Is ook niet te zuipen dat Grolsch Evenementen bier...quote:
Ik 1 bekertje.. zuip sowieso nooit veel bier op festivalsquote:
huh? Zat de zanger Papa Roach te dissen? Heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:38 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[afbeelding]
The Dillinger Escape Plan
Deze lui heb ik ook even gezien omdat een van mn maten ze wou zien, gelukkig was ik hier gauw weg, show geven kunnen ze wel maar iets maken wat op "muziek" lijkt totaal niet.
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.
Dat hij een pussy was ofzo, en hij moest kotsen van ze, heeft hij later dus ook gedaanquote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef IceHeat het volgende:
[..]
huh? Zat de zanger Papa Roach te dissen? Heb ik niet meegekregenWat zei die dan?
Jahoor. Eerst bijna op een bankje. Toen viel ik bijna in slaap in een fontein, waar geen water in te bekennen was. Toen viel ik bijna in slaap in Kronenburg Park. In de trein een paar keer heel kort geslapen volgens mij. En toen eindelijk mijn bed in.quote:
Heeft iemand nog handtekeningen gescoord naast de FRS stand?quote:Thanx to All of You!
19-6-2005
Een schouderklopje voor iedereen die gisteren in het Goffertpark te Nijmegen was, op Fields of Rock!
Bijna 50.000 mensen hebben gisteren voor een topdag gezorgd op Fields of Rock; het was een dag om nooit te vergeten. Bedankt allemaal
Schagenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Angel_of_Dth, waar woon je dan precies, omdat je zo laat pas thuis was?
Ik woon in Anna Paulowna en ben gewoon met de auto in 2 uurtjes teruggeredenquote:
quote:Thanx to All of You!
19-6-2005
Een schouderklopje voor iedereen die gisteren in het Goffertpark te Nijmegen was, op Fields of Rock!
Bijna 50.000 mensen hebben gisteren voor een topdag gezorgd op Fields of Rock; het was een dag om nooit te vergeten. Bedankt allemaal!
Heb je 150 km per uur gereden dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Ik woon in Anna Paulowna en ben gewoon met de auto in 2 uurtjes teruggereden.
Hahaha had je naar P11 moeten gaan 10min lopen maar je kon erin een keer vanafquote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je 150 km per uur gereden dan?Wij waren met de auto en nadat we eindelijk op weg waren (duurde 45 minuten om alleen al van het parkeerterrein af te komen, p5) hebben we er een kleine 2 uur over gedaan... van Nijmegen naar Landgraaf... dat wel.. dan rijdt je met name tussen Venlo en Roermond op wegen waar je maar 80 mag rijden (in 2005!!!!)...
Je hebt niet echt veel vooraan gestaan hequote:Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef Sylvana het volgende:
Paar foto's die ik gemaakt heb en die een beetje gelukt zijn
Lotso plaatjes.]
Vanuit het zuiden aangekomen was p5 de eerste die je op kon.. als je niet weet dat er betere plaatsen zijn kies je die natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Hahaha had je naar P11 moeten gaan 10min lopen maar je kon erin een keer vanaf![]()
Ik heb een hele fles water gevangen van Ozzy. Maar omdat ik zo sociaal ben heb ik die rondlaten gaan om alle oververhitte en dorstige mensen een plezier te doen. Maar de dop heb ik gelukkig nogquote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
iemand die ik ken heeft de plectrums van slayer en motorhead gevangen![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb een hele fles water gevangen van Ozzy. Maar omdat ik zo sociaal ben heb ik die rondlaten gaan om alle oververhitte en dorstige mensen een plezier te doen. Maar de dop heb ik gelukkig nog
nee, de eerste 3 foto's zijn allemaal metal churchquote:Op zondag 19 juni 2005 20:04 schreef wdn het volgende:
Sylvana: die 3de is mastodon(?)
Ik heb er ook niets mee, ik heb hier een hele doos vol met troep die ik in de loop der jaren toevallig bij elkaar heb gesprokkeld tijdens concerten. Dingen die ik toevallig heb opgevangen (leuk als je 2 meter bent), ik doe echt niet mee met dat als debielen op elkaar duiken. Maar goed ik heb hier dus die doos staan met playlisten, plectrums, drumstokjes, waterflesjes, een hoofddoek en nu dus een dopquote:Op zondag 19 juni 2005 20:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat moeten mensen met dat soort snuiterijen?Een drumstok heeft nog wel wat... maar als je dan ziet hoe fans als hongerige hyena's erop afgaan, niets en niemand sparend, denk ik.. dat het toch wel bijzonder is omdat je vrienden te vertellen...
Dan zou ik liever mijn vrienden vertellen dat ik een dop van Ozzy Osbourne heb
IceHeat, het klopt perfect wat je zegt over Chimaira met wat ik ervan vond: BRILLIANT!quote:Chimaira
Tweede keer dat ik ze zie en ze zijn weer GEWELDIG!!! Echt een supergoeie show!!! Heb me echt uitgeleeft, het klonk gewoon perfect. Ik had alleen wel gehoopt dat ik nog een keer mijn favoriete nummer "Split" live zou kunnen zien, maar helaas. Ook de nummers van het aankomende album klonken zeer goed.( http://www.roadrunnerreco(...)a-NothingRemains.mp3 ) Het nieuwe Nothing Remains is echt een geweldig nummer, kreeg rillingen ervan toen de zanger een afschiet beweging maakte met zijn hand bij zijn hoofd en tegelijk zo doordringend "NOOOTTTHHIIIINNGGG REEEMAAAAIIINNNSSS" schreeuwt.
Thanksquote:Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, de eerste 3 foto's zijn allemaal metal church
Math Metalcorequote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef tonks het volgende:
The Dillinger Escape Plan, wat is dit van soort muziek.
hey op foto 10 ben jij dat zelf?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef Sylvana het volgende:
Paar foto's die ik gemaakt heb en die een beetje gelukt zijn
[[url=http://img18.echo.cx/img18/8581/picture0023bd.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/708/picture0031dv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/4971/picture0047dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/2402/picture0081ko.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/8703/picture0108zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/5066/picture0126pe.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/6095/picture0145pc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/9606/picture0154yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/2132/picture0178ff.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/8956/picture0203mb.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/9214/picture0224na.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/7333/picture0257ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img18.echo.cx/img18/4545/picture0273yg.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja, ik ben diegene op foto10 jaquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey op foto 10 ben jij dat zelf?
volgens mij heb ik nog n poosje naast je gestaan, ik heb er trouwens maar 1 gezien van fok maar voorderest ken ik ook niet heel veel mensen hier van gezicht
En dat was ikkequote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog n poosje naast je gestaan, ik heb er trouwens maar 1 gezien van fok maar voorderest ken ik ook niet heel veel mensen hier van gezicht
er zijn mensen met 'n andere smaak, live with itquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind ben je vrij kansloos
Wat een smaak heb je danquote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
er zijn mensen met 'n andere smaak, live with it
Zet eens foto's van jezelf in je fotoboek dan.....quote:
Ja zou ik me leren large pakje aan doenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zet eens foto's van jezelf in je fotoboek dan.....
Eentje die wat recenter is.....quote:Op zondag 19 juni 2005 21:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja zou ik me leren large pakje aan doen
er staat een foto van mij in mijn fotoboek
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dingen die ik toevallig heb opgevangen (leuk als je 2 meter bent), ik doe echt niet mee met dat als debielen op elkaar duiken. Maar goed ik heb hier dus die doos staan met playlisten , (en meer) ........ik snap ook niet echt dat mensen daar zo op kicken.....zei hij terwijl hij met z'n collectie loopt te patsen![]()
Ik had trouwens weldegelijk een LFC shirt aan - wat leuke reacties gaf van mensen die op me af kwamen alsof ze me al jaren kenden om me te feliciterenquote:
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ik wel! Minneapolis 1997 T-shirts. Groepje van 3 man bij de Tentquote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezien![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezien![]()
Uhm, betrapt. Naja, niet echt. Ik heb er eigenlijk maar 2. Eentje van Metallica die ik in m'n handen gedrukt kreeg van een roadie, de gozer naast me vroeg er om en de roadie had er 2. En eentje van Savatage ik die zelf stiekem gejat heb backstagequote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef Doc het volgende:
[..]Ik heb nog nooit gezien dat men playlisten de zaal in slingerde
- meestal moet je daar zelf het podium voor op of vragen aan een roadie of zo (of je kent natuurlijk de bandleden
)
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik wel! Minneapolis 1997 T-shirts. Groepje van 3 man bij de Tent
Mijn Duck You shirt was geen aanleiding voor mensen om me aan te spreken trouwens
Ja jongen je kunt lullen wat je wilt, maar een andere volgorde is ook een andere setlist. en als er dan zeker 1 nummer niet wordt gespeeld al helemaal...quote:En achteraf dus gewoon de zelfde nummers alleen wat minder en in een andere volgorde
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Djaser over de rammstein setlist
[..]
Ja jongen je kunt lullen wat je wilt, maar een andere volgorde is ook een andere setlist. en als er dan zeker 1 nummer niet wordt gespeeld al helemaal...
quote:Nijmegen rockt op zijn grondvesten
Bijna 50.000 liefhebbers zijn zaterdag bijeen in het Goffertpark in Nijmegen voor Fields of Rock, het grootste metalfestival van Nederland. Op het grootste podium van Europa staan onder andere Motörhead, Velvet Revolver, Black Sabbath, Slayer, Audioslave en de Duitse rockformatie Rammstein
Zanger Scott Weiland voert zijn band Velvet Revolver aan op het Fields of Rock festival, zaterdag in Nijmegen.
De organisatie had gerekend op 40.000 bezoekers. Het metalfeest is net niet uitverkocht. Het hoge aantal belangstellenden is verder opmerkelijk omdat eerder dit jaar traditionele en gevestigde toppers als Pinkpop en Dynamo kampten met tegenvallende bezoekcijfers.
Volgende week komen onder meer R.E.M., Jamie Cullum, Lenny Kravitz en Queens Of The Stone Age naar het Goffertpark voor de eerste editie van Rockin' Park.
Bron: www.ad.nl
Ik stond op P11, kon je zo vanaf, verkeersregelaartje erbij die het soepel door liet lopenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je 150 km per uur gereden dan?Wij waren met de auto en nadat we eindelijk op weg waren (duurde 45 minuten om alleen al van het parkeerterrein af te komen, p5) hebben we er een kleine 2 uur over gedaan... van Nijmegen naar Landgraaf... dat wel.. dan rijdt je met name tussen Venlo en Roermond op wegen waar je maar 80 mag rijden (in 2005!!!!)...
Goh, hier is vast lang over nagedacht? Zou het juist niet zijn dat PP en Dynamo zo slecht gaan omdat er dingen als FoR, RiP en Werchter zijn die ze weg concureren met een veel sterkere line-up.....ik gis maar wat...quote:Het hoge aantal belangstellenden is verder opmerkelijk omdat eerder dit jaar traditionele en gevestigde toppers als Pinkpop en Dynamo kampten met tegenvallende bezoekcijfers
Ach, 't hangt allemaal wel samen natuurlijk. Dingen als Rammstein, Papa Roach, Audioslave en Velvet Revolver hadden ook Pinkpop-bands kunnen zijn. Dus de vergelijking gaat wel op. Hoewel FoR-Dynamo een eerlijkere vergelijking is natuurlijk. Denk ook dat Mojo van Dynamo af wil en daarom dit FoR heeft genoemd ipv. DOA en Dynamo lekker in Helledoorn heeft gedropt met een minimaal zakje geld voor bands ed.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Na... Pinkpop erbij betrekken vind ik onzin. Zijn sowieso nauwelijks concurrenten van elkaar. En Dynamo is mondenklauwzeerklap nog steeds niet te boven. Van Trommelen heeft daarbij ook nog een grote zak met geld...
Ja, voor die bands klopt het wel maar ik geloof dat Jan Smeets ze ook wel gehad als Pinksteren later dit jaar viel. In het programmaboekje van Fields of Rock stond hoe Fields of Rock begonnen is. Metallica ging toeren maar wilde alleen festivals doen maar er was geen festival waar Metallica terecht kon dus begon van Trommelen zelf een festival met behulp van Mojo. Fields of Rock is er ook alleen met een vette line up vandaar dat het vorig jaar niet doorging. Door een gebrek aan grote namen die op tour waren.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, 't hangt allemaal wel samen natuurlijk. Dingen als Rammstein, Papa Roach, Audioslave en Velvet Revolver hadden ook Pinkpop-bands kunnen zijn. Dus de vergelijking gaat wel op. Hoewel FoR-Dynamo een eerlijkere vergelijking is natuurlijk. Denk ook dat Mojo van Dynamo af wil en daarom dit FoR heeft genoemd ipv. DOA en Dynamo lekker in Helledoorn heeft gedropt met een minimaal zakje geld voor bands ed.
Dingen als DOA en PP zijn instituten. FOR en Rockin Park zijn gewoon opportunistische zakkenvul-speeltjes van Mojo. Dat is het jammere, DOA is een gevoel, een geschiedenis, samengesteld door groepje mensen met passie voor harde herrie. FOR is een project dat is opgericht om geld te kunnen innen met Metallica of andere grote namen en is gewoon inwisselbaar: noem het Ozzfest en who cares?. Maar ja, met deze line-ups zie je mij niet op Dynamo....quote:Op zondag 19 juni 2005 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, voor die bands klopt het wel maar ik geloof dat Jan Smeets ze ook wel gehad als Pinksteren later dit jaar viel. In het programmaboekje van Fields of Rock stond hoe Fields of Rock begonnen is. Metallica ging toeren maar wilde alleen festivals doen maar er was geen festival waar Metallica terecht kon dus begon van Trommelen zelf een festival met behulp van Mojo. Fields of Rock is er ook alleen met een vette line up vandaar dat het vorig jaar niet doorging. Door een gebrek aan grote namen die op tour waren.
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:57 schreef wdn het volgende:
Een griffel krijg je alleen bij een 10
Oh en dat park uitkomen was geen probleem als je een 20 meter meer naar rechts liep. Er was een ander pad dat een paar meter rechts van het hoofdpad op de weg uitkomt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:52 schreef renz0r het volgende:
-knip-
Motorhead
Ik kende maar één nummer van deze gasten, voordat ik ze zag. Dit was naar mijn mening een nummer uit een oud Tony Hawk spelletje . Persoonlijk vond ik dat ze te hard waren. Ik bedoel hiermee dat het geluid veels te hard stond. De snoeiharde hardrock die deze 50+ creëerde klonk goed, maar werd eentonig. Ik wist soms niet of ze nou een nieuw nummer speelde of dat ze al een kwartier lang hetzelfde nummer speelde. Al met al gaven ze wel een goede show weg. Leuk om ze een keer gezien en gehoord te hebben!
-knip-
Black Sabbath met Ozzy Osbourne
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit een nummer van deze band heb gehoord. Daarom tijd om deze band in originele staat te bekijken. De andere rede was natuurlijk ook dat Ozzy Osbourne erbij zat. Ben toch benieuwd hoe hij in real-life was.
Na een half uurtje gekeken te hebben vond ik nou niet iets bijzonders. Natuurlijk was Ozzy vet bezig, maar soms irriteerde hij mij. Zingen kan die niet meer, oké laat dat nog staan. Ik had alleen soms het gevoel dat die vaker ‘I can’t fuckin hear you’ zei, dan dat die zong.
Al met al heb ik toch van Ozzy’s kwaliteiten kunnen genieten . Schelden, beetje blije springbewegingen maken en zingen.
-knip-
Meningenquote:
Geen meningen, heiligschennis. Gewoon niets kennen van Black Sabbath en 1 nummer van Motorhead uit een computergame ofzo. Hoe durf je naar FoR te komen zonder de Jezussen van de harde muziek te kennen. Schande, schande, schande.....maar gelukkig heb je het naar je zin gehadquote:Op maandag 20 juni 2005 00:06 schreef renz0r het volgende:
[..]
Meningen
Wees niet boos, ik heb niet gezegd dat ze slecht waren. Het is alleen niet mijn muziek
In een kringetje dansen??quote:Op zondag 19 juni 2005 18:46 schreef IceHeat het volgende:
Flogging Molly
Echt wel het hoogtepunt van de avond!Dit was echt lol hebben! De hele tent door zitten "stuiteren". De hele tent was een groot hosfeest
. Ook nog met z'n 6en ( met 3 totaal onbekenden) in een kringetje staan dansen ROFL. Gewoon super gezellig
.
Ja handig..quote:Op zondag 19 juni 2005 23:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zo kwamen wij idd ook aan , maar iedereen moest en zou perse over dat kleine kutbruggetje lopen
![]()
Op het einde speelden ze hun hits. Beetje stom dat ze wéér Feel Good Hit of the Summer speelden van Qotsa... dat grapje is leuk.. en het was vorig jaar op Lowlands leukquote:Op maandag 20 juni 2005 00:12 schreef JoranVW het volgende:
[..]
In een kringetje dansen??
Zo van dat je je armen in elkaar kruist (van degene met wie je "danst") en dan rondjes gaat maken??
Btw ik vond papa roach niet zo goed, het begin al die nieuwe nummers waar ik dus niet van hou en het einde niet gezien
Neequote:Op maandag 20 juni 2005 00:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens Blabbath.. heb jij Jan Smeets ook gisteren gezien?![]()
Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn Slayershirt was voor de mensen waarmee ik heen was reden me aan te spreken. Die vonden het wel handig dat ik niet in het zwart was, en in verband met het weer was ik er ook wel blij mee. Al vond ik het minder heet dan ik verwacht had. Het beetje wind was erg lekker.
Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..quote:
Ja inderdaad. Van Ozzy moet je afblijven. Zonder die man waren we misschien nu allemaal fan van Tupac...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.
Er waren nog een paar dronken gasten die per sé moesten schreeuwen hoe stoer ze m'n milfhunter-shirtje vonden.![]()
En wat Black Sabbath en Ozzy betreft, het is gewoon cool dat die gasten er nog zijn. Je kunt niet verwachten dat ze nog net zo goed klinken als al die jaren geleden, maar het is gewoon een instituut. Daar moet je van genieten hoe het is, en verder niet moeilijk over doen. Er stonden allemaal mensen te roepen dat Ozzy een mongool was, en dat 'ie z'n kop moest houden. Dat soort figuren mag je van mij echt het terrein af trappen.![]()
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:19 schreef ToXiCitY het volgende:
Bij Rammstein waren lui die in de rustige momenten het voetbalkoor "wat zijn die Duitsers stil" aanhieven.
Dit ga ik op een of andere manier terugnemen.. maar ik wee nie hoe...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...![]()
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkochtquote:Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..![]()
Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...![]()
Ach, wat ik eerder al zei: mensen als Jan Smeets zijn liefhebbers, dus die komen ook gewoon op dit soort dingen af. En netwerken kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...
Hey jij was toch naar bed?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat Dynamo mede dankzij de Duitsers een groot succes werd. Nu zeg ik niet dat ik al die dikke kuilengravende vetpenzen terug wil.. maar het had wel watquote:Op maandag 20 juni 2005 00:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelen
D'r staat hier al iemand 2 uur de douche bezet te houdenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey jij was toch naar bed?
Begreep dat je je wel vermaakt hebt?
We hebben trouwens toch nog arena-kaartjes voor Depeche Mode weten te bemachtigen
Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:52 schreef renz0r het volgende:
Soulfly
Na een half uur Ozzy wilde ik deze band per se zien. Dit komt door twee redenen. Omdat Max Cavalera erin zit (Oud Sepultura zanger, wat een meesterlijke band was) en omdat ze een jaar geleden op Dynamo een geweldige show gaven.
Ze gaven wederom om een zeer goede strakke show. Tussendoor kwamen oude Sepultura nummers wat iedereen plezierde. Van Roots bloody roots tot Terrorory. Helaas speelde ze niet Chaos AD. Ondanks dat ze één van de beste optredens van de dag gaven vond ik het jammer dat ze dat nummer niet speelde.
Als Renz0r nu Machine Head had gezien had hij 'Territory' voorbij horen komen...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.
Met Alien en goedkoop bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Het hele gebeuren was trouwens gewoon een donker hol, en men had rockmuziek aangezet. Goed te pruimen op zo'n moment, dat wel. Zijn er hier nog mensen die daar ook waren, bij de 'afterparty?'
Wat bedoel je?quote:
Diogenesquote:Op maandag 20 juni 2005 00:52 schreef heiden6 het volgende:
Nee, Ronno. Volgens mij was het echt een studentenvereniging. In de straat die uitkomt op de voorkant van het station; drie minuten lopen. Er stonden pijltjes op de grond.
Op het gevaar af tegen diverse heilige huisjes te schoppen, ik vond Black Sabbath beter (en met beter bedoel ik hier muzikaal interessanter) toen ik ze met Tony Martin zag mid jaren '90. Ozzy is echt nog maar een schim van de toch al niet even stevige artiest die hij vroeger was en lijkt meer geïnteresseerd in het uithangen van de clown en audience participation freak dan in zingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja inderdaad. Van Ozzy moet je afblijven. Zonder die man waren we misschien nu allemaal fan van Tupac...![]()
Gek, ik vond dat allemaal niet zo irritant gisteren. Ook dat let's go fucking crazy en ge-i can't fucking hear you.. ik heb dan wel misschien de hele show op de grond gezeten en niet goed gezien wat er zich allemaal op het podium afspeelde, de muziek klonk wel als een klok zeg maar...quote:Op maandag 20 juni 2005 01:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af tegen diverse heilige huisjes te schoppen, ik vond Black Sabbath beter (en met beter bedoel ik hier muzikaal interessanter) toen ik ze met Tony Martin zag mid jaren '90. Ozzy is echt nog maar een schim van de toch al niet even stevige artiest die hij vroeger was en lijkt meer geïnteresseerd in het uithangen van de clown en audience participation freak dan in zingen.
Dat vond ik nou ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 08:51 schreef Mark het volgende:
Persoonlijk vond ik Rammstein tegenvallen, niet het niveau van eerdere shows.
Ik vond het ook een beetje vreemd dat Rammstein de hoofdact was, gezien de rest van het programma. Maar ik vind het een goede band, met een goede show. Waarom vind jij het dan een lachertje?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Toch opvallend, en eveneens betreurenswaardig, dat de meesten zo positief zijn over rammstein. Dit land wordt compleet voor schut gezet door zulk een band als headliner in te plannen met bands als Black Sabbath en Slayer op de bill. Heb toch nog 2 nummers van rammstein gekeken om mijn vooroordelen over deze zwabbers te testen, maar die muziek en die houding van hen is werkelijk een lachertje.
Erg grappig was het toen ik tijdens het festival aan personen met een rammstein shirtje ging vragen wat hun favo nummers zijn van Black Sabbath voor diens optreden. De meesten vonden de band + muziek erg gaaf, maar konden geen enkel nummer opnoemen...
Ik, als grote Black Sabbath-fan, zie ook mijn naam, vind dit onzin. Jammer dat je Rammstein niets vindt, maar dat ze headliner zijn is niet meer dan logisch en niet meer dan terecht. Ze zijn nou eenmaal de grootste band die geboekt was.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Toch opvallend, en eveneens betreurenswaardig, dat de meesten zo positief zijn over rammstein. Dit land wordt compleet voor schut gezet door zulk een band als headliner in te plannen met bands als Black Sabbath en Slayer op de bill. Heb toch nog 2 nummers van rammstein gekeken om mijn vooroordelen over deze zwabbers te testen, maar die muziek en die houding van hen is werkelijk een lachertje.
Erg grappig was het toen ik tijdens het festival aan personen met een rammstein shirtje ging vragen wat hun favo nummers zijn van Black Sabbath voor diens optreden. De meesten vonden de band + muziek erg gaaf, maar konden geen enkel nummer opnoemen...
Juist. Je hoeft de muziek van Rammstein helemaal niet aangenaam te vinden, de show die ze neerzetten is gewoon super. Het zijn gewoon mannen met humor en ze kunnen absoluut 'acteren'.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarnaast is een optreden van Rammstein meer dan een concert, het is een visueel spectakel. Een show in de echte zin van het woord. Hoe kun je een dag beter afsluiten?
Want?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:36 schreef heiden6 het volgende:
Overigens kun je Rammstein sowieso niet laten optreden met een andere band op een andere stage.
Met de hele show eromheen eisen ze veel te veel aandacht op om verderop nog een andere band te laten spelen. Dan loopt alles daar leeg.quote:
Ach, in de tent met de volumeknop op 11 krijg je daar niet veel van mee denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met de hele show eromheen eisen ze veel te veel aandacht op om verderop nog een andere band te laten spelen. Dan loopt alles daar leeg.
Flogging Molly toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef TheSorrow het volgende:
Er speelden niet eens andere bands tegelijkertijd met Rammstein toch?
nee, kijk maar (pdf)quote:
Zelfs bij de geluidstoren was het nog niet goed. Helemaal vooraan zal het wel goed zijn geweest(stond zelf helemaal vooraan bij rammstein), maar iets verder terug was het k.u.t met peren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gek.. heb helemaal niks van dat slechte geluid gemerkt. Ik loop hier nu al 2 dagen te verkondigen dat ik nog nooit zo'n goed geluid op zo'n groot festival heb gehoord..![]()
En toen je naar buiten ging, zaten er toen 8 of 9 mensen in het parkje daar tegenover? Of waren wij toen al richting Kronenburg Park of de trein?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zie ook hier.
Overigens werd er geen entree gerekend. Goede muziek en drank.![]()
Show viel tegen, zang was beroerdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
wtf was er mis met Rammstein??
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?quote:
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezienquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
wtf was er mis met Rammstein??
Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beterquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?
De brandende jas is er helaas al een tijdje uitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien
* Mark mist de brandende jas
Dan mag ik hem nog wel missenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
De brandende jas is er helaas al een tijdje uit![]()
Aha, oke. Dit was de eerste keer dat ik 'deze' show zag. Ik was dus al lang blij dat de 'oude' show, met een brandende Till tijdens Rammstein en de overbekende masturbatie-show tijdens Buck Dich verdwenen waren. Dat begon wel heel erg voorspelbaar te worden, maar wat was er dan zo veel minder aan de show deze keer?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beterErg goed zelfs in Ahoy...
Achterin klonk het net alsof de zanger niet echt goed in de microfoon zong ofzo...
Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ook niemand van MTV op het terrein zien lopen. Uberhaupt geen camera's of mensen met een microfoon.
Toepasselijkquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef L3viathan het volgende:
mtv liep wel rond..
dat irritante hoerewijf liep rond met een grote zonnebloem of iets
Dan ben ik ze gewoon succesvol niet tegengekomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komt
Sluit me bij Mark aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien
* Mark mist de brandende jas
Ik heb ze destijds op Dynamo gezien en dat stelde echt weinig voor ivm de optredens die ze later bedachten. Maar toen mochten ze geloof wel in het daglicht spelen. Dat werkt sowieso al niet. Ik kan deze show wel vergelijken met hun show op Pinkpop in 2002 die ook erg strak was. Maar waarom vind ik het optreden van zaterdag dan toch beter? Omdat de nummers van Reise Reise nog net wat beter zijn de oudere nummers en dat argument heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sluit me bij Mark aan.
Als je net komt kijken dan was rammstein ws. spectaculair. Maar ik heb ze ook al 3x eerder gezien en het vergelijk gaat volstrekt mank met dit optreden. De uitvoeringen waren mat, de show viel (zoals te verwachten op een festival) eigenlijk nogal tegen... en het ergste: nu is doc nóg niet overtuigd van het feit dat het eigenlijk best een goede band is![]()
![]()
En ik vind de oudere nummers beter, maar los daarvan vond ik de show gewoon mat.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar waarom vind ik het optreden van zaterdag dan toch beter? Omdat de nummers van Reise Reise nog net wat beter zijn de oudere nummers en dat argument heb ik nog niet gehoord.
Ik vond het concert in Ahoy vorig jaar stukken strakker en het mutterconcert van 2002(?) echt daverend strak, vooral de show daarbij (de vlammende jas idd). Maar ik had me al ingesteld dat rammstein als festivalband ws. ietsjes minder was. Desondanks vond ik het toch een lichte tegenvaller.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef HighLander het volgende:
De formulering voor nachtkaars heb ik vaker langs horen komen als beschrijving voor het aflopen van Rammstein...
Licht aan en een intro van Engel wat een Outro van de slotact blijkt te zijn, kwam eigenlijk nogal teleurstellend over, bijna cru om al die afwachtende kopjes om je heen te zien.
Show was strak, te strak, leek bijna of het allemaal zo snel mogelijk voorbij moest zijn. Maar zat wel goed in elkaar, gave tricks, goed opgebouwd, maar geen gevoel.
hallo hey, het is ook geen Pearl jam of Coldplay. Rammstein is puur show, een soort Spinal tap.quote:[b]Op maandag 20 juni 2005 15:17 . Maar zat wel goed in elkaar, gave tricks, goed opgebouwd, maar geen gevoel.
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Heej, geen slecht woord over Slayer en/of headbangende 30plussers!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.
Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.
was die erbij?? speelt die niet bij Fantomas?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef merdeka het volgende:
[..]
Heej, geen slecht woord over Slayer en/of headbangende 30plussers!
Dave Lombardo![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
was die erbij?? speelt die niet bij Fantomas?
bron: FoR sitequote:Drie keer is scheepsrecht! Voor de derde keer in vier jaar staan de ongekroonde koningen van de thrash metal in het Goffertpark.
Eerst tijdens Ozzfest, daarna als hoofdact op Dynamo Open Air en nu bij Fields Of Rock. Slayer: vaak geïmiteerd doch nooit geëvenaard. Wie kent niet de klassiekers ‘Show No Mercy’, ‘Hell Awaits’, Reign In Blood’, South Of Heaven’ en ‘Seasons In The Abyss’? Stuk voor stuk mijlpalen in de geschiedenis van de metal. Nadat meesterdrummer Dave Lombardo begin jaren negentig z’n biezen pakte, kakte de boel een beetje in, maar... Dave is terug! En daarmee is de enige échte Slayer-bezetting in ere hersteld. All hail to the kings of thrash!
Van mij mag jequote:Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
Idd, lees t boekje of de site, stond t duidelijk inIeder zo zn smaak, ik ga toch ook niet zeiken over bijv NIN dat ze bagger zijn?
nee maar slayer wordt dezer dagen sterk overschat. de tijden dat ze baanbrekend waren zijn voorbij (net als NIN maar die hebben tenminste nog een show, en bewegen op het podium)en dat rechtvaardigd geen hoge positie op de bill als er relevantere en onderhouderende bands staan geprogrammeerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
Idd, lees t boekje of de site, stond t duidelijk inIeder zo zn smaak, ik ga toch ook niet zeiken over bijv NIN dat ze bagger zijn?
Godenzijdank niet zegquote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
hallo hey, het is ook geen Pearl jam of Coldplay.
Tja, Slayer verslaat die bands met speels gemak qua agressief en effectiviteit. Maar voor de rest... de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef kamagurka het volgende:
Slayer is gewoon nog steeds de allerbruutste band ooit live. period.
En wel degelijk geplaatst op een festival als dit waar de meerderheid inmiddels naar slappe rehash-bandjes met lang haar en pukkels met onuitspreekbare namen luistert die zich echter nooit en te nimmer zullen kunnen meten aan de agressie van de uberlords van trashmetalHulde voor slayer dat ze 20 jaar jongere kutjes met gemak van het podium af blazen!
T.I.M censored.........quote:Op maandag 20 juni 2005 18:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
nee maar slayer wordt dezer dagen sterk overschat. de tijden dat ze baanbrekend waren zijn voorbij (net als NIN maar die hebben tenminste nog een show, en bewegen op het podium)en dat rechtvaardigd geen hoge positie op de bill als er relevantere en onderhouderende bands staan geprogrammeerd.
Voor progressieve muziek ga je niet naar FoRquote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, Slayer verslaat die bands met speels gemak qua agressief en effectiviteit. Maar voor de rest... de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik... Ik vond het allemaal geweldig in ieder geval, muziek geweldig, munt- en drankverkoop ook geweldig goed geregeld, in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor progressieve muziek ga je niet naar FoR
Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
Wat was jouw bandje dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?
Tuurlijk, als je terechte kritiek hebt op bijvoorbeeld de geluidsmix van de hoofdpodia 's middags (begon pas een beetje vorm aan te nemen aan het eind van de Audioslave-set) dan ben je uiteraard op het verkeerde festival geweest. Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Dr_Morreau het volgende:
Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik...
Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.
Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.
![]()
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audiencequote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
Heel weinig, ik zag hem een beetje headbangen en water drinken, en om de zoveel tijd in een van de nummers op tijd op een knopje drukken zodat het juiste sampeltje speelt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef IceHeat het volgende:
Hey maar, wat voert die sampler van Chimaira nou eigenlijk uit?![]()
Je bent een heldin hoor merdeka!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience
En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...
jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Nee?!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?
Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Mark het volgende:
[..]
En natuurlijk de afspraak om met Kamagurka naar Entombed te gaan
Ik draai "God Hates Us All" zeer regelmatig. Eigenlijk de de Slayer CD die ik de laatste jaren het meest gedraaid heb en kan zich meten met RIB en SOHquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik luister de ceedees van slayer al minstens 10 jaar niet meer, maar ik krijg er live toch steeds weer diezelfde rush van, kan er niets aan doen..![]()
Helemaal mee eens. Hoewel AoD wel erg lekker is om NOG een keer te horen. GHUA is een metalplaat waar vrijwel iedere metalband jaloers op kan zijn!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:40 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.
En tja, als je zulk gitaarwerk aflevert, is het wat lastiger om daarbij nog frivool te gaan springen of zo.
En ach, de teksten..ik ken weinig bands die uitblinken in teksten.
Je hoeft het natuurlijk niet leuke muziek te vinden, maar je doet zó negatief dat ik me toch geroepen voelde even te reageren.
Ojaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)
Ik bedoelde niks persoonlijk hoor. Ik bedoel, ik ken je niet eens, laat staan waar je allemaal naar luistert. Ik bedoelde het meer in het algemeen, conservatieve metalfans, hoef je je natuurlijk aangesproken te voelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience
En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...
jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Nou als ik het zo vergelijk met de Rammsteinfans dan is die laatste groep toch een stuk kritischer. Als Rammstein op deze tour het brandende pak thuislaat is het meteen klote show maar als Slayer weer dezelfde reeks nummers speelt dan is dan is dat okee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Slayerpubliek kan een goede show best waarderen hoor. Maar Slayer heeft gewoon geen visueel spektakel nodig om een goed optreden neer te zetten.
Hier ben ik het mee eens.... hoewel ik de nummers van Rammstein super vind om naar te luisteren, konden ze me echt niet bekoren met hun live optreden. Voor mij was het de eerste keer dat ik ze live zag, maar ik vond het zwaar tegenvallen. Ben zelfs voor het einde naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:25 schreef HighLander het volgende:
Ik bedoelde met strak mbt Rammstein ook niet zozeer iets positiefs. De show werd gewoon afgewerkt, gechoreografeerd, geen ruimte voor creativiteit of artistieke vrijheid.
Hij was strak, zo strak als een ingestudeerd kunstje..
En hoezeer ik de nummers van Rammstein ook kan waarderen, of alle special pyrozut leuk en mooi vind, een show zonder gevoel verliest toch iets van ze waarde.
[/uitleg]
Jahoor. Rammstein fans zijn inderdaad zeikers eerste klas.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou als ik het zo vergelijk met de Rammsteinfans dan is die laatste groep toch een stuk kritischer. Als Rammstein op deze tour het brandende pak thuislaat is het meteen klote show maar als Slayer weer dezelfde reeks nummers speelt dan is dan is dat okee.Je kunt je je voorstellen dat ik dat vreemd vind?
Ach, bij Rammstein hoort gewoon een show, dus je verwacht ook een show. Bij Slayer hoort geen show dus verwacht je ook geen show. Heel simpel. Je rekent een band af op wat je verwacht van tevoren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou als ik het zo vergelijk met de Rammsteinfans dan is die laatste groep toch een stuk kritischer. Als Rammstein op deze tour het brandende pak thuislaat is het meteen klote show maar als Slayer weer dezelfde reeks nummers speelt dan is dan is dat okee.Je kunt je je voorstellen dat ik dat vreemd vind?
Het is weer appels en peren he?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, bij Rammstein hoort gewoon een show, dus je verwacht ook een show. Bij Slayer hoort geen show dus verwacht je ook geen show. Heel simpel. Je rekent een band af op wat je verwacht van tevoren.
Stel dat Rammstein gewoon zonder decor en enkel in hun allerdaagse kloffie op zouden komen, dat zou niet gewaardeerd worden. En stel dat Slayer opeens een ruimteschip als decor heeft en eruit zou zien alsof ze net klaar zijn met het filmen van Mad Max 7, dat werkt ook niet.
Het gaat bij Slayersfans blijkbaar meer om de muziek - iets wat voor Rammstein-fans natuurlijk als weer een stuk moeilijker wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Slayer moet je vooraan beleven. In de pit, bij de pit, waar het geluid goed hard is en je meer publiek om je heen hebt dat zich staat uit te leven. Show of geen show, het is "FUCKIN' SLAYER'.
Nou, dan wil ik ook wel daar staan om af en toe een knopje in te drukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Heel weinig, ik zag hem een beetje headbangen en water drinken, en om de zoveel tijd in een van de nummers op tijd op een knopje drukken zodat het juiste sampeltje speelt.
Pure luxe dus ofzo![]()
Mwoah..eventjes in gestaan, maar vond het te lafjes..dus ben ik gewoon maar weer met open mond van verbazing en jaloezie naar de gitaarsolo's wezen kijken en luisteren.quote:
Oude klassiekers????????? Die gasten hebben zolang al niks nieuws meer gedaan dat alles gewoon klassiek is!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aan de andere kant zijn er wel veel mensen erg teleurgesteld als ze de oude klassiekers niet spelen, dus ik kan goed begrijpen dat ze die nummers blijven spelen. En het blijven gewoon erg gave nummers.
Ach ja, vrijwel alles dat Slayer uitbrengt verdient het stempel klassieker, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Oude klassiekers????????? Die gasten hebben zolang al niks nieuws meer gedaan dat alles gewoon klassiek is!
Ik stond met grote verbazing naar het scherm te staren hoe de figuren in de pit bij slayer het voor elkaar krijgen om met 35 graden te gaan poko-enquote:
Het kostte moeite om over 50.000 man heen te komen, maar tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb anders alleen maar gitaartjes en blerende Mark gehoord
Ik ben in de war met Mark Hunter (de zanger van Chimaira)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Het kostte moeite om over 50.000 man heen te komen, maar toch
Dude, heb jij achteraan op de parkeerplaats gestaan? Het is dat wij een achteruitgang hadden gevonden want anders hadden we er nog minstens een uur gestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef merdeka het volgende:
[..]
Het festival zelf vond ik zeer relaxt, goed georganiseerd en prima voorzieningen, zeker ook het parkeren. [..]
Waarschijnlijk moet je de liedjes kennen en dat hoorde je ze live wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook wel daar staan om af en toe een knopje in te drukken![]()
Ik heb anders alleen maar gitaartjes en blerende Mark gehoord, voor de rest geen bliepjes![]()
Wij zaten met z´n achten in een busje, en met het vinden van een parkeerplek hadden we geen enkele moeite. Kwartiertje lopen en we waren in het goffertpark. En terug was het ook een fluitje van een cent, we hebben maar 5 minuten hoeven wachten voor we die parkeerplaats weer af reden. Nu hebben we nijmegen al vaker aangedaan, misschien dat dat scheelt, maar ik vond alles prima aangegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef BOKA het volgende:
Dude, heb jij achteraan op de parkeerplaats gestaan? Het is dat wij een achteruitgang hadden gevonden want anders hadden we er nog minstens een uur gestaan.
En dat er nergens stond aangegeven waar de parkeerplaats was sloeg helemaal nergens op; welke kant we ook op liepen, er kwamen altijd mensen tegemoet die naar diezelfde parkeerplaats op weg waren.![]()
En een goede ook nog! Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, vrijwel alles dat Slayer uitbrengt verdient het stempel klassieker, je hebt gelijk.
Overigens brachten ze in 2001 nog een cd uit.
De pit was inderdaad verre van keihard - wel relaxed eigenlijk (zal ook met de hitte te maken gehad hebben). Maar wel leuk. In ieder geval beter dan ergens in de verte te staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Mwoah..eventjes in gestaan, maar vond het te lafjes...
Ook heel aardige muziekquote:
Stonden jullie toevallig tegenover een benzinepomp op een parkeerplaats?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef merdeka het volgende:
[..]
Wij zaten met z´n achten in een busje, en met het vinden van een parkeerplek hadden we geen enkele moeite. Kwartiertje lopen en we waren in het goffertpark. En terug was het ook een fluitje van een cent, we hebben maar 5 minuten hoeven wachten voor we die parkeerplaats weer af reden. Nu hebben we nijmegen al vaker aangedaan, misschien dat dat scheelt, maar ik vond alles prima aangegeven.
Helemaal mee eens. En dat ze het leuk vinden is te merken, ze blijven maar touren. Van mij mogen ze nu ook wel eens de vorig jaar beloofde cd eens afronden en uitbrengen.quote:Ik kan een mooie show zeker waarderen, maar ik zie het als een extraatje. Het belangrijkste is dat ik zie dat men lol heeft op het podium, dat een band zijn ziel in de muziek legt, want dat hoor je terug. En dat zie en hoor ik bij Slayer dus ook terug. Die vinden het overduidelijk nog steeds leuk.
Dat was inderdaad niet zo'n goede keus. Maar ja, volgende keer ga ik wel weer de moeite nemen om verder naar voren te lopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:53 schreef Doc het volgende:
[..]
De pit was inderdaad verre van keihard - wel relaxed eigenlijk (zal ook met de hitte te maken gehad hebben). Maar wel leuk. In ieder geval beter dan ergens in de verte te staan.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef merdeka het volgende:
[..]
[..]
Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.
Wat is daar vreemd aanquote:
Ik heb zelden zo'n sterk argument gezien.quote:
zucht... moet ik mijn tieten laten zien ofzo!quote:
"je moet niet progressief zijn, om het progressief zijn"quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n sterk argument gezien.
quote:
Helemaal mee eens. Muziek moet je in de eerste plaats maken met het hart. Of en het dan progressief of conservatief is, wereldwijd succesvol of slechts bij vrienden is secundair.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef merdeka het volgende:
En een goede ook nog! Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef merdeka het volgende:
[..]
zucht... moet ik mijn tieten laten zien ofzo!![]()
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef merdeka het volgende:
Maar als je van die hippe numetal bandjes hebt die vinden dat ze elke keer verplicht wat nieuws moeten uitproberen dan vind ik dat ronduit zielig.
Valt mee... is maar net welke muziek je goed kent. Ik vind al die extreme dingen op elkaar lijken. De meeste thrash, death en black bijvoorbeeld. Over Grindcore nog niet eens gesproken. Dan vind ik het bij Nu-metal nog een beetje meevallen. Maar daar zijn er ook niet zoveel van heb ik het idee. De bekendste nu-metalbands lijken totaal niet op elkaar trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....
Ach man, die vinden juist altijd dat ze wat nieuws moeten. Of ze zetten achterlijke maskers op, of ze flikkeren er een trommelaar of een dj bij, of ze coveren ineens slome nummers die veel te mooi zijn om door dat tuig te laten verneuken... bleghquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....
Ja, en Billy Milano is de eerste die overstag isquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:28 schreef Dr.Death het volgende:
FashioncoreWat de n**k moet dát dan voorstellen
Spelen op een catwalk in een spannende string
Beetje spotten met Pantera.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Mark het volgende:
Pantera in spandex, those were the days
quote:
quote:Phil Anselmo and his Vulgar Display Of Hairspray
En Diamond Darrel! Ik ben nu als een gek die foto´s aan mijn vriend aan het mailen, dit is de betere humorquote:
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn. De britney spears-formule van metalquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Valt mee... is maar net welke muziek je goed kent. Ik vind al die extreme dingen op elkaar lijken. De meeste thrash, death en black bijvoorbeeld. Over Grindcore nog niet eens gesproken. Dan vind ik het bij Nu-metal nog een beetje meevallen. Maar daar zijn er ook niet zoveel van heb ik het idee. De bekendste nu-metalbands lijken totaal niet op elkaar trouwens.
Wat een onzin. Persoonlijk ben ik absoluut geen fan van die bands, maar je niet zomaar stellen dat het op elkaar lijkt. Linkin Park is sowieso geen metal, en Blink 182 al helemaal niet. Limp Bizkit is ook weinig origineel, maar was wel een van de eersten die met een dergelijk sound kwam. In navolging uiteraard van Korn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn. De britney spears-formule van metal
Het is appels met peren, ja.quote:Wou jij dat nu echt gaan vergelijken met slayer, death, testament, death angel of kreator? Die bands hadden, ondanks dat ze allemaal snel en hard zijn, echt oneindig meer eigen stijl en identiteit dan al die getattoeerde loverboys van nu hoorOver de oudere metal nog maar te zwijgen.
mja vind ik ook. Ik vind geen enkele van die bands goed, maar ik vind wel dat ze verschillende geluiden hebben. Waarop ze elkaar weer na gaan apen, waarna ze weer iets gekkers verzinnen om op te vallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Het klinkt allemaal heel verschillend, of jij het nu mooi vindt of niet.
Zo verschillend vind ik het dus niet klinken, linkin park wordt wel degelijk steeds verwezen door allerlei sites en definities als nu-metal, weet niet waarom jij denkt van niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Persoonlijk ben ik absoluut geen fan van die bands, maar je niet zomaar stellen dat het op elkaar lijkt. Linkin Park is sowieso geen metal, en Blink 182 al helemaal niet. Limp Bizkit is ook weinig origineel, maar was wel een van de eersten die met een dergelijk sound kwam. In navolging uiteraard van Korn.
Het klinkt allemaal heel verschillend, of jij het nu mooi vindt of niet.
Nee, het is allemaal zgn. metal. Toffe beweert dat alle harde bands op elkaar lijken, en vooral DAT is grote onzin!quote:Het is appels met peren, ja.
Het is wel nu-metal ja, maar jij zegt 'de Britney Spears-formule van Metal'. Dat is dus onzin, want het is geen metal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo verschillend vind ik het dus niet klinken, linkin park wordt wel degelijk steeds verwezen door allerlei sites en definities als nu-metal, weet niet waarom jij denkt van niet.
Maargoed, de meeste mensen weten wel welke bands ik bedoel... gewoon de glamourmetal van de jaren NU
Nee, het is allemaal nu-metal. WAt er verder allemaal onzin is zal me een worst wezen, jij kraamt het ook uit.quote:Nee, het is allemaal zgn. metal. Toffe beweert dat alle harde bands op elkaar lijken, en vooral DAT is grote onzin!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, we hebben 't FoR-topic ook weer omgetovert in 1 van de vele Nu-metal is wel/niet* cool topics
* doorhalen wat niet van toepassing is
Aardappel... je begrijpt er dus niks van...quote:
hmmmmm.... je hebt nu ook de pioniers beet zeg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn.
Nee JIJ begrijpt er niets van, smurfje ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:02 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Aardappel... je begrijpt er dus niks van...
Ik luister naar Chimaira all the time, maarja, ik moet ook naar Pass Out Of Existence luisteren met koptelefoon op om te denken: "HEY! Volgens mij hoorde ik een bliepje!quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je de liedjes kennen en dat hoorde je ze live wel.![]()
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Billy Milano is de eerste die overstag is
Dat was de grapquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?
of was dat de grap?
SOD was beter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?
of was dat de grap?
Motorhead speelde dus zachtjes vergeleken met het optreden wat ze voor hun leeftijdsgenoten het jaar daarvoor op Arrow neerzettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:23 schreef OneStupidDog het volgende:
En wat stond Motorhead hard man. Ik had al wat verwacht volgens de verhalen maar het stond echt 2x zo hard als Papa Roach (die ervoor speelde).
Pak een breezer en geniet lekker van je eendagsvliegjesmuziek jongen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef heiden6 het volgende:
Nee, het is allemaal nu-metal. WAt er verder allemaal onzin is zal me een worst wezen, jij kraamt het ook uit.
Gewoon doen alsof het een pit isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Dr.Death het volgende:
S.O.D. was / is idd beter. Fantastische link over Pantera trouwes, Bedankt!
![]()
Echt het foutste wat de jaren '80 heeft opgelevert hebben zij
Nav het afschrikwekkender fashioncore, fashion-pits bestaan al langer m.i. : mannetjes die in de pit om de beurt hun showmoves gaan maken, met de rest erom heen.Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen
![]()
En helaas zie dat soort sukkels ook steeds meer in nederland. Die not bene boos worden als je tegen ze aan stoot in de pit waardoor hun move verstoord wordt.![]()
* Mark ziet een oude discussie over karatetrappen weer tot leven komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Dr.Death het volgende:
Nav het afschrikwekkender fashioncore, fashion-pits bestaan al langer m.i. : mannetjes die in de pit om de beurt hun showmoves gaan maken, met de rest erom heen.Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen
![]()
En helaas zie dat soort sukkels ook steeds meer in nederland. Die not bene boos worden als je tegen ze aan stoot in de pit waardoor hun move verstoord wordt.![]()
O god! Die mongolen van die michael jackson videoclips... "i'm bad.."quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:47 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark ziet een oude discussie over karatetrappen weer tot leven komen![]()
Ik weet niet wat voor spul jij gebruikt om je muziek af tespelen (geluidskaart? mp3's? boxen? Hoofdtelefoon versterker?), maar ik hoor het in meerdere liedjes luid en duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ik luister naar Chimaira all the time, maarja, ik moet ook naar Pass Out Of Existence luisteren met koptelefoon op om te denken: "HEY! Volgens mij hoorde ik een bliepje!"
Dat is Hardcore joh. Stel randdebielen met karatetrappen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
O god! Die mongolen van die michael jackson videoclips... "i'm bad.."![]()
offtopic: CBGBquote:[b]Op woensdag 22 juni 2005 20:39 Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen![]()
Niet dat ik er een voorstander van ben(fashioncore), maar het zou inweze niet slecht zijn als enkele metalfans eens wat meer 'fashion'waren, want wat liepen me weer een stel zombies rond op Fields of rock!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:42 schreef merdeka het volgende:
[..]
offtopic: CBGB![]()
Ik heb net hier ergens een link gepost over Life of Agony in CBGB, een feestje dat ik helaas gemist heb. Gebeurt me geen 2e keer.
En ik hoop gewoon dat alles wat ´fashion´ is snel van de aardboden verdwijnt. Voor mij dat het in NY nooit meer ergens te zien is, en voor jullie dat het zich niet in NL verspreidt.
Ik heb er wel verdacht veel vrouwen met grote witte blubberbuiken gezien. Evenals rood met witte bierpensen trouwens. Daarom heb ik ook maar een zonnebril gehaaldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:04 schreef Ibanez het volgende:
Niet dat ik er een voorstander van ben(fashioncore), maar het zou inweze niet slecht zijn als enkele metalfans eens wat meer 'fashion'waren, want wat liepen me weer een stel zombies rond op Fields of rock!!!
Voel je jezelf tenminste weer even extra aantrekkelijk, prima toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:09 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik heb er wel verdacht veel vrouwen met grote witte blubberbuiken gezien. Evenals rood met witte bierpensen trouwens. Daarom heb ik ook maar een zonnebril gehaald
Dat is dan weer het andere uiterste
daar heb ik godzijdank niet de aanblik van een grote witte blubberbuik voor nodigquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef kamagurka het volgende:
Voel je jezelf tenminste weer even extra aantrekkelijk, prima toch?![]()
Nee hoor, ben niet dik. Dank dat je het even vraagtquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef merdeka het volgende:
[..]
daar heb ik godzijdank niet de aanblik van een grote witte blubberbuik voor nodig![]()
maar jij wellicht wel![]()
Legertjes 18-jarige, strakke meisjes... waren die er ook? Dan had iemand me dat wel even mogen vertellen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet dik. Dank dat je het even vraagt
Maar ik kan me voorstellen dat je temidden van een legertje 18-jarige strakke meisjes jezelf een ouwe taart vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |