waarom zouden ze? omdat michelin zijn zaakje niet in orde kan krijgen? ik geef ze groot gelijk dat ze doorrijden. bridgestone danquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef switchboy het volgende:
Ze hadden net zo goed niet kunnen rijden...![]()
14-6quote:Op zondag 19 juni 2005 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoeveel ronden nog en wat staat het?
Als er een motor ontploft gebeurt er niks, ontploft er een band, tollen ze in de ronte. Of bied jij je aan als vrijwilligerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een sukkels die michelin rijders, Ik had gewoon lekker rustig meegereden op halve snelheid, was je 7e geworden en had je mooi nog 2 punten gehad.
juist , aan het eind van het jaar praat niemand er meer over en deze punten zijn mooi gratis meegenomen en kunnen het verschil betekenen tussen kampioen en geen kampioen,quote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom zouden ze? omdat michelin zijn zaakje niet in orde kan krijgen? ik geef ze groot gelijk dat ze doorrijden. bridgestone dan
Wacht maar totdat je band morgen klapt als je in turn 13 rijdtquote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor burgerauto's zijn michelin banden wel de beste
Misschien komt er nog 1tje aan het einde effe een rondje doenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een sukkels die michelin rijders, Ik had gewoon lekker rustig meegereden op halve snelheid, was je 7e geworden en had je mooi nog 2 punten gehad.
Kwam dat niet meer door dat als ze banden verwisselen er niet getankt mag worden, en dat er pas getankt werd toen de banden goed gekeurt werden?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
De tankslang werkte niet, 2de tankslang wel.
Als eerbetoon aan Michelinquote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe vaak gaat Albers nog binnen komen?
10 keer
Michael kwam de pits uit en gooide de deur dicht voor Rubens. Waardoor Rubens over het gras moest.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |