dat zegt genoeg over je gesteldheid! hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 19-jarigen...
Veel te vermoeiend..
als KP van huis is ligt creno op tafelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef creno het volgende:
[..]
alsof KeizerPinguin weet wat mijn voorkeursplaatsen zijn !
Ik ben niet iemand die graag stil op z'n rug blijft liggen.quote:
Och... *op teennagel knaag*quote:of kun je het niet meer bijhouden met je oude bot(ten)?
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die graag stil op z'n rug blijft liggen..
[..]
Och... *op teennagel knaag*
hmm peet doet een open sollicitatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?
19-jarigen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
niks mis met vruchtbare 19- jarigen
heb je een "was ik maar weer zo jong" complex?
Mwoah, de vorige was *spiek* 8 jaar jonger...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef petre86 het volgende:
niet klagen dan.. of is het gewoon nijd omdat je al lang niet meer een jong iemand in je bedje hebt mogen verwelkomen?
Die nieuwe schoenen van je zijn wel erg handig met die nauwe mazen......ander komen je tenen er door heenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe nauw die mazen zijn?.
en dan is de 2e keer langer.. en de 3e...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
19-jarigen...
2 seconden frummelen en dan zijn ze al weer klaar..
is dat zo Creno?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
19-jarigen...
2 seconden frummelen en dan zijn ze al weer klaar..
Die halen ze niet omdat ze te veel hebben gezopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan is de 2e keer langer.. en de 3e...
dat jij ze nou eerst dronken moet voeren om ze mee te krijgen.. tja dan vráág je er ook om hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die halen ze niet omdat ze te veel hebben gezopen..
Een maand geleden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:53 schreef petre86 het volgende:
DM... 8 jaar jonger.. en je moet spieken.. was het zolang geledenwassie wel legaal dan?
Ze voeren mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat jij ze nou eerst dronken moet voeren om ze mee te krijgen.. tja dan vráág je er ook om he
eigen schuld!
het zweet gutst onder je oksels vandaan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is te merken dat het warm weer is..
je houdt het bij in een boekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een maand geleden...
Nee, ik moest spieken omdat ik niet ieders leeftijd uit m'n hoofd ken he?.
dan moet je eerder doen alsof je dronken bent.. hebben ze eerder het idee jou veroverd te hebben.. en zijn ze nog minder ver heenquote:
Ik heb het over het gespreksonderwerp in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:57 schreef creno het volgende:
[..]
het zweet gutst onder je oksels vandaan ?
oh my Fquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een maand geleden...
Nee, ik moest spieken omdat ik niet ieders leeftijd uit m'n hoofd ken he?.
Niks mis met proteïne.quote:
Ik ken iemand die dat doet... in een Excel-bestand...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
je houdt het bij in een boekje?of een exel bestand?
quote:maar ik ga.. komt iemand me zo ff insmeren?
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet je eerder doen alsof je dronken bent...
Hoi. Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is te merken dat het warm weer is..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef keizerpinguin het volgende:
oh my Fgod..... heb jij zo'n boekje wat die pedofiel ook had die precies bij hield met wie hij wat deed en hoe oud ze waren enzo?!
![]()
Et tu, DM?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. Wat doe je vanavond?
Nee, wacht...
Ik schrok al.quote:
tja.. keuze's keuze's.. of klagen omdat je niet genoeg hebt gehad.. òf klagen omdat de ander teveel heeft gehad..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
Euhm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je was prettig verrast, bedoel je?.
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?
Beautje! jij.. jij.. lurker!quote:
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.quote:
Oh nee, jij was braaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |