Precies, maar als je je cooler eraf wil halen, moet je eerst effe je pc zwaar belasten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
geen piepjes, lampjes of iets? Alleen van de CD-rom?
Volgens mij moet ie toch een keer flink piepen als er iets mis is met de CPU...
Of je koopt een spuitbus dust-off.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:48 schreef Drugshond het volgende:
PC afstoffen: Alleen de bodemkast van de PC poetsen, en met een wattenstaafje de coolers zuivermaken. Meer moet je dus echt niet doen.
Nope, een moederbord gaat alleen piepen als je geheugen een probleem heeft of als je videokaart niet gevonden kan worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
Volgens mij moet ie toch een keer flink piepen als er iets mis is met de CPU...
moment dan ga ik wat foto's maken. en ja de CPU zat vast aan mn koelblok toen ik em er af trok.. door de koelpasta..quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:55 schreef QuietGuy het volgende:
Voortaan toch echt voorzichtiger doen. Maar dat zal duidelijk wezen. Het zou idd best wel eens de CPU kunnen zijn. Dat ligt nogal voor de hand als ik je verhaal lees, maar kan je eens wat foto's posten van de onderkant van je CPU en de socket waar hij in hoort? Misschien ben je wel gewoon een kabeltje vergeten.
Daarom draai ik altijd effe een benchmark voordat ik zoiets doe, dan is de pasta lekker warm geworden en blijft hij niet plakken aan de CPU...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:57 schreef Imperium het volgende:
[..]
moment dan ga ik wat foto's maken. en ja de CPU zat vast aan mn koelblok toen ik em er af trok.. door de koelpasta..
foto's komen zo snel mogelijk
Of de voedingskabels zijn niet goed aangesloten. Ik kan dat niet goed zien op de foto's.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:42 schreef Freak_66 het volgende:
ik denk dat je gewoon het feit moet accepteren dat je cpu defect is. als je systeem wel aangaat maar totaal geen biepjes of wat dan ook geeft dan is je cpu gewoon overleden.
Dat is dus normaal als de CPU overleden is. Pas bij de daarop volgende onderdelen van de POST (geheugen testen, videokaart testen) hoor je piepjes als het niet goed is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:55 schreef Imperium het volgende:
mja denk het ook
maar mn mobo piept helemaal nergens op nu..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar er staat me iets bij van een extra connector die aangesloten moet worden op het moederbord, bij mij in ieder geval. Iets nieuwere processor, maar je weet maar nooit. Ik zal zo even kijken of ik dat in het boekje van mijn moederbord kan vinden. Maar je weet zeker dat je alles aangesloten hebt?
Nee, dat hangt van het moederbord af. Toen ik net mijn nieuwe mobo en processor had gekocht, had ik de CPU niet goed vastgemaakt, en werd deze niet herkend.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nope, een moederbord gaat alleen piepen als je geheugen een probleem heeft of als je videokaart niet gevonden kan worden.
@TS: grote kans dat je CPU overleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |