En ook nog in combinatie met een Zwoele Zomernacht.quote:
Welk standje?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geniet met volle teugen van mijn relatie met twee mannen tegelijk. Meneer Ben en meneer Jerry..
Goh, dat is nieuws. Moeten we Nova bellen?quote:
*jaloers is*quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geniet met volle teugen van mijn relatie met twee mannen tegelijk. Meneer Ben en meneer Jerry..
Kies maar, ik doe niet moeilijk. I ben zo buigbaar als een sliertje spaghetti.quote:
je moet ze niet te veel verhitten hoor.. met dit hete weer zijn het zulke slappelingen.. en als je er te lang naar kijkt worden ze al vochtig.. dan glijden ze zo naar binnen.. die smaak.. diat gevoel als ze je mond inkomen.. doorglijden naar achteren.. langs je huig.. en dan snel slikken om geen druppel te missen... heerlijk ofniet?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
Mijn geliefdes B. en J. zijn ook niet echt in voor een langdurige relatie.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*jaloers is*
Mijn cornetto is alweer op.![]()
Ik heb vanmiddag Ben en Jerry gehad:quote:Op zondag 19 juni 2005 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kies maar, ik doe niet moeilijk. I ben zo buigbaar als een sliertje spaghetti..
'k heb vanmiddag al een ijsje gehad met een bolleke chocolade en straciatella en slagroom en later een softijsje om af te koelen.. maar het helpt allemaal niksquote:Op zondag 19 juni 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh, dat is nieuws. Moeten we Nova bellen?.
BJ.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn geliefdes B. en J. zijn ook niet echt in voor een langdurige relatie..
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
je moet ze niet te veel verhitten hoor.. met dit hete weer zijn het zulke slappelingen.. en als je er te lang naar kijkt worden ze al vochtig.. dan glijden ze zo naar binnen.. die smaak.. diat gevoel als ze je mond inkomen.. doorglijden naar achteren.. langs je huig.. en dan snel slikken om geen druppel te missen... heerlijk ofniet?
heb je ze wel eerst volgespoten met slagroom? je ben en jerry?
Hoi, welkom. Join our little circle of love and dysfunction.quote:
okquote:Op zondag 19 juni 2005 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Join our little circle of love and dysfunction.
Wat een sletten zijn het ook!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Ben en Jerry gehad:
En dan nog durven te beweren dat ie puur ende onschuldig isquote:Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
BJ.
*ahem*
Ik bedoel:Het duurt ook allemaal veel te kort!
Ja hè.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ongelofelijk wat een temperatuur stijging al niet met een mens kan doen.
"They call me the BJ-kid"quote:
Oeh! Ik wist dat er iets ontbrak!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik mijn verdriet over het verliezen van mijn geliefde Cornetto maar wegdrink met een wit wijntje fles wijn.![]()
Ik heb eerlijk gezegd nooit last van euhm.. temperatuur stijgingen zeg maar.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja hè..
En het wordt alleen nog maar warmer. Gelukkig dat G_L komt..
Natuurlijk wel! Ik weet niet waarvan, maar het is vast leuk!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:56 schreef wonderer het volgende:
Jullie zijn vast niet geinteresseerd in foto's
Jij hebt ook airco, dan heb je dat soort dingen niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit last van euhm.. temperatuur stijgingen zeg maar..
.
Jaja, ik weet dat mijn posts anders doen vermoeden ja..
Oh...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Jaja, ik weet dat mijn posts anders doen vermoeden ja..
Bassie en Adriaan locatietour. Je moet de series redelijk kennen wil je er wat in herkennenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Ik weet niet waarvan, maar het is vast leuk!![]()
Ik kom ook buiten Beautje. Ik ben ook net een mens.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij hebt ook airco, dan heb je dat soort dingen niet.![]()
MOETEN WE NU ZO PRATEN DAN?!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.... Nou ik ehm... Ik hoor niet hoor!
.
Waar is die quote van? Romeo en Julia?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom ook buiten Beautje. Ik ben ook net een mens.
If you prick me do I not bleed? If you tickle me do I not laugh? If you poison me do I not die? And if you wrong me, shall I not revenge?
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar is die quote van? Romeo en Julia?
het is die geilequote:
The Merchant of Venice.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar is die quote van? Romeo en Julia?
Nee, ik bedoel dat jij zei dat je niet hoort, verder doelde ik helemaal nergens op hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt toch dat we doof worden van ehm...
Oh.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij zei dat je niet hoort, verder doelde ik helemaal nergens op hoor.
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh..
En Beavje geloof ik niet..
Nou. Daar zijn we dan mooi klaar mee.quote:It is late June, when many cities across the country celebrate gay pride, and bare-chested he-men dressed in very little are out in the streets again. But look past them, and June is more confusing. As gay men grow more comfortable shrugging off gay-identified clothing and Schwarzeneggerian fitness standards, straight men are more at ease flaunting a degree of muscle tone seldom seen outside of a Men's Health cover shoot. And they are adopting looks - muscle shirts, fitted jeans, sandals and shoulder bags - that as recently as a year ago might have read as, well, gay.
The result is a new gray area that is rendering gaydar - that totally unscientific sixth sense that many people rely on to tell if a man is gay or straight - as outmoded as Windows 2000. It's not that straight men look more stereotypically gay per se, or that out-of-the-closet gay men look straight. What's happening is that many men have migrated to a middle ground where the cues traditionally used to pigeonhole sexual orientation - hair, clothing, voice, body language - are more and more ambiguous.
Jij quote aanpasser jij!quote:
quote:
Oh dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
.
en post jij ook eens iets anders als die vervloekte smileysquote:
en je gaydar heeft het al zo moeilijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Daar zijn we dan mooi klaar mee..
Ik ontken alles.quote:
Kan mijn Grote Liefde meteen weer gerust stellen, want dan hoeft hij Die Ene Blonde Stagair niet om zeep te helpen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en je gaydar heeft het al zo moeilijk..
Tis echt zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Oh dat.. Ja dat ja.
.
You fast learner, young grasshopper.quote:
Mooi.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan mijn Grote Liefde meteen weer gerust stellen, want dan hoeft hij Die Ene Blonde Stagair niet om zeep te helpen..
quote:
Een beetje voor jezelf en een beetje voor pappie?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
keb de nieuwe cd van coldplay voor vaderdag gekocht
Stomme Van Dale ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:24 schreef Great_Expectations het volgende:
prik·ke·len (ov.ww., ook abs.)
1 een tintelende gewaarwording veroorzaken => prikken
2 een opgewonden stemming veroorzaken, die aanzet tot handelen => activeren
3 een fysiologische reactie opwekken
Wie is er prikkelbaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:24 schreef Great_Expectations het volgende:
prik·ke·len (ov.ww., ook abs.)
1 een tintelende gewaarwording veroorzaken => prikken
2 een opgewonden stemming veroorzaken, die aanzet tot handelen:9 => activeren
3 een fysiologische reactie opwekken
Nouhou!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Wat ben je toch wel lekker prikkelbaar!.
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beavje is in een opgewonden stemming die aanzet tot handelen..
En wie doet er mee?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Nounounou, is dat nodig, zoveel nathanische toespelingen in mijn naamtopic?.
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beavje is in een opgewonden stemming die aanzet tot handelen..
Goed zo. Vooral blijven wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*wacht geduldig tot Beavje gaat handelen*
![]()
Ik heb heul geen nathanistische opmerkingen gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie begonnen ermee, iik deed alleen maar mee..
Ja, na het volgende flesje wijn gaat-ie misschien weer droknen foto's posten.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*wacht geduldig tot Beavje gaat handelen*
![]()
Ik heb tot laat gewerkt en reageer nu af op Beavje.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:30 schreef creno het volgende:
jeemig... zijn jullie allemaal nog wakker !??
ik ben net thuis van een feestje, en heb lekker aan de mazoet gezeten
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, na het volgende flesje wijn gaat-ie misschien weer droknen foto's posten..
[bifi] is al lang voorbij.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, na het volgende flesje wijn gaat-ie misschien weer droknen foto's posten..
En ik ben prikkelbaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb tot laat gewerkt en reageer nu af op Beavje..
Hodfr!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon een kwestie van afwachten tot ie helemaal dronken is en dan komen de kadetjes vanzelf...
En jij, waarom is jouw fotoboek eigenlijk zo leeg?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon een kwestie van afwachten tot ie helemaal dronken is en dan komen de kadetjes vanzelf...
hij zal geen kadetjes hebbenquote:Op zondag 19 juni 2005 02:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En jij, waarom is jouw fotoboek eigenlijk zo leeg?.
Ja Beautje. Nou? He? Hoe zit dat? Waarom? He?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:
Ik vond die foto zo zinloos omdat je alleen m'n haar zag.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond die foto zo zinloos omdat je alleen m'n haar zag.
Dan zet je er toch een andere foto neer?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je zag niet alleen je haar. Je zag ook jequote:Op zondag 19 juni 2005 02:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een goed idee!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zet je er toch een andere foto neer?.
TS begint.quote:
Dat klopt G_E. Dat kan ik inderdaad doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee!.
Dan kun jij dat ook meteen doen, Beav!
Awww toe? Toe nou? Aaahhwww toe? *puppie oogjes opzet*quote:Op zondag 19 juni 2005 02:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klopt G_E. Dat kan ik inderdaad doen..
cdp slaapt al, bovendien heeft hij wèl foto's online staan, en ik ookquote:
Ik heb al vaak genoeg foto's gepost, tot aan S&G toe.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:49 schreef beaverhausen het volgende:
Jij trouwens ook G_E.
Want van ons drieën heb ik nog steeds het meest gevulde feauteaubouque..
Ik heb in [bifi] gepost. Dat telt veel zwaarder dan S&G.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
cdp slaapt al, bovendien heeft hij wèl foto's online staan, en ik ook.. nu jij en LD iig nog
en gelijk maar in S&G dan he
*envies SJ*quote:Op zondag 19 juni 2005 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
and this little dude is having breakfast on his balcony!
Misschien eind van het jaar welquote:Op zondag 19 juni 2005 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, wanneer ging jij nou 's verhuizen?
grachtengordel nicht!quote:Op zondag 19 juni 2005 11:20 schreef Vlarp het volgende:
En ik wil dan gaan wonen in zo'n statig grachtenpand in Delft ofzo.
Ik ben alleen bang dat ik de hypotheek daar niet voor rond krijg, dus dan maar een zielig flatje de eerste jaren.
nee aan 1 beaverhausen hebben we MEER dan genoegquote:Op zondag 19 juni 2005 11:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou graag de decadente nicht uithangen ja
Ok ok.. dan het suffe flatje van 60.000 euro maar..quote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee aan 1 beaverhausen hebben we MEER dan genoeg
Excuse me?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee aan 1 beaverhausen hebben we MEER dan genoeg
Tuurlijk...gooi t op de onschuldige toerquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp kijkt netjes buitenhof?
Is dat van die enge oostblok homo's?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:38 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
Kylie give me just a chance,
Let's go out and dance!
We can get it to the groove,
I can watch you move!
Later you could sing to me,
Like a shining star!
But I rather, Do u,
On the backseat of my car!
![]()
![]()
Homo...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:38 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
Kylie give me just a chance,
Let's go out and dance!
We can get it to the groove,
I can watch you move!
Later you could sing to me,
Like a shining star!
But I rather, Do u,
On the backseat of my car!
![]()
![]()
quote:
Ik luister hem nu voor 't eerstquote:Op zondag 19 juni 2005 12:42 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
liedje wordt elke keer dat je het hoort leuker
heb gisteren de originele roemeense video gezien![]()
![]()
het ventje wat de refreintjes zingt valt nog best mee
Uhuh..quote:Op zondag 19 juni 2005 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan zit ik dus in het goede topic....
hey jij hier
Jij zou t moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Speelt in een film van Czech Productions?
Dankquote:Op zondag 19 juni 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
Akcent
hier trouwens de roemeense versie / video
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo zie je eens wat er met je kleren gebeurd nadat je ze met een vuilniszak weg hebt gedaan
de versie die hier uit is heet Kyliequote:Op zondag 19 juni 2005 12:56 schreef Vlarp het volgende:
Heeft dat leidje ook een naam? Kan 'm even niet direct vinden tussen alle meuk van Akcent
goed ideequote:Op zondag 19 juni 2005 13:01 schreef Vlarp het volgende:
To shave or not to shave, that's the question
Wat zul jij blij zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
*test*
*ikel*
ehhhh ik bedoel....
*test-1-2-3*
Internet vanuit neuje weuning
same here..quote:Op zondag 19 juni 2005 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gedaan.. en m'n haar zit ook nog steeds kut
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:53 schreef petre86 het volgende:
oja, wax vanaaf 21:25 yorin kijken? chris zegers goes U2..
Turkse muziek?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
het is erg rustig in de buurt...
volgensmij ben ik de enige die buiten is?????
het zal er toch niet mee te maken hebben dat ik Turkse muziek uit mn speakers laat knallen he
'tis misschien kerktijd. 'tis hier ook heeel stilquote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
het is erg rustig in de buurt...
volgensmij ben ik de enige die buiten is?????
het zal er toch niet mee te maken hebben dat ik Turkse muziek uit mn speakers laat knallen he
goeiemorge vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
auwauwauw
*uit graf opstaat*
Goeiemorgen!
Hey vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
mogge Cazman, en Vlarp
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik realiseer me ineens wat ik mis.. een laptop en draadloos internet
*verlanglijstje maak*
Ik heb (nog) geen laptop en geen draadloos internetquote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar dat kán toch niet zo zijn dat ik over een computerische voorziening beschik waar jij niet over beschikt?Das hetzelfde als zou ik alle rijbewijzen die er bestaan hebben, en XMN8R nog niet eens een brommercertificaat zou bezitten
Da's erg oke...quote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, gisteren lonkte het terras teveel![]()
Oh god, weer zo eentje.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:03 schreef googoodoll het volgende:
Zijn jullie écht homo?
Nee, ik ben een koequote:Op zondag 19 juni 2005 16:03 schreef googoodoll het volgende:
Zijn jullie écht homo?
Eenschquote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
personaly i just don;t digg him....
zelfs ik vind je er nu beter uit zien dan die chris evans....
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
personaly i just don;t digg him....
zelfs ik vind je er nu beter uit zien dan die chris evans....
Maar hij is niet overdreven gespierd vind ik. Zijn spiermassa is bovengemiddeld, maar het is niet in een bizarre hoeveelheid aanwezig.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eensch
Van die enorme spierbundels zijn lelijk
Zo'n "goed ogend totaalbeeld" heb je echt niet persé nodig hoor. 't is allereerst vrijwel niet te realiseren, je moet echt wel 5 dagen in de week in de sportschool zitten. Ten tweede kun je er ook heel goed uitzien zonder zo'n spiermassa.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar hij is niet overdreven gespierd vind ik. Zijn spiermassa is bovengemiddeld, maar het is niet in een bizarre hoeveelheid aanwezig.
Zijn figuur is gewoon goed, ook als is zijn bouw ietwat apart, het is geen lelijke lichaamsbouw in mijn ogen. Nee Chris Evans heeft in mijn ogen iets dat ik heel graag wil hebben op fysiek vlak. Gewoon een goed-ogend totaalbeeld.
Who's your daddy?quote:
Met zulk weer in die wildwaterbaanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef creno het volgende:
en weer thuis van een warm maar gezellig dagje efteling
dat was lekker ja, maar R_R, AM en KP waren natter...quote:
Nog een keer?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef creno het volgende:
[..]
dat was lekker ja, maar robbert, annemarie en leon waren natter...
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi lekker chocoladebonbonnetje van me![]()
we zijn maar een keer geweest, maar bij het antonpieckplein kon je nat worden, en bij de halve maen (het schip) stond een sproeier...quote:
OHw, da's wel fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn maar een keer geweest, maar bij het antonpieckplein kon je nat worden, en bij de halve maen (het schip) stond een sproeier...
ben jij nog aangekleed dan ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zo heet dat ik bijna alles wil uitrukken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zo heet dat ik bijna alles wil uitrukken![]()
En dan een foto van makenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm moet ik er naakt bij zitten dan![]()
vereiste van het homo topic ?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me into Temptation]
lead me into temptation to post itquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef creno het volgende:
maar het [homo]-topic nog niet
of plaats hem in sexy&gewaagd
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Huh!?
bekijk de oude versies maar eensquote:
De oude versies van?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef creno het volgende:
[..]
bekijk de oude versies maar eensgenoeg temptations lijkt me
sexy en gewaagdquote:
jah dat zei ik tochquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou wat word ik er opgewonden van:
NOT
Nee, da's lekker aardigquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
Sorry beetje sloom, moe en geirriteerd atmquote:
pfff pleur jij dan jou buik eropquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
Post een foto van een xylofoon en je komt i/d buurt...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
pfff pleur jij dan jou buik erop
o nee dat mag niet, je bent minderjarig![]()
Vanaf 16 mag dat hoor.. als er maar geen geslachtsdelen op staanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
Zoals al eerder verklaard:quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ja ff voor de duidelijkheid!!! ik was gister avond in Tilburg.......(met mijn ex heel gezellig)
dus niet bij CDP.... zoals eerder werd beweert en voor degen die goed hebben gelezen val ik ook niet op tieners maar meer op rijpere mannen ....
dankje scheetquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
gelukig maarquote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals al eerder verklaard:
Mijn pinguin had plastic ogen...
Had ik bij mijn foto in [M} S&G ook gedaan.. werkt goed hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
dankje scheet![]()
maar uhm jah dat was dus foto,![]()
uhm volgende keer fotoshopppen![]()
oh vertelquote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had ik bij mijn foto in [M} S&G ook gedaan.. werkt goed hoor
Gewoon zwart/wit maken en wat met het contrast en de belichting spelenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh vertel
you help me and ill be ur slave![]()
Tis ook geen BNer he.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
quote:
hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien hebquote:
Hopelijk heb je dan een beter humeur.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dat grapje ken ik nou wel, had je nog meer of ben je een one trick pony?
ben al pleite..ben echt sjago atm
Prettige avond mensen, misschien tot later...
Says who?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien heb
Pff.. iets met trappen en teentjes en op..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dat grapje ken ik nou wel, had je nog meer of ben je een one trick pony?
ben al pleite..ben echt sjago atmPrettige avond mensen, misschien tot later...
Doe net als ik, ga fietsenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien heb
beetje babyvet enzo![]()
be4n 19quote:Op zondag 19 juni 2005 21:43 schreef creno het volgende:
als je boven de 20 bent heb je geen babyvet meer, maar frietvet
Al die jongetjes van 18quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ach wie niet?
Zo is het maar net.. maar wat strakker is best fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Waxxer het volgende:
*knijp*
Hmmz, het is minder dan het was, maarja, ik denk, vel over been is ook niet echt wat he...
*vinger opsteek*quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ach wie niet?
Mja ik zie mijn 76 kg voorlopig maar als limiet aan de onderkantquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo is het maar net.. maar wat strakker is best fijn
Met jouw lengte kan dat best hoor... ik zat pas bijna aan de 67 kilo met m'n 1m70quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zie mijn 76 kg voorlopig maar als limiet aan de onderkant
Zo komt het nooit goed met dat strakke-buikje-in-wording ..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:58 schreef Excess_All het volgende:
ik hou teveel van lekker dingen
hmmmm eet nog een stuk appeltaart
Haha aaawww..... Naja, zo dik is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jouw lengte kan dat best hoor... ik zat pas bijna aan de 67 kilo met m'n 1m70
Het oog wil ook wat ...quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Excess_All het volgende:
uhm jah hou je anders minder van me dan
ik dacht dat het om mijn innerlijke schoonheid ging
nou dan kijk je naar mijn gezicht maar ofzo, dat is nog wel redelijk okquote:
Da's wel waar.. maar wil er toch ook wel een beetje leuk uitzien..quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha aaawww..... Naja, zo dik is dat toch niet?Ik wil niet magerder worden, anders krijg ik wel erg diepe oogkassen. En naja, zoals het nu gaat, is het stabiel. En verder maak ik me er niet druk om, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
![]()
Benzinepomp?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al de hele avond zin in drop, en van die smileys enz enzMaarja, scoor die maar eens op zondagavond in Zwolle
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou dan kijk je naar mijn gezicht maar ofzo, dat is nog wel redelijk ok![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
IK GA DOOD VAN DE HITTE![]()
[afbeelding]
ik kan ook fotosoepen
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijken![]()
Die stomme gekleurde bolletjes die erop zitten..quote:Op zondag 19 juni 2005 22:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
wat heb je dan gefotosoept :S
ik zie dat eigenlijk nooit
ik denk dat ik maar weer eens een koude douche ga nemenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef creno het volgende:
[..]lief gezicht om lang naar te kijken is inderdaad
![]()
dankje scheet, ik ben blij dat je door mijn innerlijke schoonheid ook nog mijn onschuldige lieve buitenkant niet vergeetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zit nu op 72 KG met m'n 1m93... is al stukken beter dan 2 jaar terug![]()
ik heb er uren aan gewerkt hoor om die balle te makequote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stomme gekleurde bolletjes die erop zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |