Dat is zeker zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kijk die jappen dat zijn pas workaholics!
tnxquote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Anders registreer je je hier even en dan kijk je zelf
http://www.formula1.com/race/livetiming/740.html
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
Als Rubens echt lef heeft gaat hij Michael vet voorbij en trekt zijn radio eruit
Alleen als Rubens Michael keihard voorbij gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef Guard het volgende:
pssst autoradio kopen
ja dat vraag ik mij af inderdaad! krijgen zij deze punten'??quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Giem het volgende:
Trouwens kimi moet nog 1 punt krijgen deze race... hij staat als 8e in de lijst.. lol en trulli 2 punten
Dan heeft Rubens geen lef.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggen
Tuurlijk..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij af inderdaad! krijgen zij deze punten'??
Mja, vorig jaar waren er natuurlijk ook al problemen met de Michelin banden. Dus dat ze dit jaar hun zaakjes niet in orde hebben is wel erg slecht! Maar deze race had natuurlijk nooit gereden mogen worden, dit is werkelijk waar te triest om te zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Ergens heeft Mosley wel gelijk. Michelin had zijn zaakjes niet op orde. Ze weten wat de regels zijn. Michelin zit op de grens wat banden betreft, deze keer net erover en dan kan je moeilijk de regels gaan aanpassen. Stel het was Bridgestone geweest, dan had iedereen lopen juichen als Ferrari niet had gereden door een zelfde soort probleem.
Ik ben zeker geen Ferrari fan. Ik support zelf RBR, die op Michelin rijden, en heb een gruwelijke hekel aan Ferrari. Dit is de schuld van Michelin en van niemand anders.
Als het hier gebeurd was ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef Murray het volgende:
Ik denk dat Italianen dat hele circuit verbouwd hadden.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef Murray het volgende:
Ik denk dat Italianen dat hele circuit verbouwd hadden.
M'n hart kan de spanning niet meer aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef erikh het volgende:
nog 9 spannende ronden te gaan
Als ze een beetje zelfrespect hebben gaan ze helemaal niet op dat podium staan. Wat zal die schumi juichen zeg.quote:
Echt wel, in het begin deden ze zelfs rustig aan, de Jordans konden ze redelijk bijhouden... toen hebben ze Rubens echt wel verteld gewoon rustig achter Schumacher te blijven.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ferrari zal geen teamorders uit gaan delen. er zal hooguit worden geroepen dat ze geen onnodige risico's moeten nemen. beetje lullig als ze er beiden naast liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |