Zo'n "goed ogend totaalbeeld" heb je echt niet persé nodig hoor. 't is allereerst vrijwel niet te realiseren, je moet echt wel 5 dagen in de week in de sportschool zitten. Ten tweede kun je er ook heel goed uitzien zonder zo'n spiermassa.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar hij is niet overdreven gespierd vind ik. Zijn spiermassa is bovengemiddeld, maar het is niet in een bizarre hoeveelheid aanwezig.
Zijn figuur is gewoon goed, ook als is zijn bouw ietwat apart, het is geen lelijke lichaamsbouw in mijn ogen. Nee Chris Evans heeft in mijn ogen iets dat ik heel graag wil hebben op fysiek vlak. Gewoon een goed-ogend totaalbeeld.
Who's your daddy?quote:
Met zulk weer in die wildwaterbaanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef creno het volgende:
en weer thuis van een warm maar gezellig dagje efteling
dat was lekker ja, maar R_R, AM en KP waren natter...quote:
Nog een keer?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef creno het volgende:
[..]
dat was lekker ja, maar robbert, annemarie en leon waren natter...
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hoi lekker chocoladebonbonnetje van me![]()
we zijn maar een keer geweest, maar bij het antonpieckplein kon je nat worden, en bij de halve maen (het schip) stond een sproeier...quote:
OHw, da's wel fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn maar een keer geweest, maar bij het antonpieckplein kon je nat worden, en bij de halve maen (het schip) stond een sproeier...
ben jij nog aangekleed dan ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zo heet dat ik bijna alles wil uitrukken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zo heet dat ik bijna alles wil uitrukken![]()
En dan een foto van makenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm moet ik er naakt bij zitten dan![]()
vereiste van het homo topic ?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me into Temptation]
lead me into temptation to post itquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef creno het volgende:
maar het [homo]-topic nog niet
of plaats hem in sexy&gewaagd
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Huh!?
bekijk de oude versies maar eensquote:
De oude versies van?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef creno het volgende:
[..]
bekijk de oude versies maar eensgenoeg temptations lijkt me
sexy en gewaagdquote:
jah dat zei ik tochquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou wat word ik er opgewonden van:
NOT
Nee, da's lekker aardigquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
Sorry beetje sloom, moe en geirriteerd atmquote:
pfff pleur jij dan jou buik eropquote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
Post een foto van een xylofoon en je komt i/d buurt...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
pfff pleur jij dan jou buik erop
o nee dat mag niet, je bent minderjarig![]()
Vanaf 16 mag dat hoor.. als er maar geen geslachtsdelen op staanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
Zoals al eerder verklaard:quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ja ff voor de duidelijkheid!!! ik was gister avond in Tilburg.......(met mijn ex heel gezellig)
dus niet bij CDP.... zoals eerder werd beweert en voor degen die goed hebben gelezen val ik ook niet op tieners maar meer op rijpere mannen ....
dankje scheetquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
[..]
gelukig maarquote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals al eerder verklaard:
Mijn pinguin had plastic ogen...
Had ik bij mijn foto in [M} S&G ook gedaan.. werkt goed hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
dankje scheet![]()
maar uhm jah dat was dus foto,![]()
uhm volgende keer fotoshopppen![]()
oh vertelquote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had ik bij mijn foto in [M} S&G ook gedaan.. werkt goed hoor
Gewoon zwart/wit maken en wat met het contrast en de belichting spelenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh vertel
you help me and ill be ur slave![]()
Tis ook geen BNer he.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |