jij bent een megaprutser, dus denk dat je 1000 hits hebtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:49 schreef Jump het volgende:
gaan we zwijgen over mijn aantal hits bij google?
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 101.000.000 voor jump (0,07 seconden)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:59 schreef Godlike02 het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 50.000.000 voor god (0,11 seconden)
![]()
je RSS feeds updaten niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sterkte! ga je nu met een waaier langs de servers?
Doen het vast wel!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
Fuktools zijn het, doen het blijkbaar niet
Dat is ook wel een gigantische 'ik ben een windowsgebruiker' opmerkingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doen het vast wel!
Zal wel pc moeten herstarten ofzo
Is de fok toolsquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gigantische 'ik ben een windowsgebruiker' opmerking
mag je mijn waaier wel lenenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sterkte! ga je nu met een waaier langs de servers?
ik niet zo. maar wel eerste hit is ikkuhquote:
Je komt de meest grappig links tegen als je op nick zoekt idd. Bij mij is deze wel toepasselijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik niet zo. maar wel eerste hit is ikkuh
http://www.google.nl/search?hl=nl&biw=996&q=bluecurl&meta=
Resultaten 1 - 10 van circa 729 voor bluecurl (0,18 seconden)
goeie vraag, aangezien het een FF-tool is..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je dan windows moeten herstarten
WUquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:39 schreef Jump het volgende:
haha, stomme IE. beveiligings settings zijn te hoog voor de WU te draaien. Zet ik ze naar alelrlaagste, gaat het nog niet
Windows Updatequote:
Geef je mij het uitreksel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ff journaal kijken samen met een
http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.htmlquote:
welja, foktools is de oorzaak van de FF vastloping.quote:
Ik zeg niet dat er iets vast loopt henkiequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[..]
welja, foktools is de oorzaak van de FF vastloping.
dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:39 schreef Jump het volgende:
haha, stomme IE. beveiligings settings zijn te hoog voor de WU te draaien. Zet ik ze naar alelrlaagste, gaat het nog niet
ik was vergeten dat ik SP2 geinstalleerd had, maar niet herstartquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ik SP2 geinstalleerd had, maar niet herstart
ik ben geen tweakerquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet slim enzo
Ben jij nou een tweaker?![]()
![]()
jij refreshed ook elke second zeker ?quote:
die drie eshter's en alle Marino's staan er al bij. Heb nog 1 ligge die niet ingescand is, maar laptop juist herinstalleerd vandaag, dus zal voor morgen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:42 schreef devzero het volgende:
En wanneer komen de laaste 3 van Ester en Marino
heb nog een hoop lectrr's, maar ga ze niet allemaal in SC posten hoorquote:
Ik om 9 uur @ the beach!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik ook; om 9u weer op 't werk zijn...
nog 1 weekje en dan maandje werkenquote:
hmmz vandaar dat ik altijd ald ie linkjes krijg in me msn vensterquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef Jump het volgende:
[..]
heb nog een hoop lectrr's, maar ga ze niet allemaal in SC posten hoor
* devzero mompelt iets van arme computerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:19 schreef mschol het volgende:
een programma om me pc te beveiligen met spraak en gezichtsherkenning
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero mompelt iets van arme computer
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
Aso
Zit hier denk ik weer een ochtendje alleen.. kan me geen ene moer schelen eignelijk
tssquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga ook nog is met twee vrouwen![]()
Links en rechts wat te kijken![]()
Pooier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga ook nog is met twee vrouwen![]()
Links en rechts wat te kijken![]()
Keihard in de kont neuken.quote:
Als straf gek.quote:
Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben iki nog blut![]()
En een bebloede pik van het harde neuken
Wat moet ik dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, dat kun je dus ook maar beter niet doen denk ik....
Powerball is cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef mschol het volgende:
morghetrouwens
gister het ultieme wapen tegen rsi gekregen:
een powerball (met lichies)
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Powerball is cool!
ik ebn er alleen heel slecht in, kom niet boven de 9000 toeren
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hardquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eerst leren em op gang te krijgen : eerst met touw en daarna zonder touwtje (das lastig
en ik weet nie hoe hard ie gaat, zit gee teller op
het punt vooral is dat je de spieren gebruikt die je tijdens het muizen niet gebruiktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja en de powerball is nog niet duidelijk of het helpt tegen rsi
Ene onderzoek zegt van wel, andere zegt van niet.
Ligt vooral aan de persoon geloof ik
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geven de lichtjes aan hoe hard
EN op de grond is ook best makkelijk
even handig in worden
Sommige powerballs geven toeren aan met lichtjesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het niet, die lichtjes worden aangedreven door een dynamo, die dus pas gaat werken als ijzelf genoeg toeren maakt, (oke je weet dattie werkt maar je weet nooit exact hoe hard ie gaat..)
Ik kom niet hoger dan 9000 nog ietsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb een poweball met meter, mijn max is 1190 toeren, dan sla ik bijna mijn hand eraf !
Trouwens starten op je broek, of met mijn duim gaat beter dan over de vloer,... (net effe geprobeerd...)
Jezus man ! Dan is je arm helemaal op hol ofzo ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kom niet hoger dan 9000 nog iets
ben er niet zo goed in
Collega gehad met 13.000 ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |