Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik... Ik vond het allemaal geweldig in ieder geval, muziek geweldig, munt- en drankverkoop ook geweldig goed geregeld, in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor progressieve muziek ga je niet naar FoR
Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
Wat was jouw bandje dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Precies. Mijn bandje gemist neem ik aan?
Tuurlijk, als je terechte kritiek hebt op bijvoorbeeld de geluidsmix van de hoofdpodia 's middags (begon pas een beetje vorm aan te nemen aan het eind van de Audioslave-set) dan ben je uiteraard op het verkeerde festival geweest. Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Dr_Morreau het volgende:
Helemaal mee eens, als je wat over fields of rock te zeiken hebt ben je gewoon naar het verkeerde festival geweest denk ik...
Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.
Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.
![]()
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audiencequote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
Heel weinig, ik zag hem een beetje headbangen en water drinken, en om de zoveel tijd in een van de nummers op tijd op een knopje drukken zodat het juiste sampeltje speelt.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef IceHeat het volgende:
Hey maar, wat voert die sampler van Chimaira nou eigenlijk uit?![]()
Je bent een heldin hoor merdeka!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience
En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...
jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Nee?!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van grijze gebieden tussen je zwart-witwereldje?
Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Mark het volgende:
[..]
En natuurlijk de afspraak om met Kamagurka naar Entombed te gaan
Ik draai "God Hates Us All" zeer regelmatig. Eigenlijk de de Slayer CD die ik de laatste jaren het meest gedraaid heb en kan zich meten met RIB en SOHquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik luister de ceedees van slayer al minstens 10 jaar niet meer, maar ik krijg er live toch steeds weer diezelfde rush van, kan er niets aan doen..![]()
Helemaal mee eens. Hoewel AoD wel erg lekker is om NOG een keer te horen. GHUA is een metalplaat waar vrijwel iedere metalband jaloers op kan zijn!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:40 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Trauma opgelopen of zo? Ik stel voor dat je dan toch es naar "God Hates Us All" luistert. Zelden zo effectief aggressief gespeeld album gehoord.Daar kan iedere band nog wat van leren. Ook al is het muziekaal gezien niet heel erg vernieuwend, de uitvoering is briljant. Daar had ik wel meer nummers van willen horen. Bijvoorbeeld ipv het nummer "Angel of Death", want dat heb nu wel gehoord.
En tja, als je zulk gitaarwerk aflevert, is het wat lastiger om daarbij nog frivool te gaan springen of zo.
En ach, de teksten..ik ken weinig bands die uitblinken in teksten.
Je hoeft het natuurlijk niet leuke muziek te vinden, maar je doet zó negatief dat ik me toch geroepen voelde even te reageren.
Ojaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, IK ging naar Entombed - jij niet (je wil de boel toch niet jinxen?)
Ik bedoelde niks persoonlijk hoor. Ik bedoel, ik ken je niet eens, laat staan waar je allemaal naar luistert. Ik bedoelde het meer in het algemeen, conservatieve metalfans, hoef je je natuurlijk aangesproken te voelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie, maar je trouwe publiek op hun wensen bedienen. Serve the audience
En fijn dat je even over mijn muzieksmaak heenwalst. Ik luisterde namelijk net nog Broken van NIN, draai zometeen de Beatles voor het slapen gaan en ga later deze week weer fijn luisteren hoe mijn vriend nummers in elkaar knutselt. Over arrogantie gesproken...
jazeker, het is merdeka volkomen duidelijk dat ze lange tenen heeft wat Slayer betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |