que!?quote:
klinkt goed!quote:op woensdag 22 juni 2005 13:26 schreef duchessx het volgende:
verse peterselie, bieslook, bosui, prei, paprika etc gehaald op de markt...straks lekker een salade eten!
stfuquote:op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef eric_cantona het volgende:
[afbeelding] wiej-kent is begonnen voor mij [afbeelding]
proficiat!!!quote:op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik voel me goed, kben jarig en het weer is super...ben een dagje vrij van mn stage en heb dus niks te klagen![]()
![]()
och arme! fysiek of mentaal?quote:
ik dronk ook al een desperado opquote:op woensdag 22 juni 2005 16:43 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
proficiat!!!
daar drink ik een desperados op
ik voel me rustig, erg rustig. ik slaap ook beter de laatste tijd.
ik heb mijn duim per ongeluk bewerkt met een kartelmesquote:
lekker spul is dat!!!quote:op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
ik dronk ook al een desperado optoevallig.
da's wel pijnlijk lijkt me jaquote:op woensdag 22 juni 2005 17:30 schreef meami het volgende:
[..]
ik heb mijn duim per ongeluk bewerkt met een kartelmes
het is dat ik gestopt ben met roken, anders was een lucky zeker aanwezig geweest...helaas geen citroentje erbij, maar een desperado is sowieso wel lekker.quote:op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
lekker spul is dat!!!
heb je ook citroen erin gedaan?
dit is ondertussen mijn 2e flesje. nu tijd voor een lucky strike.
prettige verjaardag nog
ik voel me nog steeds rustig. heb weer een fase overleefd in mijn leven.
quote:
mooi zoquote:op woensdag 22 juni 2005 18:22 schreef mirjamke het volgende:
met mij is alles goed.
tist?quote:op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef mirjamke het volgende:
blegh.
ja, je werkt ook te hard jij.quote:
i'll be the judge of that.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ik zit met een dilemma...en ik weet niet of ik in dit geval wel mag denken wat ik denk omdat ik dan een grote egoist ben.
dat durf ik hier niet eens te postenquote:op woensdag 22 juni 2005 21:58 schreef graveland het volgende:
[..]
i'll be the judge of that.
wat mag je niet denken?
mail 's als je wil?quote:op woensdag 22 juni 2005 22:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
dat durf ik hier niet eens te postenik ben niet voor niks zo 'vaag' hierover...
tis d'r precies gebeurd?quote:op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef lovegrrl het volgende:
voel me enorm klote.. paar dagen geleden dacht ik nog dat niemand me breken kon.. kan dus wel, en nog makkelijk ook
ben zo huilerig als wat, 1 verkeerd woord en whoppa.. heb heimwee naar iemand, maar wat moet ik ermeewat moet hij ermee..
en dan ook nog migraine
life's a bitch
mail 't naar m'n hotmail? er zijn precedenten.quote:op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
teveel voor mij
niet echt dingen om zo open en bloot op een forum te zetten
mop, dat is weer je bent... alleen nog leren hoe je er het beste mee om kunt gaan. komt echt goed.quote:op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef lynx666 het volgende:
te koop: gevoel (flinke dosis). veranderlijk van aard. tegen elk aannemelijk bod.
ik wil er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |