ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik wil ook naar het strand !
kloten dat ik moet werken.
Vind dat ze eerder moeten stoppen.
Jij blijft cker achter je PC zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zou met dit weer absoluut niet naar het strand willenweet je hoe warm het is
JA ik wil ook aan me site werken, alleen no timequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weer wil ik iig niet naar buiten hoormss zo ff verder aan me site werken
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
me broer is echt zo lomp. 24 jaar en dan doet ie een nieuw donker blauw shirt bij de lichtewas omdat die nog ff mee moet met vakantie.
ik straks nog naar school, me uitslag gaan halenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
lol
ik ben vandaag maar thuis gebleven van school, ik had er absoluut geen zin in
dan zul je me wel raar vinden: ik ga tegenwoordig op de fiets naar werkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weer wil ik iig niet naar buiten hoormss zo ff verder aan me site werken
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
Ook goed.quote:
Alles goed?quote:
ja, ik ben geslaagdquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:15 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, ik ben geslaagd![]()
en 4 vrijstellingen al voor volgend jaar
jaquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
In Belgie spreekt men toch vlaams/frans?
Merde zegt mijn pa ook altijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
ja
wat denk je dat er onder "Communatieve vorming" zit?Frans en Engels
Maar frans heb ik al van het 4de jaar in lager hoor
Kwaliteitskunde en statistiek, score: 0quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:58 schreef Jump het volgende:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/scan/rapport_s.jpg]afbeelding][/url]
Een gemiddelde fransman zou beledigd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
In Belgie spreekt men toch vlaams/waals?
heb die examens niet meegemaakt, maar dat vak is voor augustusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Kwaliteitskunde en statistiek, score: 0
ow?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef SHERMAN het volgende:
Niet meer moeite doen dan nodig is he.
Morgen word een grote dag.
quote:
You go men!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En ik ga haar straight to the point vragen wat ze nou eigenlijk wil, want ze weet me helemaal gek te maken gewoon.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
You go men!
Let us know wat de uitkomst is?
Uhuh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als ik morgen eenpost lijkt het me duidelijk he.
"Nou niet kijken, je kijkt me op de vingers"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar ze weet toch zelf ook wel een beetje wat er precies aan de hand is
Hmm.. Lijkt me een onzeker meisje ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Nou niet kijken, je kijkt me op de vingers"
"Waarom zeg je niks meer? Ben je verlegen ofzo? Je mag wel wat zeggen hoor"
"Je kijkt best wel naar me weet je..."
WTF wilt ze nou weer?
Onzeker? Als er iemand onzeker is ben ik het wel hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. Lijkt me een onzeker meisje ofzo
Iig, morgen niet in 1ruk zeggen waar het op slaat, maar goed brengen
Succes!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Onzeker? Als er iemand onzeker is ben ik het wel hier.
En dat was ik wel van plan ja...
Thanks, I hope so.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes!
En zeker weten dat het wel gaat lukken
Het zal ongetwijfeld van die voorbeelddingen zijn. Of ze idd zijn meegekomen met je Windows Media Player weet ik niet, ik heb iig niet al die gesprekken. Misschien zelf gedownload?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Weet iemand of het normaal is dat windows media player 10, honderden bestanden meeleverd. Ik heb die eergisteren gedownload en heb allerlei bestanden erop gekregen. Domme muziek, gesprekken en nog meer. Bestanden hebben namen als T1 en T10 en nog meer.
Nog iemand die dit heeft gehad?
Ik gebruik winamp voortaan dus. Ik wil geen ongewenste zooi op mijn pc.
ik heb ze niet, alleen een paar voorbeeldsnummers, waar heb je em gedownload?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Weet iemand of het normaal is dat windows media player 10, honderden bestanden meeleverd. Ik heb die eergisteren gedownload en heb allerlei bestanden erop gekregen. Domme muziek, gesprekken en nog meer. Bestanden hebben namen als T1 en T10 en nog meer.
Nog iemand die dit heeft gehad?
Ik gebruik winamp voortaan dus. Ik wil geen ongewenste zooi op mijn pc.
Ik kreeg een melding van Microsoft dat er een nieuwe versie beschikbaar was. Ik zal die nummers nog eens goed beluisteren. Een nummer lijkt op een slang-lok nummer, je weet wel, als een slang uit zijn mand wordt gefloten en omhoog komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze niet, alleen een paar voorbeeldsnummers, waar heb je em gedownload?
je hebt er toch foto's van genome ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:14 schreef BlueCurl het volgende:
whehe wat een weertje vanacht. was zo luid dat ik niet kon slapen. als ik uit het raam keek was het continue verlicht met bliksem die op heel veel verschillende plaatsen achter elkaar zichtbar was... de stroom is er twee keer uitgevlogen. Gelukkig weet ik waar mijn zaklamp is uit blote hoofd in het donker aangezien ik nachtblind benVan 2 tot half 5 naar bliksem zitten kijken
nu nog maar door ?quote:
hahaha nou dat kon hier niet hoor. het was zo luid en was zo erg dat het hoogstens voor 1 seconde stil kon zijn! heb gewoon 4 flitsen tegelijkertijd gezien naast elkaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
Had mijn raam open staan en om half 4 begon het gedonder.
Ik opgestaan, raam dicht, weer in bed, omdraaien en verder slapen.
nee nog geprobeerd maar geen idee nog hoe ik dat moest doen dus gepruts heeft geen zin gehad!quote:
Hier ook, gewoon aan wat leuks denken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hahaha nou dat kon hier niet hoor. het was zo luid en was zo erg dat het hoogstens voor 1 seconde stil kon zijn! heb gewoon 4 flitsen tegelijkertijd gezien naast elkaar!
Lange sluitertijd nemen geeft een mooi effect.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee nog geprobeerd maar geen idee nog hoe ik dat moest doen dus gepruts heeft geen zin gehad!
uhuh maar heb alleen vage foto's. in middels al weggeooid.. ook meeste waren donkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lange sluitertijd nemen geeft een mooi effect.
het was nacht ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh maar heb alleen vage foto's. in middels al weggeooid.. ook meeste waren donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |