Jij zou t moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Speelt in een film van Czech Productions?
Dankquote:Op zondag 19 juni 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
Akcent
hier trouwens de roemeense versie / video
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo zie je eens wat er met je kleren gebeurd nadat je ze met een vuilniszak weg hebt gedaan
de versie die hier uit is heet Kyliequote:Op zondag 19 juni 2005 12:56 schreef Vlarp het volgende:
Heeft dat leidje ook een naam? Kan 'm even niet direct vinden tussen alle meuk van Akcent
goed ideequote:Op zondag 19 juni 2005 13:01 schreef Vlarp het volgende:
To shave or not to shave, that's the question
Wat zul jij blij zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
*test*
*ikel*
ehhhh ik bedoel....
*test-1-2-3*
Internet vanuit neuje weuning
same here..quote:Op zondag 19 juni 2005 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gedaan.. en m'n haar zit ook nog steeds kut
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:53 schreef petre86 het volgende:
oja, wax vanaaf 21:25 yorin kijken? chris zegers goes U2..
Turkse muziek?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
het is erg rustig in de buurt...
volgensmij ben ik de enige die buiten is?????
het zal er toch niet mee te maken hebben dat ik Turkse muziek uit mn speakers laat knallen he
'tis misschien kerktijd. 'tis hier ook heeel stilquote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef Cybart het volgende:
hmmm.
het is erg rustig in de buurt...
volgensmij ben ik de enige die buiten is?????
het zal er toch niet mee te maken hebben dat ik Turkse muziek uit mn speakers laat knallen he
goeiemorge vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
auwauwauw
*uit graf opstaat*
Goeiemorgen!
Hey vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
mogge Cazman, en Vlarp
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik realiseer me ineens wat ik mis.. een laptop en draadloos internet
*verlanglijstje maak*
Ik heb (nog) geen laptop en geen draadloos internetquote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar dat kán toch niet zo zijn dat ik over een computerische voorziening beschik waar jij niet over beschikt?Das hetzelfde als zou ik alle rijbewijzen die er bestaan hebben, en XMN8R nog niet eens een brommercertificaat zou bezitten
Da's erg oke...quote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, gisteren lonkte het terras teveel![]()
Oh god, weer zo eentje.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:03 schreef googoodoll het volgende:
Zijn jullie écht homo?
Nee, ik ben een koequote:Op zondag 19 juni 2005 16:03 schreef googoodoll het volgende:
Zijn jullie écht homo?
Eenschquote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
personaly i just don;t digg him....
zelfs ik vind je er nu beter uit zien dan die chris evans....
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
personaly i just don;t digg him....
zelfs ik vind je er nu beter uit zien dan die chris evans....
Maar hij is niet overdreven gespierd vind ik. Zijn spiermassa is bovengemiddeld, maar het is niet in een bizarre hoeveelheid aanwezig.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eensch
Van die enorme spierbundels zijn lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |