenschappelijk, maar om alleen ergens waarde aan toe te kennen obv het label "wetenschappelijk"... Misschien is het nuttig om te weten dat de universiteiten gebouwd zijn op een paar studies, en je raadt het al, rechten is er een van...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar is wel meer een HBO-cursus dan de meeste alfastudies.
Het is geen beta, het is geen gamma, en het is geen alfa. Ik kies "weet niet" denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hij begreep hem volgens mij verkeerd.
Maar goed, stel we hebben enkel alfa, beta en gamma. Jij moet rechten ergens in plaatsen, waar zou je het dan graag zien?
Valt me tegen, een zwaktebod.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is geen beta, het is geen gamma, en het is geen alfa. Ik kies "weet niet" denk ik.
Nou dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, als je dat wil denken. Het is inderdaad niet erg wetenschappelijk,
Juist niet, ik zie geen overtuigende argumenten voor een van deze drie. Als jij die wel ziet, hou ik me aanbevolen.quote:
Ik stel je een duidelijke vraag, jij komt met een antwoord dat niet binnen de mogelijkheden lag.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Juist niet, ik zie geen overtuigende argumenten voor een van deze drie. Als jij die wel ziet, hou ik me aanbevolen.
Maar is wel een reden om wat minder hoog van de toren te blazen en ophouden anderen te denigreren.quote:
De vraag was dan ook niet te beantwoorden. Geen antwoord is derhalve het enig juiste.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik stel je een duidelijke vraag, jij komt met een antwoord dat niet binnen de mogelijkheden lag.
Ja ik heb argumenten, maar het kost veel tijd om die allemaal uit te werken. Voornaamste is echter dat de rechtenstudie niets met wetenschap te maken heeft (althans niet direct), de studie waar de meeste overeenkomsten mee bestaan is gek genoeg geneeskunde (ook niet voor niets een heel oude studie), alhoewel inhoudelijk de verschillen natuurlijk zeer groot zijn.quote:Andere mogelijkheid: Waarom is het geen van deze drie? Heb je argumenten voor je lange verhalen?
Waar ken ik jou van? Beetje stalkgedrag vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar is wel een reden om wat minder hoog van de toren te blazen en ophouden anderen te denigreren.
Jammer, D_D. Ik vond je een grappig mannetje als troller, maar nu ik weet dat je zelf rechten doet is het alsof Sinterklaas mijn buurman blijkt te zijn.
Valt me tegen voor iemand met jouw discussie-talent.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De vraag was dan ook niet te beantwoorden. Geen antwoord is derhalve het enig juiste.
[..]
En terecht!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waar ken ik jou van? Beetje stalkgedrag vind ik.
Als de vraag niet deugt, is geen antwoord mogelijk. Dat is evident, zeker voor een beta zou ik verwachten.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Valt me tegen voor iemand met jouw discussie-talent.
Ik ga ervandoor. Maar lieve Diederik, laat het ons weten als je over een tijdje jezelf tegenkomt...
Ik mag van thisbe geen ongefundeerde dingen meer zeggen over rechten, dus dat doe ik ook niet meer, maar als je rechten vergelijkt met geneeskunde (de ultieme HBO-opleiding in vermomming) dan doe je jezelf weinig plezier.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De vraag was dan ook niet te beantwoorden. Geen antwoord is derhalve het enig juiste.
[..]
Ja ik heb argumenten, maar het kost veel tijd om die allemaal uit te werken. Voornaamste is echter dat de rechtenstudie niets met wetenschap te maken heeft (althans niet direct), de studie waar de meeste overeenkomsten mee bestaan is gek genoeg geneeskunde (ook niet voor niets een heel oude studie), alhoewel inhoudelijk de verschillen natuurlijk zeer groot zijn.
Nou ja, wij zijn óók een beroepsopleiding, maar wél geleerd (dat zijn die plebejeristische geneeskundigen natuurlijk niet). Wij zijn zeg maar de WO versie van geneeskunde zogezegd.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik mag van thisbe geen ongefundeerde dingen meer zeggen over rechten, dus dat doe ik ook niet meer, maar als je rechten vergelijkt met geneeskunde (de ultieme HBO-opleiding in vermomming) dan doe je jezelf weinig plezier.
Uit je nek kletsen ben je wel goed in volgens mij. Laat ik eerst dit eens vragen: "Wat is volgens jou de betekenis van "geleerd"?"quote:Op zondag 19 maart 2006 17:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn óók een beroepsopleiding, maar wél geleerd (dat zijn die plebejeristische geneeskundigen natuurlijk niet). Wij zijn zeg maar de WO versie van geneeskunde zogezegd.
Thisbe ook al!?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik mag van thisbe geen ongefundeerde dingen meer zeggen over rechten, dus dat doe ik ook niet meer, maar als je rechten vergelijkt met geneeskunde (de ultieme HBO-opleiding in vermomming) dan doe je jezelf weinig plezier.
Jij ook al in het complot?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ze heeft trouwens helemaal gelijk met dat denigrerend doen, daar niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |