stuur hem effe deze kant op dan....quote:op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef darkelf het volgende:
zonnetje begint door te breken hier, zalig
mja... dat is ook moeilijk. vaak wordt het wel degelijk gewaardeerd als je n elk geval iets laat horen. desnoods met de opmerking: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in elk geval laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.quote:op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
wel een leuk sollicitatiegesprek achter de rug op een leuke school. lees alleen een mail van een vriendin met slecht nieuws over haar broer en vind het zo vreselijk voor haar... moeilijk om goed te reageren....
proficiatquote:op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef twinkeltwin het volgende:
voel me best jarig enzo, heerlijk dagje gehad. was mooi vroeg weer thuis van werk en dankzij mnen een paar andere mensen toch een verjaardagsgevoel ook al heb ik er niet veel aan gedaan. nog maar een paar daagjes en t is vakantie
![]()
![]()
heerlijk toch!quote:op dinsdag 21 juni 2005 22:55 schreef christine het volgende:
lekkertrots op mezelf
en ik voel me geliefd
vandaag gaat alles voor de verandering een keertje goed!!!
kop op jongen, je weet waar je me kunt vinden als je even wil kletsen.. ik hoor 't wel van je.quote:
i know... 't was ook een topdag, alles ging perfect.quote:op woensdag 22 juni 2005 00:54 schreef planetx het volgende:
was ist loss? eerder voelde je je nog zo goed!
gefeliciteerd met je jaarcontract en de complimentjes!quote:op dinsdag 21 juni 2005 13:25 schreef blinky het volgende:
mja... dat is ook moeilijk. vaak wordt het wel degelijk gewaardeerd als je n elk geval iets laat horen. desnoods met de opmerking: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in elk geval laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.
het klinkt misschien een beetje paaierig, maar ik zou eerder dat zeggen dan helemaal niet reageren.
leuk van het sollicitatiegesprek op die school. wanneer hoor je meer?
quote:op woensdag 22 juni 2005 08:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
heb gisteravond al gehoord dat de baan niet doorgaat. ik maakte wel een sterke indruk, maar ik heb te weinig onderwijservaring... grrr... gelukkig heb ik na de vakantie nog een baan voor 2 dagen als psycholoog, maar dit leek me een geweldige baan voor de overige dagen en van 2 dagen werk alleen maar word ik ook niet gelukkig en kan ik gewoon weg niet blijven leven...balen dus en maar weer op zoek naar iets anders.
joh! alleen dieptreurend dat je van mensen op een kut-forum, van mensen die je niet kent wel iets aanneemt aan mensen die van je houden niets aanneemt en maar eigenwijs bent.quote:
quote:op woensdag 22 juni 2005 11:08 schreef armanimania het volgende:
[..]
joh! alleen dieptreurend dat je van mensen op een kut-forum, van mensen die je niet kent wel iets aanneemt aan mensen die van je houden niets aanneemt en maar eigenwijs bent.
ben dan in ieder geval blij dat je nu wel de dokter hebt gebeld, minder is dat je dan naar het zkh moet.
does niet zoquote:op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef armanimania het volgende:
[..]
misschien een idee om met het forum te trouwen?
dunkt mie welquote:op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef talietje het volgende:
ik voel me zo verrot de laatste tijd... ik weet niet waardoor het komt, zal wel mn pubertijd zijn ofzo
hoop ik...
que!?quote:
klinkt goed!quote:op woensdag 22 juni 2005 13:26 schreef duchessx het volgende:
verse peterselie, bieslook, bosui, prei, paprika etc gehaald op de markt...straks lekker een salade eten!
stfuquote:op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef eric_cantona het volgende:
[afbeelding] wiej-kent is begonnen voor mij [afbeelding]
proficiat!!!quote:op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik voel me goed, kben jarig en het weer is super...ben een dagje vrij van mn stage en heb dus niks te klagen![]()
![]()
och arme! fysiek of mentaal?quote:
ik dronk ook al een desperado opquote:op woensdag 22 juni 2005 16:43 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
proficiat!!!
daar drink ik een desperados op
ik voel me rustig, erg rustig. ik slaap ook beter de laatste tijd.
ik heb mijn duim per ongeluk bewerkt met een kartelmesquote:
lekker spul is dat!!!quote:op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
ik dronk ook al een desperado optoevallig.
da's wel pijnlijk lijkt me jaquote:op woensdag 22 juni 2005 17:30 schreef meami het volgende:
[..]
ik heb mijn duim per ongeluk bewerkt met een kartelmes
het is dat ik gestopt ben met roken, anders was een lucky zeker aanwezig geweest...helaas geen citroentje erbij, maar een desperado is sowieso wel lekker.quote:op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
lekker spul is dat!!!
heb je ook citroen erin gedaan?
dit is ondertussen mijn 2e flesje. nu tijd voor een lucky strike.
prettige verjaardag nog
ik voel me nog steeds rustig. heb weer een fase overleefd in mijn leven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |