quote:
op dinsdag 21 juni 2005 13:25 schreef blinky het volgende:mja... dat is ook moeilijk. vaak wordt het wel degelijk gewaardeerd als je n elk geval iets laat horen. desnoods met de opmerking: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in elk geval laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.
het klinkt misschien een beetje paaierig, maar ik zou eerder dat zeggen dan helemaal niet reageren.
leuk van het sollicitatiegesprek op die school. wanneer hoor je meer?
gefeliciteerd met je jaarcontract en de complimentjes!
en 'grappig' die opmerking van je ivm nare nieuws van die vriendin, heb t namelijk ook zo laten weten zoals je t beschreef zonder dat ik wist dat je dat had geschreven...dat ik niet zo goed weet wat ik dr moet zeggen, maar dat ik wel aan ze denk en dat als ik iets voor dr kan doen, ze het moet laten weten...
heb gisteravond al gehoord dat de baan niet doorgaat. ik maakte wel een sterke indruk, maar ik heb te weinig onderwijservaring... grrr... gelukkig heb ik na de vakantie nog een baan voor 2 dagen als psycholoog, maar dit leek me een geweldige baan voor de overige dagen en van 2 dagen werk alleen maar word ik ook niet gelukkig en kan ik gewoon weg niet blijven leven...balen dus en maar weer op zoek naar iets anders.
ot: maar wat vroeger aan t werk gegaan. t is hier nu nog heerlijk rustig en zo kan ik vanmiddag weer ietsjes eerder weg. verder voel ik me lichamelijk niet al te geweldig: zere keel, moe, hoofdpijn en ik heb besloten niet ziek te worden. morgenavond meedoen aan een nachtspel van het schoolkamp (schijnt altijd erg leuk te zijn), vrijdag laatste dag bij een van mijn banen (erg jammer) en dit weekend komt mijn zus en is er een buurtfeest en parkpop.
zo...en nu is de tekst alweer veel te lang en moet ik nodig aan t werk!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!