zowat heter dan de zonquote:Op maandag 20 juni 2005 12:59 schreef ViPeRII het volgende:
Proc (AMD 4000+): 355 Graden
Draait al een aantal weken goed zo hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef ViPeRII het volgende:
Youssef:
Ik hoop niet dat dat de sensor is die bij je cpu zit, dan zou ik direct mijn pc uitzetten!
omgquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die 128 kan je eruit slopen, die klopt niet.
Of er wordt gewoon niet goed gemeten.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Als er zo'n vlammetje bijstaat is ie dan te warm?
quote:
Bedoel meetquote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is er
Je kan dat zelf allemaal instellen toch, dus die kan je weghalen
Bij welke temperatuur die vlam komt kan je overigens ook instellen, dus die heb ik ook maar hoger getzet
alles boven de 50 graden is standaard een vlammetje, maar een cpu kan in principe nog gewoon goed op 50/60 draaien, boven de 60 zou ik me zowieso toch zorgen gaan maken over de levensduur van je cpuquote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Als er zo'n vlammetje bijstaat is ie dan te warm?
128 graden!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef crossover het volgende:
bij mij valt het allemaal nog wel mee:
[afbeelding]
twee maanden geleden was het zo
128 graden betekend dat die sensor atm niet aangesloten is / niet aanwezig isquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
128 graden!
damn! dat is heter dan kokend water!
uh ja, hierboven werd net gezegd dat die kapot was ofzo... maarja dit is echt een vernaaide pcquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
128 graden!
damn! dat is heter dan kokend water!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Nee, gewoon de temperatuur van dat vlammetje hoger zetten, want die zijn lelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?
[afbeelding]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger inquote:
dweilen met de kraan openquote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is, maar stel in de BIOS de uitval temperatuur gewoon wat hoger in![]()
Geen van beiden... zit een flinke fan voor mn harde schijven. Die doet het vrij goed zo te zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef BIGGI het volgende:
Dat is niet verkeerd Tony, heb je een koele slaapkamer of staat je pc in de woonkamer?
't is een laptop met mobile proc.quote:
Ik ga mijn laptop ook es ff testen...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
't is een laptop met mobile proc.
Fan speed 0 kan best kloppen aangezien 'ie niet constant draait. Verder zal het met die 102 graden wel meevallen.
Oeh, worden Athlon's zo warm dan?? 81 is imo echt te warmquote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef JPM01 het volgende:
ik heb wel een AMD Athlon CPU en op mijn tempratuurmeter is de kamer temp nu 35 graden. normaal zit die ergens tussen de 70 en 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |