Ik ken iemand die dat doet... in een Excel-bestand...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
je houdt het bij in een boekje?of een exel bestand?
quote:maar ik ga.. komt iemand me zo ff insmeren?
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet je eerder doen alsof je dronken bent...
Hoi. Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is te merken dat het warm weer is..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:58 schreef keizerpinguin het volgende:
oh my Fgod..... heb jij zo'n boekje wat die pedofiel ook had die precies bij hield met wie hij wat deed en hoe oud ze waren enzo?!
![]()
Et tu, DM?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. Wat doe je vanavond?
Nee, wacht...
Ik schrok al.quote:
tja.. keuze's keuze's.. of klagen omdat je niet genoeg hebt gehad.. òf klagen omdat de ander teveel heeft gehad..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook minder te drinken.. and where's the fun in that?
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
Euhm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je was prettig verrast, bedoel je?.
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef creno het volgende:
CDP laat mijn broer los !
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wordt pinguindinges graag door minderjarigen betast. Weet jij veel..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt je broer zichzelf dan bij Super de Boer?
Beautje! jij.. jij.. lurker!quote:
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.quote:
Oh nee, jij was braaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom pas net weer kijken hoor! Ik ben niet zo van het gluren en andere stoute dingen doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |