Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben iki nog blut![]()
En een bebloede pik van het harde neuken
Wat moet ik dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....
Powerball is cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef mschol het volgende:
morghetrouwens
gister het ultieme wapen tegen rsi gekregen:
een powerball (met lichies)
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Powerball is cool!
ik ebn er alleen heel slecht in, kom niet boven de 9000 toeren
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hardquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastig
en ik weet nie hoe hard ie gaat, zit gee teller op
het punt vooral is dat je de spieren gebruikt die je tijdens het muizen niet gebruiktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja en de powerball is nog niet duidelijk of het helpt tegen rsi
Ene onderzoek zegt van wel, andere zegt van niet.
Ligt vooral aan de persoon geloof ik
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hard
EN op de grond is ook best makkelijk
even handig in worden
Sommige powerballs geven toeren aan met lichtjesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)
Ik kom niet hoger dan 9000 nog ietsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb een poweball met meter, mijn max is 1190 toeren, dan sla ik bijna mijn hand eraf !
Trouwens starten op je broek, of met mijn duim gaat beter dan over de vloer,... (net effe geprobeerd...)
Jezus man ! Dan is je arm helemaal op hol ofzo ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kom niet hoger dan 9000 nog iets
ben er niet zo goed in
Collega gehad met 13.000 ofzo
quote:
ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik wil ook naar het strand !
kloten dat ik moet werken.
Vind dat ze eerder moeten stoppen.
Jij blijft cker achter je PC zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenweet je hoe warm het is
JA ik wil ook aan me site werken, alleen no timequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weer wil ik iig niet naar buiten hoormss zo ff verder aan me site werken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |