Dan ziten wij in zuid-Frankrijkquote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Guard het volgende:
jeses, acht uur rijden van Kansas City, en dan die wanvertoning...
Hij is de beste!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Guard het volgende:
goeie vragen van Jack: are you disappointed?
75 % van de racequote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Moet Albers de race helemaal uitrijden om in de punten te eindigen of is dit een bepaald percentage?
Hee wie gaat er mee naar de GP van Frankrijk, kunnen we dat Michelin poppetje in elkaar stoempenquote:
10 rondjes is ongeveer 50 kmquote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Wow 8 uur rijden om Formule 1 te kijken. Respect
Die vent moet een vergoeding krijgen. Een nieuwe auto met Michelin banden
Q: Are you friends?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Guard het volgende:
goeie vragen van Jack: are you disappointed?
De banden zijn gratis af te halen in de pitstraatquote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Wow 8 uur rijden om Formule 1 te kijken. Respect
Die vent moet een vergoeding krijgen. Een nieuwe auto met Michelin banden
thanx!quote:
understatementquote:Op zondag 19 juni 2005 20:51 schreef Elvislives het volgende:
saaie race, zelfs olaf gaat offtopic, met zn afschijding verhalen
Het is sws een duur weekend voor Michelinquote:Op zondag 19 juni 2005 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
10 rondjes is ongeveer 50 kmoei, dat wordt duur voor michelin al die wissels!
Meeloper die Stoddartquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Paul S doet ook mee, even het duimpje naar beneden.
Ferrari - Jordan - Minardiquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat is de stand (ik kan het hier niet zien..)
Rubens op P1quote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wel mooie souvenir voor thuisquote:Op zondag 19 juni 2005 20:50 schreef ElmarO het volgende:
De banden zijn gratis af te halen in de pitstraat
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img38.echo.cx/img38/7636/hahaha1jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
En een cursus interviewen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand die Jack Plooy heel snel op een cursus Engels schoppen!![]()
leuke bijzettafel, maar pas op kan ontploffenquote:
Die iemand moet Jack naar de maan schoppenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vooral dankzij Albers.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:53 schreef twi het volgende:
Die sponsors van Minardi zijn wel blij, volgens mij zijn die minstens 50% van de tijd in beeld.
http://www.formula1.com/race/livetiming/740.htmlquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Na 10 rondjesquote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
leuke bijzettafel, maar pas kan ontploffen
Omdat Barrichello eerste rijdt?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Barichello op 1??? waarom niet schumacher??
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Barichello op 1??? waarom niet schumacher?? dat kan nog een aardig gevecht worden!
Schumacher had een wat langere pitstop en barrichello ging hem toen voorbijquote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Barichello op 1??? waarom niet schumacher?? dat kan nog een aardig gevecht worden!
Allard is wel bij RTL5 gebleven, dus als je Allard wil moet je maar Le Mans kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die iemand moet Jack naar de maan schoppen
Ik wil Allard
Stoddart is gewoon een pershoerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom is stoddard boos? minardi rijdt in de punten en aan het eind van het seizoen tellen die dubbel en dwars mee, voor minardi is dit perfect!
De tankslang werkte niet, 2de tankslang wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Schumacher had een wat langere pitstop en barrichello ging hem toen voorbij
bij voorkeur op twee meter van de finish, dan jaag je die 10 fans die er nog zijn ook meteen wegquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we hopen dat barrichello schumacher voorbij laat ivm het kampioenschap
Waarom? Heeft die kutmof al niet genoeg kampioenschappen gewonnen?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rijd nog steeds.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe gaat het met albers, rijdt zn wagen nog steeds??
ja iedereen rijdt redelijk op safe dus zo snel zal er niet iets fout gaanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe gaat het met albers, rijdt zn wagen nog steeds??
sjezus, gevaarlijk, ik snap niet dat ze niet op safe rijden!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef erikh het volgende:
Schumacher en Rubens zijn aan het stuivertje wisselen met snelste rondes
Zijn steenkolen Engels past juist uitstekend in het campingnivo image van SBS6quote:Op zondag 19 juni 2005 20:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hopelijk vliegen ze er allebei afquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Inderdaad, gewoon nu een rondje rijden, ben je klaar en steek je nog 2 resp 1 punt in de zakquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een sukkels die michelin rijders, Ik had gewoon lekker rustig meegereden op halve snelheid, was je 7e geworden en had je mooi nog 2 punten gehad.
dus niet hequote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom zouden ze? omdat michelin zijn zaakje niet in orde kan krijgen? ik geef ze groot gelijk dat ze doorrijden. bridgestone danquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef switchboy het volgende:
Ze hadden net zo goed niet kunnen rijden...![]()
14-6quote:Op zondag 19 juni 2005 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoeveel ronden nog en wat staat het?
Als er een motor ontploft gebeurt er niks, ontploft er een band, tollen ze in de ronte. Of bied jij je aan als vrijwilligerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een sukkels die michelin rijders, Ik had gewoon lekker rustig meegereden op halve snelheid, was je 7e geworden en had je mooi nog 2 punten gehad.
juist , aan het eind van het jaar praat niemand er meer over en deze punten zijn mooi gratis meegenomen en kunnen het verschil betekenen tussen kampioen en geen kampioen,quote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom zouden ze? omdat michelin zijn zaakje niet in orde kan krijgen? ik geef ze groot gelijk dat ze doorrijden. bridgestone dan
Wacht maar totdat je band morgen klapt als je in turn 13 rijdtquote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor burgerauto's zijn michelin banden wel de beste
Misschien komt er nog 1tje aan het einde effe een rondje doenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kwam dat niet meer door dat als ze banden verwisselen er niet getankt mag worden, en dat er pas getankt werd toen de banden goed gekeurt werden?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
De tankslang werkte niet, 2de tankslang wel.
Als eerbetoon aan Michelinquote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe vaak gaat Albers nog binnen komen?
10 keer
Michael kwam de pits uit en gooide de deur dicht voor Rubens. Waardoor Rubens over het gras moest.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er??
Kweenie hoor, die staat gewoon op een 3 stop strategie en ligt nu voor op z'n teamgenoot dus waarom diequote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe vaak gaat Albers nog binnen komen?
10 keer
Hou even op.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er allemaal??
Omdat ik Kwalbers triest vindquote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef Murray het volgende:
Kweenie hoor, die staat gewoon op een 3 stop strategie en ligt nu voor op z'n teamgenoot dus waarom die?
Hij rijd wel rond, maar na deze race haalt hij Jordan nooit meer inquote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef Guard het volgende:
Stoddart vloekt de boel bij elkaar
je kunt je tv ook ff aanzettenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er allemaal??
Toch maar eens de FIA een massamail sturenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef PirE het volgende:
respect for Stoddart, maar hij heeft wel gelijk wat betreft de punten die Jordan gaat pakken.
Fuck this bullshit race
quote:
Jordan is niet meer in te halen voor Minardi, daar was hij boos om.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik snap er geen bal van, stoddart moet de FIA dankbaar zijn dat deze race doorgaat. Waarschijnlijk de enige race waar minardi punten haalt.
Denk je dat ook maar iemand deze punten serieus neemt?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik snap er geen bal van, stoddart moet de FIA dankbaar zijn dat deze race doorgaat. Waarschijnlijk de enige race waar minardi punten haalt.
Geen race en toch 18 punten voor Ferrariquote:
Nu ben je water aan het verwijten dat het nat is.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
Lul niet BHFH.
Moet hij maar wat snellere auto's hebben, dan lag hij nu VOOR de jordan's.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij rijd wel rond, maar na deze race haalt hij Jordan nooit meer in
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb geen commerciele zenders hier..(alleen nl1, 2 en 3)
Ferrari neemt dit zeer serieusquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je dat ook maar iemand deze punten serieus neemt?
ik zei al, ze tellen gewoon mee en aan het eind van het seizoen kunnen deze punten het verschil betekenen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je dat ook maar iemand deze punten serieus neemt?
Yup. Die is er ook uitgeklapt.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef Giem het volgende:
He ligt de site formua1.com er uit of zo????
Niet dus als Jordan dus 4 punten meer krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik zei al, ze tellen gewoon mee en aan het eind van het seizoen kunnen deze punten het verschil betekenen.
Zet anders je tv gewoon aanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat is de stand nu en hoeveel ronden nog??
Nog 15 enerverende ronden.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog 15quote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie is het eigenlijk?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
I wanne be a hippy ,and I want to get stoned![]()
Slechts 66 seconden achterstandquote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zit albers in de buurt van kathikeyan??
Nee, ligt zo'n 66 seconden achter.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
allebei in de vs.....verder nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ergens heeft Mosley wel gelijk. Michelin had zijn zaakjes niet op orde. Ze weten wat de regels zijn. Michelin zit op de grens wat banden betreft, deze keer net erover en dan kan je moeilijk de regels gaan aanpassen. Stel het was Bridgestone geweest, dan had iedereen lopen juichen als Ferrari niet had gereden door een zelfde soort probleem.quote:
Anders registreer je je hier even en dan kijk je zelfquote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat zijn de verschillen in tijd?
als barrichello nu schumacher eraf rijdt, wordt hij volgende race vervangen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:16 schreef erikh het volgende:
Barrichello is niet zomaar van plan om schumacher te laten winnen
Niet als je in een Minardi rijdtquote:Op zondag 19 juni 2005 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok. 1 minuutje maar, is te overzien!
*capture screenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Rubens!
Ze hadden beter jou als Michelinpoppetje op het circuit van Indiana moeten laten rondlopen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als barrichello nu schumacher eraf rijdt, wordt hij volgende race vervangen.
Zeker weten, dat pikt jean todt ect nooitquote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als barrichello nu schumacher eraf rijdt, wordt hij volgende race vervangen.
pssst autoradio kopenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
Als Rubens echt lef heeft gaat hij Michael vet voorbij en trekt zijn radio eruit
Dat is zeker zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kijk die jappen dat zijn pas workaholics!
tnxquote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Anders registreer je je hier even en dan kijk je zelf
http://www.formula1.com/race/livetiming/740.html
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
Als Rubens echt lef heeft gaat hij Michael vet voorbij en trekt zijn radio eruit
Alleen als Rubens Michael keihard voorbij gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef Guard het volgende:
pssst autoradio kopen
ja dat vraag ik mij af inderdaad! krijgen zij deze punten'??quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Giem het volgende:
Trouwens kimi moet nog 1 punt krijgen deze race... hij staat als 8e in de lijst.. lol en trulli 2 punten
Dan heeft Rubens geen lef.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggen
Tuurlijk..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij af inderdaad! krijgen zij deze punten'??
Mja, vorig jaar waren er natuurlijk ook al problemen met de Michelin banden. Dus dat ze dit jaar hun zaakjes niet in orde hebben is wel erg slecht! Maar deze race had natuurlijk nooit gereden mogen worden, dit is werkelijk waar te triest om te zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Ergens heeft Mosley wel gelijk. Michelin had zijn zaakjes niet op orde. Ze weten wat de regels zijn. Michelin zit op de grens wat banden betreft, deze keer net erover en dan kan je moeilijk de regels gaan aanpassen. Stel het was Bridgestone geweest, dan had iedereen lopen juichen als Ferrari niet had gereden door een zelfde soort probleem.
Ik ben zeker geen Ferrari fan. Ik support zelf RBR, die op Michelin rijden, en heb een gruwelijke hekel aan Ferrari. Dit is de schuld van Michelin en van niemand anders.
Als het hier gebeurd was ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef Murray het volgende:
Ik denk dat Italianen dat hele circuit verbouwd hadden.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef Murray het volgende:
Ik denk dat Italianen dat hele circuit verbouwd hadden.
M'n hart kan de spanning niet meer aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef erikh het volgende:
nog 9 spannende ronden te gaan
Als ze een beetje zelfrespect hebben gaan ze helemaal niet op dat podium staan. Wat zal die schumi juichen zeg.quote:
Echt wel, in het begin deden ze zelfs rustig aan, de Jordans konden ze redelijk bijhouden... toen hebben ze Rubens echt wel verteld gewoon rustig achter Schumacher te blijven.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggen
Ik zei het tegen BHFHquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ah als je iets cynisch bedoelt gelieve detoe te voegen, heb t warm, ben niet geheel helder
Ze liggen ook gewoon een ronde achter op de Jordansquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Minardi overigens echt extreem slecht. Ze kunnen de Jordan totaal niet bijhouden
Karthikeyan zette hem net op een rondjequote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gelukkig hoeft ie deze man niets te vragen, lult zelf wel.quote:
Ja mooi om te horen.quote:
Dat is echt heel triest. De SC zou nog sneller zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef ElmarO het volgende:
Ze liggen ook gewoon een ronde achter op de Jordans
Zolang die niet op Michelins rijdquote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is echt heel triest. De SC zou nog sneller zijn
ja duh, waarom zou je gelijk vanaf het begin al als 2 gekken te elkaar gaan racen? ze hebben toch geen tegenstand. ze kunnen beter rustig op het gemakje de race rijden en op het einde pas gaan racen als er de mogelijkheid voor isquote:Op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Echt wel, in het begin deden ze zelfs rustig aan, de Jordans konden ze redelijk bijhouden... toen hebben ze Rubens echt wel verteld gewoon rustig achter Schumacher te blijven.
Serieus?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef Suikermais het volgende:
hmm..de eerste banden worden reeds aangeboden op marktplaats
Nog 4 spannende rondes.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoeveel rondes is het ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |