Kweenie hoor, die staat gewoon op een 3 stop strategie en ligt nu voor op z'n teamgenoot dus waarom diequote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe vaak gaat Albers nog binnen komen?
10 keer
Hou even op.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er allemaal??
Omdat ik Kwalbers triest vindquote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef Murray het volgende:
Kweenie hoor, die staat gewoon op een 3 stop strategie en ligt nu voor op z'n teamgenoot dus waarom die?
Hij rijd wel rond, maar na deze race haalt hij Jordan nooit meer inquote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef Guard het volgende:
Stoddart vloekt de boel bij elkaar
je kunt je tv ook ff aanzettenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat gebeurt er allemaal??
Toch maar eens de FIA een massamail sturenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef PirE het volgende:
respect for Stoddart, maar hij heeft wel gelijk wat betreft de punten die Jordan gaat pakken.
Fuck this bullshit race
quote:
Jordan is niet meer in te halen voor Minardi, daar was hij boos om.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik snap er geen bal van, stoddart moet de FIA dankbaar zijn dat deze race doorgaat. Waarschijnlijk de enige race waar minardi punten haalt.
Denk je dat ook maar iemand deze punten serieus neemt?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik snap er geen bal van, stoddart moet de FIA dankbaar zijn dat deze race doorgaat. Waarschijnlijk de enige race waar minardi punten haalt.
Geen race en toch 18 punten voor Ferrariquote:
Nu ben je water aan het verwijten dat het nat is.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
Lul niet BHFH.
Moet hij maar wat snellere auto's hebben, dan lag hij nu VOOR de jordan's.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij rijd wel rond, maar na deze race haalt hij Jordan nooit meer in
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb geen commerciele zenders hier..(alleen nl1, 2 en 3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |