quote:
Of alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:26 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeeeeeey lullo; heb je nog geneukt?
"eeey man, wat denk je nou? túúrlijk heb ik nog geneukt!"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen?
"Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:29 schreef petre86 het volgende:
"eeey man, wat denk je nou? túúrlijk heb ik nog geneukt!"
Die zijn voor beginners.quote:
Oeh! Beton. *noteer*quote:
jah nee, msn doet het nogsteeds niet, dus je zult wel wat meer inhoudelijk moeten reageren hier als u met mij wilt communicerenquote:
quote:
I rest my case.quote:
beton ?quote:
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef creno het volgende:
beton ?
rol kippengaas om iemand heendoen, das pas 2005
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah nee, msn doet het nogsteeds niet, dus je zult wel wat meer inhoudelijk moeten reageren hier als u met mij wilt communiceren
btw.. ik gaat zo in de zon liggen.. jij naar strand? cruisen en oppikken?
nee ik niet, maar jij hebt ervaring maak ik op uit je post ! vertel vertel !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vast wel aannemers daar die nog wat over hebben uit de balkonconstructies.
whoehahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
nee ik niet, maar jij hebt ervaring maak ik op uit je post ! vertel vertel !
en zo'n sexy - oud uitziende half gescheurde met gaten op strategische plaatsen - gevangenistenue? en dan jij in leerpak met politiepet in leer op en wapernstok in de aanslag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja maar niet al er een halsband bij hebt en boeien voor om de voeten![]()
Nouzeg, heb je nooit kippegaas in handen gehad?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
Je bent wel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
ipv iemand met een huishoudfoliefetisch waar hij zich inrolt in huishoudfolie.. hebben we nu iemand die zich inrolt in kippegaas?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en zo'n sexy - oud uitziende half gescheurde met gaten op strategische plaatsen - gevangenistenue? en dan jij in leerpak met politiepet in leer op en wapernstok in de aanslag?
Het zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes..
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure.quote:
Nee toch?! Zou het?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes..
Arme R.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure..
laat je hun toch het werk doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 19-jarigen...
Veel te vermoeiend..
hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef creno het volgende:
[..]
alsof KeizerPinguin weet wat mijn voorkeursplaatsen zijn !
dat zegt genoeg over je gesteldheid! hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 19-jarigen...
Veel te vermoeiend..
als KP van huis is ligt creno op tafelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef creno het volgende:
[..]
alsof KeizerPinguin weet wat mijn voorkeursplaatsen zijn !
Ik ben niet iemand die graag stil op z'n rug blijft liggen.quote:
Och... *op teennagel knaag*quote:of kun je het niet meer bijhouden met je oude bot(ten)?
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die graag stil op z'n rug blijft liggen..
[..]
Och... *op teennagel knaag*
hmm peet doet een open sollicitatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?
19-jarigen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
niks mis met vruchtbare 19- jarigen
heb je een "was ik maar weer zo jong" complex?
Mwoah, de vorige was *spiek* 8 jaar jonger...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef petre86 het volgende:
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?
Die nieuwe schoenen van je zijn wel erg handig met die nauwe mazen......ander komen je tenen er door heenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?.
en dan is de 2e keer langer.. en de 3e...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
19-jarigen...
2 seconden frummelen en dan zijn ze al weer klaar..
is dat zo Creno?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
19-jarigen...
2 seconden frummelen en dan zijn ze al weer klaar..
Die halen ze niet omdat ze te veel hebben gezopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan is de 2e keer langer.. en de 3e...
dat jij ze nou eerst dronken moet voeren om ze mee te krijgen.. tja dan vráág je er ook om hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die halen ze niet omdat ze te veel hebben gezopen..
Een maand geleden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:53 schreef petre86 het volgende:
DM... 8 jaar jonger.. en je moet spieken.. was het zolang geledenwassie wel legaal dan?
Ze voeren mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat jij ze nou eerst dronken moet voeren om ze mee te krijgen.. tja dan vráág je er ook om he
eigen schuld!
het zweet gutst onder je oksels vandaan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is te merken dat het warm weer is..
je houdt het bij in een boekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een maand geleden...
Nee, ik moest spieken omdat ik niet ieders leeftijd uit m'n hoofd ken he?.
dan moet je eerder doen alsof je dronken bent.. hebben ze eerder het idee jou veroverd te hebben.. en zijn ze nog minder ver heenquote:
Ik heb het over het gespreksonderwerp in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:57 schreef creno het volgende:
[..]
het zweet gutst onder je oksels vandaan ?
oh my Fquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een maand geleden...
Nee, ik moest spieken omdat ik niet ieders leeftijd uit m'n hoofd ken he?.
Niks mis met proteïne.quote:
Ik ken iemand die dat doet... in een Excel-bestand...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
je houdt het bij in een boekje?of een exel bestand?
quote:maar ik ga.. komt iemand me zo ff insmeren?
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet je eerder doen alsof je dronken bent...
Hoi. Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is te merken dat het warm weer is..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef keizerpinguin het volgende:
oh my Fgod..... heb jij zo'n boekje wat die pedofiel ook had die precies bij hield met wie hij wat deed en hoe oud ze waren enzo?!
![]()
Et tu, DM?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. Wat doe je vanavond?
Nee, wacht...
Ik schrok al.quote:
tja.. keuze's keuze's.. of klagen omdat je niet genoeg hebt gehad.. òf klagen omdat de ander teveel heeft gehad..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
Euhm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je was prettig verrast, bedoel je?.
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?
Beautje! jij.. jij.. lurker!quote:
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.quote:
Oh nee, jij was braaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.![]()
Er is niks mis met braaf zijn.quote:
nee braaf is okay... olé oléquote:
quote:
quote:Overijssel,
Een rustiek delirisch stukje Nederland.
De ruime buikomvang bij vele heren wordt niet alleen veroorzaakt door het inslikken van de N maar ook door de regelmatige omzet van de regionaal vermaarde beugelfles.
Overijssel heeft 2 essen .... en nog meer bomen, met in bijna elke tak een kat die men er probeert uit te kijken als er iets nieuws dreigt te gebeuren.
Overijssel is ook een sportieve provincie omdat bijvoorbeeld Tristan Hoffman en Fc Zwolle zo goed tegen hun verlies kunnen.
En wie herrinert zich niet de legendarische Evert van Bentum die in 1895 bij Dokkum werd vermoord of het prachtige voetbal dat te zien is in het Arke stadion ... als Ajax er speelt.
Het Oosten van de provincie wordt bewoond door mensen die graag een tukje doen.
In Salland, het gebied tussen Zwolle en Deventer, wonen veel Sallanders. Maar ook westerlingen uit bijvoorbeeld Apeldoorn of Terwolde in zo'n nostalgisch Nedersaksisch boerderijtje.
De Kop van Overijssel is mooi mooi mooi man. Daar woonde Klazien uut Zalk, zij ontdeed uw nagels van de kalk. En beste lezer, je kunt er ... varen in een punter.
Overijssel kent vele muzikanten ..... vele ook niet.
Geil? Jij?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
'k Word wel een beetjevan dit weer...
.
Maarja, je kunt niet aan de gang blijven...
quote:Forbidden
You don't have permission to access /img/maagd.gif on this server.
BARNEVELD/LUNTEREN/SCHERPENZEEL - ,,Zij begonnen met vechten, maar wíj worden gestraft omdat we toevallig net iets sterker waren dan die jongens.'' Zes verdachten uit Barneveld, Scherpenzeel en Lunteren, die op 20 juni betrokken waren bij een vechtpartij in Ede, waren het duidelijk niet eens met de werkstraffen die hen vrijdag door de Arnhemse politierechter J. Grijns werden opgelegd.
De knokpartij in het Edese café begon nadat twee van de verdachten vervelende opmerkingen hadden gemaakt over de lichamelijke handicap van een andere bezoeker. Hoewel zij deze bezoeker excuses aanboden, kwam het tóch tot een vechtpartij. De gehandicapte man en twee van zijn vrienden deden later aangifte van mishandeling. ,,Maar zíj begonnen te slaan'', zo verzekerden de zes verdachten vrijdag tijdens de behandeling van hun strafzaak. ,,En ze waren met méér dan drie man.''
Volgens politierechter Grijns stonden vrijdag wel degelijk de juiste personen terecht. ,,U zegt dat het zelfverdediging was, maar u had die avond allen het nodige gedronken. Iedereen weet dat je dingen anders beleeft, als je te veel alcohol op hebt. Met uw gedrag heeft u die avond zélf het risico genomen dat u in een dergelijke situatie verzeild zou raken. Daarom bent u strafbaar voor hetgeen er is gebeurd. U bent gewend om in alle situaties voor elkaar op te komen. Dat is op zich niet verkeerd, maar deze keer heeft u de verkeerde beslissing genomen.''
De zes verdachten variëren in leeftijd van 21 tot 27 jaar. Twee van hen waren al eerder vanwege geweldpleging met justitie in aanraking geweest. Zij werden daarom zwaarder gestraft dan de anderen. Een 27-jarige Scherpenzeler kreeg naast een werkstraf van 30 uur en een leerstraf van 26 uur ook nog twee weken voorwaardelijke celstraf opgelegd. Een eveneens 27-jarige inwoner van Lunteren kreeg een geheel onvoorwaardelijke celstraf van 60 uur opgelegd.
Drie andere verdachten kregen werkstraffen van 60 uur opgelegd, waarvan de helft voorwaardelijk. Een 25-jarige Barnevelder werd het lichtst gestraft, omdat de rechter rekening hield met de persoonlijke problemen waarmee de man destijds kampte. Hij kreeg een werkstraf van 50 uur opgelegd, waarvan 30 uur voorwaardelijk.
De officier van justitie deed tijdens de strafzaak een beroep op de zes verdachten, om het alcoholgebruik voortaan te matigen. ,,Je kunt je wel elk weekend laten vollopen, maar zo heb je iedere keer hetzelfde gezeik.''
heeft ie je chocolade afgepakt ?quote:
Meneer loopt te janken en te tieren omdat het "kutklote computerspelletje" niet doet wat ie wilquote:
hij is op kamp: http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?t=63132quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:12 schreef creno het volgende:
eeej kug !!
waar hang je uit ? post je hier niet meer ?
arme jongen !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij is op kamp: http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?t=63132
Da's knap, als ie een paar minuten geleden nog online was...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:16 schreef Cairon het volgende:
hij is op kamp: http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?t=63132
het is een virtueel online kamp natuurlijk !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's knap, als ie een paar minuten geleden nog online was....
dan moet je gaan he !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |