hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien hebquote:
Hopelijk heb je dan een beter humeur.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dat grapje ken ik nou wel, had je nog meer of ben je een one trick pony?
ben al pleite..ben echt sjago atm
Prettige avond mensen, misschien tot later...
Says who?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien heb
Pff.. iets met trappen en teentjes en op..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dat grapje ken ik nou wel, had je nog meer of ben je een one trick pony?
ben al pleite..ben echt sjago atmPrettige avond mensen, misschien tot later...
Doe net als ik, ga fietsenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je hebt geluk dat je foto niet gezien heb
beetje babyvet enzo![]()
be4n 19quote:Op zondag 19 juni 2005 21:43 schreef creno het volgende:
als je boven de 20 bent heb je geen babyvet meer, maar frietvet
Al die jongetjes van 18quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ach wie niet?
Zo is het maar net.. maar wat strakker is best fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Waxxer het volgende:
*knijp*
Hmmz, het is minder dan het was, maarja, ik denk, vel over been is ook niet echt wat he...
*vinger opsteek*quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef keizerpinguin het volgende:
ach wie niet?
Mja ik zie mijn 76 kg voorlopig maar als limiet aan de onderkantquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo is het maar net.. maar wat strakker is best fijn
Met jouw lengte kan dat best hoor... ik zat pas bijna aan de 67 kilo met m'n 1m70quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zie mijn 76 kg voorlopig maar als limiet aan de onderkant
Zo komt het nooit goed met dat strakke-buikje-in-wording ..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:58 schreef Excess_All het volgende:
ik hou teveel van lekker dingen
hmmmm eet nog een stuk appeltaart
Haha aaawww..... Naja, zo dik is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jouw lengte kan dat best hoor... ik zat pas bijna aan de 67 kilo met m'n 1m70
Het oog wil ook wat ...quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Excess_All het volgende:
uhm jah hou je anders minder van me dan
ik dacht dat het om mijn innerlijke schoonheid ging
nou dan kijk je naar mijn gezicht maar ofzo, dat is nog wel redelijk okquote:
Da's wel waar.. maar wil er toch ook wel een beetje leuk uitzien..quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha aaawww..... Naja, zo dik is dat toch niet?Ik wil niet magerder worden, anders krijg ik wel erg diepe oogkassen. En naja, zoals het nu gaat, is het stabiel. En verder maak ik me er niet druk om, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
![]()
Benzinepomp?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al de hele avond zin in drop, en van die smileys enz enzMaarja, scoor die maar eens op zondagavond in Zwolle
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou dan kijk je naar mijn gezicht maar ofzo, dat is nog wel redelijk ok![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
IK GA DOOD VAN DE HITTE![]()
[afbeelding]
ik kan ook fotosoepen
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijken![]()
Die stomme gekleurde bolletjes die erop zitten..quote:Op zondag 19 juni 2005 22:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
wat heb je dan gefotosoept :S
ik zie dat eigenlijk nooit
ik denk dat ik maar weer eens een koude douche ga nemenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef creno het volgende:
[..]lief gezicht om lang naar te kijken is inderdaad
![]()
dankje scheet, ik ben blij dat je door mijn innerlijke schoonheid ook nog mijn onschuldige lieve buitenkant niet vergeetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een lief gezicht om lang naar te kijken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zit nu op 72 KG met m'n 1m93... is al stukken beter dan 2 jaar terug![]()
ik heb er uren aan gewerkt hoor om die balle te makequote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stomme gekleurde bolletjes die erop zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |