quote:
op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:wel een leuk sollicitatiegesprek achter de rug op een leuke school. lees alleen een mail van een vriendin met slecht nieuws over haar broer en vind het zo vreselijk voor haar... moeilijk om goed te reageren....
mja... dat is ook moeilijk. vaak wordt het wel degelijk gewaardeerd als je n elk geval iets laat horen. desnoods met de opmerking: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in elk geval laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.
het klinkt misschien een beetje paaierig, maar ik zou eerder dat zeggen dan helemaal niet reageren.
leuk van het sollicitatiegesprek op die school. wanneer hoor je meer?
ot:
ik heb een jaarcontract aangeboden gekregen en ik kreeg veel complimenten hoe snel ik me had ingewerkt en dat ik snel zelfstandig kon werken
![]()
het contract heb ik in ontvangst genomen en ga het thuis even goed doorlezen allemaal.
ik ben blij dat de keus nu bij mij ligt
![]()
verder heb ik een heel lief berichtje gehad van mijn vriendje
![]()
die ver ver weg is.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize