zowat heter dan de zonquote:Op maandag 20 juni 2005 12:59 schreef ViPeRII het volgende:
Proc (AMD 4000+): 355 Graden
Draait al een aantal weken goed zo hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef ViPeRII het volgende:
Youssef:
Ik hoop niet dat dat de sensor is die bij je cpu zit, dan zou ik direct mijn pc uitzetten!
omgquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die 128 kan je eruit slopen, die klopt niet.
Of er wordt gewoon niet goed gemeten.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Als er zo'n vlammetje bijstaat is ie dan te warm?
quote:
Bedoel meetquote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is er
Je kan dat zelf allemaal instellen toch, dus die kan je weghalen
Bij welke temperatuur die vlam komt kan je overigens ook instellen, dus die heb ik ook maar hoger getzet
alles boven de 50 graden is standaard een vlammetje, maar een cpu kan in principe nog gewoon goed op 50/60 draaien, boven de 60 zou ik me zowieso toch zorgen gaan maken over de levensduur van je cpuquote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Als er zo'n vlammetje bijstaat is ie dan te warm?
128 graden!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef crossover het volgende:
bij mij valt het allemaal nog wel mee:
[afbeelding]
twee maanden geleden was het zo
128 graden betekend dat die sensor atm niet aangesloten is / niet aanwezig isquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
128 graden!
damn! dat is heter dan kokend water!
uh ja, hierboven werd net gezegd dat die kapot was ofzo... maarja dit is echt een vernaaide pcquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
128 graden!
damn! dat is heter dan kokend water!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Nee, gewoon de temperatuur van dat vlammetje hoger zetten, want die zijn lelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger inquote:
dweilen met de kraan openquote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger in![]()
Geen van beiden... zit een flinke fan voor mn harde schijven. Die doet het vrij goed zo te zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef BIGGI het volgende:
Dat is niet verkeerd Tony, heb je een koele slaapkamer of staat je pc in de woonkamer?
't is een laptop met mobile proc.quote:
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
't is een laptop met mobile proc.
Fan speed 0 kan best kloppen aangezien 'ie niet constant draait. Verder zal het met die 102 graden wel meevallen.
Oeh, worden Athlon's zo warm dan?? 81 is imo echt te warmquote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef JPM01 het volgende:
ik heb wel een AMD Athlon CPU en op mijn tempratuurmeter is de kamer temp nu 35 graden. normaal zit die ergens tussen de 70 en 80
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...
Groter is stiller. Neem een fan van het merk Papst, dat zijn de stilste.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef Youssef het volgende:
Ik wil mijn kast weer gewoon dicht kunnen doen zonder dat die ene fan het hele huis door loeit, moet ik nu een grote of een kleine fan nemen? Ik neem aan een grote die dan langzaam kan draaien en die naar buiten blaast toch(die ik in de zijkant doe)
En een aan de voorkant die naar binnen blaast?
hey, dat is nieuws. ik dacht dat Zalman de stilste had?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:40 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Groter is stiller. Neem een fan van het merk Papst, dat zijn de stilste.
Zalman heeft koelblokken, geen geluid dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hey, dat is nieuws. ik dacht dat Zalman de stilste had?
ik heb net een paar week geleden een nieuwe cooler gekocht op mijn CPU, maar de tempratuur is momenteel ook 38.5 op mijn werkkamer en geen aircoquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Oeh, worden Athlon's zo warm dan?? 81 is imo echt te warm![]()
Kheb zelf een AMD 640-3000, de cooler die hierbij wordt bijgeleverd tegenwoordig is echt prima!
Ook moet ik zeggen dat de dual fan voeding die ik hier laatst via Fok heb gekocht goed z'n werk doet![]()
M'n cpu is nog steeds 46 hier, na een uur muziek draaien zijn m'n harddisks wel respectievelijk 1 en 2 graden gestegen
och jaquote:Op maandag 20 juni 2005 14:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zalman heeft koelblokken, geen geluid dus.
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef Verbal het volgende:
Wordt jullie kamer ook zo warm van een PC die aanstaat?
V.
Damn, er zit zelfs een stijgende lijn inquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, zometeen eens ff een eitje bakken op m'n computer.
[afbeelding]
Veel te heet, vooral voor je HD's zijn zulke temperaturen niet goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Damn, er zit zelfs een stijgende lijn in.
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | eeprom-i2c-2-50 Adapter: saa7133[0] Unknown EEPROM type (69) w83627thf-isa-0290 Adapter: ISA adapter VCore: +1.40 V (min = +1.74 V, max = +1.91 V) +12V: +11.31 V (min = +10.82 V, max = +13.19 V) +3.3V: +3.33 V (min = +3.14 V, max = +3.47 V) +5V: +5.01 V (min = +4.75 V, max = +5.25 V) -12V: -14.91 V (min = -10.80 V, max = -13.18 V) V5SB: +5.13 V (min = +4.76 V, max = +5.24 V) VBat: +1.54 V (min = +2.40 V, max = +3.60 V) fan1: 0 RPM (min = 12053 RPM, div = 2) CPU Fan: 5672 RPM (min = 84375 RPM, div = 2) fan3: 2576 RPM (min = 1757 RPM, div = 4) M/B Temp: +45°C (high = +3°C, hyst = +0°C) sensor = thermistor CPU Temp: +49.0°C (high = +80°C, hyst = +75°C) sensor = thermistor temp3: +19.0°C (high = +80°C, hyst = +75°C) sensor = thermistor vid: +1.825 V (VRM Version 9.0) alarms: beep_enable: Sound alarm enabled eeprom-i2c-0-53 Adapter: SMBus Via Pro adapter at 0400 Memory type: DDR SDRAM DIMM Memory size (MB): 512 eeprom-i2c-0-52 Adapter: SMBus Via Pro adapter at 0400 Memory type: DDR SDRAM DIMM Memory size (MB): 512 eeprom-i2c-0-51 Adapter: SMBus Via Pro adapter at 0400 Memory type: DDR SDRAM DIMM Memory size (MB): 512 eeprom-i2c-0-50 Adapter: SMBus Via Pro adapter at 0400 Memory type: DDR SDRAM DIMM Memory size (MB): 512 |
Harde schijf is onbereikbaarquote:Op maandag 20 juni 2005 15:32 schreef The_Terminator het volgende:
Veel te heet, vooral voor je HD's zijn zulke temperaturen niet goed.
Tis mn videokaart die er de brui aan geeft.quote:Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger in
De lucht in je kamer koelen in plaats van je alleen op de kast te richten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef DJJoris het volgende:
misschien een vreemde vraag maar hoe kan ik mijn fan sneller laten draaien, ik heb een 3,0ghz p4 en de fan draait rond de 3000rpm maar de temperatuur is 60 graden celcius nu kan je zeggen van: dat ligt aan je airflow maar ik heb een Coolermaster Cavalier2 met 2 fans vlakbij de processor, 1 aan de zijkant EN een gecentraliceerde invoer boven de processor, mijn bios op mijn moederbord (Asus P4P800S-X) geeft mij geen opties hiervoor, wie kan mij helpen want 60 graden vind ik bij alleen internetten wel erg warm.
Slechte airflow (moet je je kabels netjes wegwerken), te weinig coolers.. zoveel dingen die het kunnen veroorzaken..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat een pc overhit raakt, en wat kun je daar tegen doen?
En waar gebruik je dat spul wel niet voor?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef DeltaHF het volgende:
+/- 35 graden. Best netjes als je bedenkt dat er 960 gieg aan schijven inhangen en 2 dvds en een 9800pro en 1 gieg aan ram
Tja, computer staat op de bovenverdieping waar ook een droogtrommel en de geiser staat, dus het is daar sowieso al fucking heet...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMFG Kasta!
Die HD temps van jou zijn absurd hoog. CPU en NB temps zijn ook vrij fors, maar die HD's kunnen er toch iets minder goed tegen...
Aan de warmte van de onderdelen in je kast natuurlijk...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die van mij kapte er helemaal mee tijdens het spelen van GTA SA. Ik denk WTF ik kijk op die speedfan is temp 1 74 graden. Iemand meer waar de computer er spontaan mee kapte?
Ligt dat trouwens aan het spelen van spelletjes?
je zegt heel makkelijk 'koel je kamer', maar hoe doe je dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de warmte van de onderdelen in je kast natuurlijk...
Stop er een extra casefan of 2 in en koel je kamer
Ventilator(en)quote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zegt heel makkelijk 'koel je kamer', maar hoe doe je dat?
helpt volgens mij voor geen meter. waar wou je die plaatsen?quote:
Ik heb er 2 achter me staan en het koelt perfecto.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
helpt volgens mij voor geen meter. waar wou je die plaatsen?
en welke richting moeten ze in blazen?
ik ga er nu iig geen moeite aan besteden.
mss ga ik wel voor watercooling.
dan leg ik eerst geld opzij voor een nieuwe PC, voor als het misgaat.
Het spelen van spelletjes verhoogt de temperatuur van je onderdelen doordat deze in gebruik zijn, in dit geval zowel de cpu als videokaart als het geheugen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die van mij kapte er helemaal mee tijdens het spelen van GTA SA. Ik denk WTF ik kijk op die speedfan is temp 1 74 graden. Iemand meer waar de computer er spontaan mee kapte?
Ligt dat trouwens aan het spelen van spelletjes?
49 graden ongeveer dat is nog safe.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:30 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Hoe warm mag een HDD eigenlijk max. worden?
Kast staat hele dag in schaduw en kamer heeft nauwelijks zoninval en is niet bovenste etage, beetje vaag dat dingquote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
De lucht in je kamer koelen in plaats van je alleen op de kast te richten.
Dat helpt.![]()
Da's 1 graad meer dan bij mij.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef alsem het volgende:
58 graden
als ikzo kij is dat PRECIES mij pcquote:
ik denk dat dat de processor is, die is meestal het warmst, je kan voor de zekerheid ook bv. Everest Home Edition gebruiken, die meldt de temperaturen ook maar dan iets duidelijkerquote:Op maandag 20 juni 2005 20:17 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet ik waarvan die derde temperatuur is?
V.
Toch maar ff de airflow aangepast, nieuwe koelpasta op de proc, kast verplaatst en een nieuw fan erinquote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Tja, computer staat op de bovenverdieping waar ook een droogtrommel en de geiser staat, dus het is daar sowieso al fucking heet...
Daarnaast is de airflow niet echter lekker, staat de kast in een hoek zonder frisse lucht gepropt en staat de computer 24 uur per dag aan...
TE warm.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
92 graden processor en 55 graden harde schijf. Beetje warm![]()
kast ook open gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
Na het verplaatsen van mijn systeem zit ik nu op 65 graden.![]()
sterktequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ff serieus is dit erg/slecht ?
waarom heb je zo 2 balkjes bij CPU Usage??quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ff serieus is dit erg/slecht ?
geef ff een normaal antwoord please... wat betekent het allemaal bijv. waarvan is die " temp 2 "quote:
nee hoor, er zitten kaboutertjes in je pcquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef DonSauza het volgende:
Hoe stel je zo'n programma in?
Ik heb nu speedfan op mijn pc maar hij geeft nog niets aan.
of moet ik daar een thermometer voor hebben?
Als je het programma hebt geinstalleerd. Op het icoontje klikken en alles gaat automatisch. Je hoeft geen thermometers in je pc te stoppen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef DonSauza het volgende:
nu graag serieus want ik ben echt een leek op dit gebied...
Hoe krijg ik dat programma aan de praat.
Ik merk wel dat mijn computer meer herrie maakt met dit warme weer.
128 is de standaard waarde die die aangeeft.. (is dus niets)quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geef ff een normaal antwoord please... wat betekent het allemaal bijv. waarvan is die " temp 2 "
Schoonmaken werkte hier ook goed. Even stof tussen de heatsink en ventilator op mijn CPU weggehaald met de stofzuiger en andere ventilatoren ook maar op die manier wat stofvrij gemaakt. Stoffilter aan de voorkant even schoongemaakt. Harde schijf iets meer ruimte gegeven.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toch maar ff de airflow aangepast, nieuwe koelpasta op de proc, kast verplaatst en een nieuw fan erin.
En last but not least, 2 asbakken vol stof uit de overige fans gehaald.
Eerst:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Wat een verschil.
Dat lijkt mij ook wel wat. Hier is 'ie nu alweer boven de 50, de zon staat nog aan de andere kant van het huis. Nou ja, vanmiddag maar eens op zoek naar een fijn 120x120x25mm ventilatortje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Dementor het volgende:
Ik streef altijd naar een max temperatuur van 49 graden celcius voor de hdds.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19994 voor de Mac.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef Snol1ner het volgende:
[afbeelding]
isie er ook voor mn MAC G4, of een ander prog?
Tis hier airconditioned btw....![]()
Ik heb er 1. Die zit aan de voorkant met veel ruimte in mijn kast, maar wordt toch vrij warm. Maar er is wel vlak voor die schijf nog ruimte voor een extra fan, dus ik denk dat het zo wel afdoende gekoeld zal worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:19 schreef Dementor het volgende:
Ik heb 4 schijven, 2 zijn gekoeld met cooldrives (mijn oude koelsysteem) en 2 andere met een 8cm fan ervoor.
nu heb ik ff een grote ventilator erop gezet (zo'n verwarmingskachel die ook kan blazen)quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Ericjuh het volgende:
hoe warm moet een cpu en hd gemiddeld zijn??
bij mij schommelen ze ronde de 45 a 55 graden
20GB schijfquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:43 schreef QM84 het volgende:
[afbeelding]
Toch niet slecht voor een Prescott 3,2 al zeg ik het zelf..
36 Graden is helemaal niet raar voor een CPU hoor. Hier is 'ie nu, na enkele uren de zon op het raam, gewoon 38 graden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef bonke het volgende:
volgens mij klopt er niks van
mijn cpu geeft 36 graden aan en me hd 15 graadjes
ps ik zet em wel net aan he
Ah man das balen, hoe gebeurde dat? Gewoon te warm of had je een foutje gemaakt bij het assembleren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef Imperium het volgende:
kamer temperatuur... ding is gister in de fik gevlogen.. staat nu bij de computer shop voor nieuwe mobo en proc.. ála ¤305,- godverdomme
En ik maar denken dat je 'm zelf gesloopt hebt toen je de processor er te hardhandig uithaalde.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef Imperium het volgende:
kamer temperatuur... ding is gister in de fik gevlogen.. staat nu bij de computer shop voor nieuwe mobo en proc.. ála ¤305,- godverdomme
De vraag is of ze ondanks die hogere temperatuur nog steeds zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel, en langer dan 5 jaar doe je doorgaans niet met een CPU.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef BIGGI het volgende:
[..]
alles boven de 50 graden is standaard een vlammetje, maar een cpu kan in principe nog gewoon goed op 50/60 draaien, boven de 60 zou ik me zowieso toch zorgen gaan maken over de levensduur van je cpu
hij post iig niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Lay-z, hoe is het afgelopen met je IJS avontuur?
Een harddisk kan het soms na een jaar al begeven, nu zal het waarschijnlijk niet alleen je temperatuur geweest zijn als je hdd al na een jaar kapot is, maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef Henno het volgende:
[..]
De vraag is of ze ondanks die hogere temperatuur nog steeds zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel, en langer dan 5 jaar doe je doorgaans niet met een CPU.
Maar mijn CPU is nu 70 graden op full load met kast dicht, passief gekoelde videokaart en slechte airflow, dus ik ga toch m'n kast maar even openzetten, al is t maar om t protectiesysteem niet m'n PC te laten uitzetten
Ik hoop het en ik denk ook dat de meeste pc's zowieso de 5 jaar wel halen, in mijn geval zal het aan mijn temperatuurs voorzorgsmaatregelen niet liggenquote:zo'n 5 jaar meegaan of niet. Ik denk van wel
geen koelpasta? te veel koelpasta? fan sluit niet goed aan? stof?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef Aneurism het volgende:
[afbeelding]
Zo heet is mijn p3 na 5 minuten aan te staan..
Fan draait, bladen zien er goed uit... rare shit...
Draait wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Lay-z, hoe is het afgelopen met je IJS avontuur?
ik moet morgen eigenlijk de temperaturen eens meten van mijn P3.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:18 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Een harddisk kan het soms na een jaar al begeven, nu zal het waarschijnlijk niet alleen je temperatuur geweest zijn als je hdd al na een jaar kapot is, maar je weet maar nooit![]()
Al is de kleine moeite maar om het door jou aangegeven autoshutdown van je BIOS niet tewerking te stellen
Tevens wil ik de sidenote zetten dat ik vanmiddag nog een oude pentium III bij iemand heb neergezet die nu prima gebruikt kan worden voor internet/msn etc
Met de huidige PC's kan je al zoveel meer dan met zo'n oude P3, ik ben benieuwd hoeveel CPU/GPU kracht er nog nodig is totdat de limit/de wens van de mens behartigd is.
[..]
Ik hoop het en ik denk ook dat de meeste pc's zowieso de 5 jaar wel halen, in mijn geval zal het aan mijn temperatuurs voorzorgsmaatregelen niet liggen![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:52 schreef Scorpie het volgende:
hmmmmm is dit goed:
http://www.imperium-studios.nl/help.gif
34 graden met 5 casefans vind ik niet zo super hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
ik heb gewonnen he
Maar ik heb wel 5 casefans, een hd cooler en een zallman waaier
Ff voor de slimmerikken, mijn fans hangen direct aan de voeding en blazen continu op de hoogste snelheid, daarom zie je geen fan speed.
hij geeft alleen fans aan die met het 3-polige connectortje rechtstreeks aan je mobo gekoppeld zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Scorpie het volgende:
al mijn fans werken, ik snap niet hoe het komt dat hij zegt dat er 1 niet draait
elke cooler heeft een eigen max. toerentalquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef Scorpie het volgende:
hm ik ga hem denk maar eens schoonmaken dan, dit schiet niet op anders.
Mijn fan komt ook niet boven de 3000 toeren uit zie ik.
jajaquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
34 graden met 5 casefans vind ik niet zo super hoor...
mijn kast is met 3 fans 32 graden... en daar zitten ook nog 4 hd's, een heethoofdige videokaart, een p4 3,2 met een te kleine cooler op ook
*kuch*quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Ik heb na een iemand anders de koelste pic gepost.
Nu jij nog.
ik heb op mijn oude P3 daarnet een screenshot gemaakt, zal het morgen posten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Nu jij nog.
+O+quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik heb op mijn oude P3 daarnet een screenshot gemaakt, zal het morgen posten.
Geen casefans, enkel standaard fan op proccessor en graka, 5 jaar oud. 1 maal opengeweest in 2002 om een cd-brander erin te steken => draaide op:
CPU: 40°
Grafische kaart: 37°
HDD: 27°
Staat niet in een gekoelde ruimte, gewoon in de living waar mijn laptop nu op 54° draait![]()
Ik durf te wedden dat wanneer ik evenvaal fans als jou erin hang, dat ik je op mijn kousevoetjes versla![]()
je hebt niet gewonnen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
ik heb gewonnen he
Maar ik heb wel 5 casefans, een hd cooler en een zallman waaier
Ff voor de slimmerikken, mijn fans hangen direct aan de voeding en blazen continu op de hoogste snelheid, daarom zie je geen fan speed.
cpu - 18quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Nu jij nog.
Het moederbord is (al) 4 jaar oud, die moet het toch wel ondersteunen lijkt mij? Het was toen een heel duur game moederbord...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Oud mobo zeker? Of alles disabled staan in de options?
de meeste personen hebben ook een server thuis staan.. en daar maakt het geen bal uit of je mooie score in 3dmark haalt. dan is het juist de bedoeling om zo koel mogelijk te krijgen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef BIGGI het volgende:
Wat dat betreft vind ik de scores in 3dMark toch iets interessanter dan een cpu van 10/15 graden koeler
Server die koel is EN mooie scores haalt is toch altijd mooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
de meeste personen hebben ook een server thuis staan.. en daar maakt het geen bal uit of je mooie score in 3dmark haalt. dan is het juist de bedoeling om zo koel mogelijk te krijgen..
mij maakt niet uit hoor, of me servertje koel is... zolang hij maar niet uitvaltrquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
de meeste personen hebben ook een server thuis staan.. en daar maakt het geen bal uit of je mooie score in 3dmark haalt. dan is het juist de bedoeling om zo koel mogelijk te krijgen..
Ik heb gewoon met 4 zipties een Papst 8 cm (1500 rpm) als een spinneweb, maar dan horizontaal, tussen mjn hd's opgehangen. Kost je een paar cent. Een 9,2 cm fan past er ook wel tussen. Effectief en geruisloos.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
De koelers van m'n harde schijven zijn nou al 2x midden in de nacht gaan loeien (kut-piep) omdat ze te warm werden. De grens stond ingesteld op 60 graden. Dat voor een paar gekoelde HDD's.
Valt nog wel mee met de temperatuur van vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Temp 1: 51C
Temp 2: 35C
Temp 4 : 25C
Temp 1: 53C
Temp: 35C
HD0 : 45C
HD1: 49C
.............
![]()
dat is inderdaad heel warm.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit eigenlijk vrij eng warm voor m'n Powerbookje.
very nice?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
very nice. ik neem aan dat je PC niet in een zolderkamer staat.
het kan altijd beter. mijn CPU is gemiddeld 51 graden, de laatste tijd.quote:
nu is ie gemiddeld bij mij 81 dus dan is 51 niks, das namelijk standaard al zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het kan altijd beter. mijn CPU is gemiddeld 51 graden, de laatste tijd.
best wel kut, maar op dit moment moet ik het maar accepteren.
En ik vond mijn cpu met 76 graden al zo hoogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nu is ie gemiddeld bij mij 81 dus dan is 51 niks, das namelijk standaard al zo
Staat op mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
very nice. ik neem aan dat je PC niet in een zolderkamer staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |