quote:
Of alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:26 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeeeeeey lullo; heb je nog geneukt?
"eeey man, wat denk je nou? túúrlijk heb ik nog geneukt!"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen?
"Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:29 schreef petre86 het volgende:
"eeey man, wat denk je nou? túúrlijk heb ik nog geneukt!"
Die zijn voor beginners.quote:
Oeh! Beton. *noteer*quote:
jah nee, msn doet het nogsteeds niet, dus je zult wel wat meer inhoudelijk moeten reageren hier als u met mij wilt communicerenquote:
quote:
I rest my case.quote:
beton ?quote:
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef creno het volgende:
beton ?
rol kippengaas om iemand heendoen, das pas 2005
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah nee, msn doet het nogsteeds niet, dus je zult wel wat meer inhoudelijk moeten reageren hier als u met mij wilt communiceren
btw.. ik gaat zo in de zon liggen.. jij naar strand? cruisen en oppikken?
nee ik niet, maar jij hebt ervaring maak ik op uit je post ! vertel vertel !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vast wel aannemers daar die nog wat over hebben uit de balkonconstructies.
whoehahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
nee ik niet, maar jij hebt ervaring maak ik op uit je post ! vertel vertel !
en zo'n sexy - oud uitziende half gescheurde met gaten op strategische plaatsen - gevangenistenue? en dan jij in leerpak met politiepet in leer op en wapernstok in de aanslag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja maar niet al er een halsband bij hebt en boeien voor om de voeten![]()
Nouzeg, heb je nooit kippegaas in handen gehad?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
Je bent wel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
ipv iemand met een huishoudfoliefetisch waar hij zich inrolt in huishoudfolie.. hebben we nu iemand die zich inrolt in kippegaas?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef creno het volgende:
[..]
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en zo'n sexy - oud uitziende half gescheurde met gaten op strategische plaatsen - gevangenistenue? en dan jij in leerpak met politiepet in leer op en wapernstok in de aanslag?
Het zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes..
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure.quote:
Nee toch?! Zou het?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Okeej, dit is iets meer informatie dan ik wilde hebben over mijn mede-FOK!kertjes..
Arme R.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat schijnt de voorkeur plek te zijn van creno. Go figure..
laat je hun toch het werk doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 19-jarigen...
Veel te vermoeiend..
hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef creno het volgende:
[..]
alsof KeizerPinguin weet wat mijn voorkeursplaatsen zijn !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |