Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
nope.quote:
Ja !quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef QuietGuy het volgende:
tt veranderd, maar lul eerst [Slowchat Deeltje 94] BC is jarig eens vol
verbruik boeit me niet erg, zit toch all inquote:
ik wist het niet, en zag het te laatquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
Jump
Deze was veel eerder!
misschien leesbril vergeten?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
ah we zijn dr!
We blijven deze tt houden tot de 100
Het kan zo volgelult zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Hehe
Als we bij 100 zijn...Duurt nog wel effe denk k.
Das idd niet tof!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef BlueCurl het volgende:
Jump: kijk uit dat je niet verbrand onder de parasol
100 word uiterlijk over 1 a 1,5 week gehaald denk ik? nog maar 5 topics...![]()
en we kunnen ook gaan spammen maar dat is niet tof.
Mja, denk wel dat we dat gaan halen, spammen is idd niet tof, dan kan je ook niet rustig teruglezen waarover het gingquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef BlueCurl het volgende:
Jump: kijk uit dat je niet verbrand onder de parasol
100 word uiterlijk over 1 a 1,5 week gehaald denk ik? nog maar 5 topics...![]()
en we kunnen ook gaan spammen maar dat is niet tof.
Ik zat in deel 1 alquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:57 schreef BlueCurl het volgende:
met spammen heeft het geen inhoud dus je hoeft ook niet terug te lezen. maar je mist wel enkele reacties die wel wat nuttigs hebben
najah over 2 weken ongeveer de 100 topics. gaat ik erna ongeveer op vakantie geloof ikmijn 100ste SC topic ligt helaas op 118 of 117 dacht ik
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef mschol het volgende:
alweeer op weg naar de 100
maar ik heb m'n eerste geld voor me verjaardag morgen al gekregen, 50 euro
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Troel het volgende:Over de 100 dollar bij Adsense van Google!
Ik heb nergens gelezen dat dat niet mag hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heb je aan adsense als het gaat om particuliere gebruiker?
ah ok.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat dat niet mag hoor
Niet toen ik me aanmeldde tenminste. Overigens is het geld bestemd voor het hosten van de site.
zin om te posten en niks kunnen verzinnen somsquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef SHERMAN het volgende:
Lalalala
Nou, ik heb pas vandaag de 100 gehaald, dus aan het einde van de maand wordt het overgemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah ok.
Die 100 euro/dollar zou je dan ook niet zo 1-2-3 hebben gekregen zeker?
Eisen waar simpel aan is te voldoen hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
Eisen.. Dan moet je aan de eisen van Google voldoen?
Ja, Excel is toch wel handig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zin om te posten en niks kunnen verzinnen soms
Heb de story line al uit gespeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind et hatelijk
maar ach.. wie ben ik
ik ga straks maar eff san andreas spelen
Mwha het werkt alleen nog niet helemaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow.. plannen
Ik was juist geen avondchef meer omdat men dacht dat ik niet kon plannen
ben er 2 maand geleden ook 20 gewordquote:
Nou feli dan maar !quote:
hmmmquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou feli dan maar !en voel je je nou ook 20 ?
zo erg is het niet hoorquote:
Precies, wees blij !quote:
middagquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
Middag
En gefeliciteerd met je 20ste verjaardag mschol
ik was buiten onderweg naar huisquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:40 schreef Jump het volgende:
jullie zitten toch niet allemaal buiten he ?
ik wacht momenteel op mailtje terug van huidige hosterquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het 3dubbel nachecken als ik jou was...
ja, het was een jaar contract, maar domein is midden jaar contract verhuistquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
@ Jump: was het een jaarcontract bij je oude host?
ik ben tevreden van 2uhosting.nlquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef JortK het volgende:
Ik ben ook op zoek weer naar nieuwe hosting... goedkoop met .nl domein
want?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef devzero het volgende:
Maar nu heb ik dus een username (devzero2) op een forum waar ik wss nooit meer zal komen
Ik doe nu mee met de stampede, maar die houdt eind van de maand op. Waarom zou ik op een forum van een van de concurenten van de DPC komen als ik niet verder ga. (Misschien voor de volgende stampedequote:
quote:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 11.500.000 voor sherman (0,30 seconden)
Ik heb meer hits.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
de hits die ik heb zijn uniek; dit gaat echt alleen maar over MIJ, en jij hebt ook nog professionele bedrijven er tussen zittenquote:
jij bent een megaprutser, dus denk dat je 1000 hits hebtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:49 schreef Jump het volgende:
gaan we zwijgen over mijn aantal hits bij google?
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 101.000.000 voor jump (0,07 seconden)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:59 schreef Godlike02 het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 50.000.000 voor god (0,11 seconden)
![]()
je RSS feeds updaten niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sterkte! ga je nu met een waaier langs de servers?
Doen het vast wel!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
Fuktools zijn het, doen het blijkbaar niet
Dat is ook wel een gigantische 'ik ben een windowsgebruiker' opmerkingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doen het vast wel!
Zal wel pc moeten herstarten ofzo
Is de fok toolsquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gigantische 'ik ben een windowsgebruiker' opmerking
mag je mijn waaier wel lenenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sterkte! ga je nu met een waaier langs de servers?
ik niet zo. maar wel eerste hit is ikkuhquote:
Je komt de meest grappig links tegen als je op nick zoekt idd. Bij mij is deze wel toepasselijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik niet zo. maar wel eerste hit is ikkuh
http://www.google.nl/search?hl=nl&biw=996&q=bluecurl&meta=
Resultaten 1 - 10 van circa 729 voor bluecurl (0,18 seconden)
goeie vraag, aangezien het een FF-tool is..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je dan windows moeten herstarten
WUquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:39 schreef Jump het volgende:
haha, stomme IE. beveiligings settings zijn te hoog voor de WU te draaien. Zet ik ze naar alelrlaagste, gaat het nog niet
Windows Updatequote:
Geef je mij het uitreksel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ff journaal kijken samen met een
http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.htmlquote:
welja, foktools is de oorzaak van de FF vastloping.quote:
Ik zeg niet dat er iets vast loopt henkiequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[..]
welja, foktools is de oorzaak van de FF vastloping.
dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:39 schreef Jump het volgende:
haha, stomme IE. beveiligings settings zijn te hoog voor de WU te draaien. Zet ik ze naar alelrlaagste, gaat het nog niet
ik was vergeten dat ik SP2 geinstalleerd had, maar niet herstartquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ik SP2 geinstalleerd had, maar niet herstart
ik ben geen tweakerquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet slim enzo
Ben jij nou een tweaker?![]()
![]()
jij refreshed ook elke second zeker ?quote:
die drie eshter's en alle Marino's staan er al bij. Heb nog 1 ligge die niet ingescand is, maar laptop juist herinstalleerd vandaag, dus zal voor morgen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:42 schreef devzero het volgende:
En wanneer komen de laaste 3 van Ester en Marino
heb nog een hoop lectrr's, maar ga ze niet allemaal in SC posten hoorquote:
Ik om 9 uur @ the beach!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik ook; om 9u weer op 't werk zijn...
nog 1 weekje en dan maandje werkenquote:
hmmz vandaar dat ik altijd ald ie linkjes krijg in me msn vensterquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef Jump het volgende:
[..]
heb nog een hoop lectrr's, maar ga ze niet allemaal in SC posten hoor
* devzero mompelt iets van arme computerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:19 schreef mschol het volgende:
een programma om me pc te beveiligen met spraak en gezichtsherkenning
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero mompelt iets van arme computer
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
Aso
Zit hier denk ik weer een ochtendje alleen.. kan me geen ene moer schelen eignelijk
tssquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga ook nog is met twee vrouwen![]()
Links en rechts wat te kijken![]()
Pooier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga ook nog is met twee vrouwen![]()
Links en rechts wat te kijken![]()
Keihard in de kont neuken.quote:
Als straf gek.quote:
Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben iki nog blut![]()
En een bebloede pik van het harde neuken
Wat moet ik dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....
Powerball is cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef mschol het volgende:
morghetrouwens
gister het ultieme wapen tegen rsi gekregen:
een powerball (met lichies)
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Powerball is cool!
ik ebn er alleen heel slecht in, kom niet boven de 9000 toeren
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hardquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastig
en ik weet nie hoe hard ie gaat, zit gee teller op
het punt vooral is dat je de spieren gebruikt die je tijdens het muizen niet gebruiktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja en de powerball is nog niet duidelijk of het helpt tegen rsi
Ene onderzoek zegt van wel, andere zegt van niet.
Ligt vooral aan de persoon geloof ik
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hard
EN op de grond is ook best makkelijk
even handig in worden
Sommige powerballs geven toeren aan met lichtjesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)
Ik kom niet hoger dan 9000 nog ietsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb een poweball met meter, mijn max is 1190 toeren, dan sla ik bijna mijn hand eraf !
Trouwens starten op je broek, of met mijn duim gaat beter dan over de vloer,... (net effe geprobeerd...)
Jezus man ! Dan is je arm helemaal op hol ofzo ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kom niet hoger dan 9000 nog iets
ben er niet zo goed in
Collega gehad met 13.000 ofzo
quote:
ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik wil ook naar het strand !
kloten dat ik moet werken.
Vind dat ze eerder moeten stoppen.
Jij blijft cker achter je PC zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenweet je hoe warm het is
JA ik wil ook aan me site werken, alleen no timequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weer wil ik iig niet naar buiten hoormss zo ff verder aan me site werken
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
me broer is echt zo lomp. 24 jaar en dan doet ie een nieuw donker blauw shirt bij de lichtewas omdat die nog ff mee moet met vakantie.
ik straks nog naar school, me uitslag gaan halenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
lol
ik ben vandaag maar thuis gebleven van school, ik had er absoluut geen zin in
dan zul je me wel raar vinden: ik ga tegenwoordig op de fiets naar werkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weer wil ik iig niet naar buiten hoormss zo ff verder aan me site werken
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
Ook goed.quote:
Alles goed?quote:
ja, ik ben geslaagdquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:15 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, ik ben geslaagd![]()
en 4 vrijstellingen al voor volgend jaar
jaquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
In Belgie spreekt men toch vlaams/frans?
Merde zegt mijn pa ook altijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
ja
wat denk je dat er onder "Communatieve vorming" zit?Frans en Engels
Maar frans heb ik al van het 4de jaar in lager hoor
Kwaliteitskunde en statistiek, score: 0quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:58 schreef Jump het volgende:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/scan/rapport_s.jpg]afbeelding][/url]
Een gemiddelde fransman zou beledigd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
In Belgie spreekt men toch vlaams/waals?
heb die examens niet meegemaakt, maar dat vak is voor augustusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Kwaliteitskunde en statistiek, score: 0
ow?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef SHERMAN het volgende:
Niet meer moeite doen dan nodig is he.
Morgen word een grote dag.
quote:
You go men!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En ik ga haar straight to the point vragen wat ze nou eigenlijk wil, want ze weet me helemaal gek te maken gewoon.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
You go men!
Let us know wat de uitkomst is?
Uhuh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als ik morgen eenpost lijkt het me duidelijk he.
"Nou niet kijken, je kijkt me op de vingers"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar ze weet toch zelf ook wel een beetje wat er precies aan de hand is
Hmm.. Lijkt me een onzeker meisje ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Nou niet kijken, je kijkt me op de vingers"
"Waarom zeg je niks meer? Ben je verlegen ofzo? Je mag wel wat zeggen hoor"
"Je kijkt best wel naar me weet je..."
WTF wilt ze nou weer?
Onzeker? Als er iemand onzeker is ben ik het wel hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. Lijkt me een onzeker meisje ofzo
Iig, morgen niet in 1ruk zeggen waar het op slaat, maar goed brengen
Succes!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Onzeker? Als er iemand onzeker is ben ik het wel hier.
En dat was ik wel van plan ja...
Thanks, I hope so.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes!
En zeker weten dat het wel gaat lukken
Het zal ongetwijfeld van die voorbeelddingen zijn. Of ze idd zijn meegekomen met je Windows Media Player weet ik niet, ik heb iig niet al die gesprekken. Misschien zelf gedownload?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Weet iemand of het normaal is dat windows media player 10, honderden bestanden meeleverd. Ik heb die eergisteren gedownload en heb allerlei bestanden erop gekregen. Domme muziek, gesprekken en nog meer. Bestanden hebben namen als T1 en T10 en nog meer.
Nog iemand die dit heeft gehad?
Ik gebruik winamp voortaan dus. Ik wil geen ongewenste zooi op mijn pc.
ik heb ze niet, alleen een paar voorbeeldsnummers, waar heb je em gedownload?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Weet iemand of het normaal is dat windows media player 10, honderden bestanden meeleverd. Ik heb die eergisteren gedownload en heb allerlei bestanden erop gekregen. Domme muziek, gesprekken en nog meer. Bestanden hebben namen als T1 en T10 en nog meer.
Nog iemand die dit heeft gehad?
Ik gebruik winamp voortaan dus. Ik wil geen ongewenste zooi op mijn pc.
Ik kreeg een melding van Microsoft dat er een nieuwe versie beschikbaar was. Ik zal die nummers nog eens goed beluisteren. Een nummer lijkt op een slang-lok nummer, je weet wel, als een slang uit zijn mand wordt gefloten en omhoog komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze niet, alleen een paar voorbeeldsnummers, waar heb je em gedownload?
je hebt er toch foto's van genome ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:14 schreef BlueCurl het volgende:
whehe wat een weertje vanacht. was zo luid dat ik niet kon slapen. als ik uit het raam keek was het continue verlicht met bliksem die op heel veel verschillende plaatsen achter elkaar zichtbar was... de stroom is er twee keer uitgevlogen. Gelukkig weet ik waar mijn zaklamp is uit blote hoofd in het donker aangezien ik nachtblind benVan 2 tot half 5 naar bliksem zitten kijken
nu nog maar door ?quote:
hahaha nou dat kon hier niet hoor. het was zo luid en was zo erg dat het hoogstens voor 1 seconde stil kon zijn! heb gewoon 4 flitsen tegelijkertijd gezien naast elkaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
Had mijn raam open staan en om half 4 begon het gedonder.
Ik opgestaan, raam dicht, weer in bed, omdraaien en verder slapen.
nee nog geprobeerd maar geen idee nog hoe ik dat moest doen dus gepruts heeft geen zin gehad!quote:
Hier ook, gewoon aan wat leuks denken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hahaha nou dat kon hier niet hoor. het was zo luid en was zo erg dat het hoogstens voor 1 seconde stil kon zijn! heb gewoon 4 flitsen tegelijkertijd gezien naast elkaar!
Lange sluitertijd nemen geeft een mooi effect.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee nog geprobeerd maar geen idee nog hoe ik dat moest doen dus gepruts heeft geen zin gehad!
uhuh maar heb alleen vage foto's. in middels al weggeooid.. ook meeste waren donkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lange sluitertijd nemen geeft een mooi effect.
het was nacht ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh maar heb alleen vage foto's. in middels al weggeooid.. ook meeste waren donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |