*heeft geen borst- of rughaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Gotdulle!
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.
En nu heb ik een leuk matje, ja geen rughaar nee, alleen borsthaar, en dat welbekende lijntje van de middel tot de navel, hoor ik net op de radio op me werk dat het weer uit is!
Ja doei! Op mn hoofdhaar en haar tussen me benen ga ik het toch echt niet bijhouden hoor
En al zeker niet gladwaxen, getverdemme das voor de vrouwen!![]()
Maar ik ga toch niet mijn borsthaar eraf waxen, ben je helemaal belatafeld
Zomertrends

Ja ik snap het ook niet meer hoor, dan weer is het allemaal stoer, en dan weer moet je je tieten gaan waxen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:58 schreef Slarioux het volgende:
Jezus, welke mongool houdt dan ook rekening met zulke trends?
Wel klagen dat de regering roken ontmoedigt, maar als de mode ons voorschrijft dat we onze tieten moeten waxen, dan hoor je niemand

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

iemand op 3fm zei dat...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:59 schreef Faxie het volgende:
Wie bepaald dat eigenlijk dat iets in of uit is.....???
precies!quote:Want ze weten het altijd voordat iedereen het doet....beetje vreemd.....alsof er een orgaan is die dat allemaal maar even bedenkt en verspreidt via de media....
Flikker maar lekker op met je trendsIk doe lekker m'n eigen ding
mooi!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:31 schreef MacDweal het volgende:
Borst haar is nooit uit. De mensen die zeggen dat het uit is hebben er gewoon een gebrek aan. Zeggen het uit jaloezie. In hun dromen zien ze er uit als David Hasselhoff die aan elke vinger wel een blonde godin kan hebben.
Kan iemand de topic titel aan passen in "Borsthaar is nooit uit" topic starter heeft een foutje gemaakt.

Daar heb ik dan weer net geen haarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:21 schreef Kippetje3 het volgende:
Ik heb alleen teenhaar, en das nooit uit :-)

En terechtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Een kale borst is voor homo's ( dat in on-mannelijk )

Streepje of driehoekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

Dat moge duidelijk zijn danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:31 schreef MacDweal het volgende:
Borst haar is nooit uit. De mensen die zeggen dat het uit is hebben er gewoon een gebrek aan. Zeggen het uit jaloezie. In hun dromen zien ze er uit als David Hasselhoff die aan elke vinger wel een blonde godin kan hebben.
Kan iemand de topic titel aan passen in "Borsthaar is nooit uit" topic starter heeft een foutje gemaakt.

en dat ga ik nu nog doen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Blokhut het volgende:
Mannen met borsthaar zijn okay, hip en weten tenminste nog hoe je een biertje moet drinken

Juist! vertel het ze!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Blokhut het volgende:
Mannen met borsthaar zijn okay, hip en weten tenminste nog hoe je een biertje moet drinken potverdullemme!

En deze uitspraak loop je dus nu een kamer misquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Borsthaar was vorig jaar ook al uit hoor

Scherende mannen zijn zielig, lelijk, mixjeshomo's en hebben een identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Juist! vertel het ze!
vertel het die metrosexuelen die hun borst lopen te scheren en/of geen borsthaar hebben![]()

Hoe werkt dat preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.

Ik wíl niet eens bij iemand in huis wonen die borsthaar heeftquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En deze uitspraak loop je dus nu een kamer mis![]()

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Een kale borst is voor homo's ( dat in on-mannelijk )

mijn ego!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:39 schreef Yamyam het volgende:
Wat maakt het jou nou uit wat ze op de radio roepen? Ik ken geeneens vrouwen die liever een kale man hebben.

Jij hebt wel vaak wat te klagen he...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Gotdulle!
En nu heb ik een leuk matje, ja geen rughaar nee, alleen borsthaar, en dat welbekende lijntje van de middel tot de navel, hoor ik net op de radio op me werk dat het weer uit is!
Ja doei! Op mn hoofdhaar en haar tussen me benen ga ik het toch echt niet bijhouden hoor
En al zeker niet gladwaxen, getverdemme das voor de vrouwen!![]()
Maar ik ga toch niet mijn borsthaar eraf waxen, ben je helemaal belatafeld
Zomertrends

Met kaal bedoel ik kaalgeschoren omdat de man denkt dat de vrouwtjes dat leuk vinden. Als het van jezelf is is het weer wél leukquote:

pheew, het touw hing al over de balk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Met kaal bedoel ik kaalgeschoren omdat de man denkt dat de vrouwtjes dat leuk vinden. Als het van jezelf is is het weer wél leuk![]()

Harige vrouwen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Nicje het volgende:
Harige mannen zijn ranzig

Daar is dit topic toch voor!?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak wat te klagen he...![]()
![]()

quote:

jij wil de yeti?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind zelfs geen rughaar erg. Maar ben dan denk ik wel een uitzondering.

Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zag echer vandaag weer veel schuiten / boten met 25 mannen erop, waarvan geen van allen borsthaar had.
Ook zaten ze allemaal steevast aan de heineken.

Dont talk about shit you have no idea aboutquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bier![]()

Weet je dat er zelfs mannen zijn met haar op de rug, schouders, tenen en vingers?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:56 schreef Nicje het volgende:
[..]
Nog erger zelfs! (vanuit mannenogen bekenen)
Nee een beetje haar mag, maar als ik er een paar op de rug ontdek ben ik gevlogen

Ik dacht al 14.gifquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bier![]()
Pietverdriet modus: Put up, or shut the fuck up.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]
Dont talk about shit you have no idea about![]()

Sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Nicje het volgende:
Harige mannen zijn ranzig

Nee hoor, zo denken de meeste vrouwen er echt over.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind zelfs geen rughaar erg. Maar ben dan denk ik wel een uitzondering.

Ik ben een kruising van de eerste 5, van de 8 in totaalquote:

Je bent een vrouw. Nuf said.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]

Zó hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:08 schreef Blokhut het volgende:
Ik ga bier drinken, met borsthaar, zoals het hoort.

ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.quote:

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:20 schreef zhe-devilll het volgende:kwenie maar dit vind ik echt niks
[afbeelding]
Zo kaal enzo
[afbeelding]
Babybuikjes ook niet echt dat je zegt van eh..
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Hmm kaal en toch wel lekker![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
ff de was doen
![]()

komt jouw sadistische standpunt door het gebrek aan borsthaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus, als je zó over straat loop vraaaaag je er gewoon om om keihard met stalen noppen onder de schoenzolen in je buik getrapt te worden, het is gewoon zo, sorry, kan er niks aan doen.

Neen, ik denk eerder door het feit dat hij wel borsthaar heeft, zoals een échte man betaamd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komt jouw sadistische standpunt door het gebrek aan borsthaar?

je bent gewoon jaloers op zijn streepje naar benedenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.

Dat kenne ze aan gewoonquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus, als je zó over straat loop vraaaaag je er gewoon om om keihard met stalen noppen onder de schoenzolen in je buik getrapt te worden, het is gewoon zo, sorry, kan er niks aan doen.

I got what u want girllllquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef punkgirl het volgende:
Borsthaar is sexy(voor mannen...)
maar dan we bescheiden,niet een net aangelegde grasmat op je ribben he..

hij welquote:

Daarnaast heeft hij uiteraard de snorquote:

quote:Op zondag 19 juni 2005 02:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar hij is best wel aardig, als die zijn bbq aanzet

jij ging slapenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:45 schreef qu63 het volgende:
fuck
Ik denk dat ik gewoon vooruit ga lopen op de ternd van volgend jaar
Borsthaar is ok [14.gif]

Looser, rughaar intimideert de stranden dit jaar!quote:

waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?quote:

Ik kan ook nooit niet rustig slapenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?

ik zag jouw naam voorbijkomenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?

Joh na 3 maanden is de fysieke aantrekkingskracht bijna geheel verdwenen. Pas dan uiten ergenissen zich!quote:Op zondag 19 juni 2005 03:50 schreef blackmage het volgende:
na de fotos in dit topique was mijn avond eetlust opeens weg.
trouwens vrouwelijk fokker, vinden jullie die half misvormde gekke wasbordjes die je op die fotos ziet nou echt sexie ik vind het er maar gek uitzien.

owquote:

ik heb nooit n snor gehad, en ben 20quote:Op zondag 19 juni 2005 04:05 schreef Bayswater het volgende:
11-jarigen met snorren schijt ik ook op!

That's my boy!quote:Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister bier gedronken met borsthaar.

ik als vrouw denkende als vrouw vind dat soort macho's ook niks.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.

Joepiequote:Op zondag 19 juni 2005 09:04 schreef ACT-F het volgende:
Okselhaar is helemaal de bom!

klopt !quote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Klemvast het volgende:
How about: vrouwen die borsthaar lelijk vinden, zijn stiekem lesbisch?

true truequote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Klemvast het volgende:
How about: vrouwen die borsthaar lelijk vinden, zijn stiekem lesbisch?

quote:

quote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef Vaatdoek het volgende:
Okselhaar, borsthaar, teenhaar... allemaal voor mietjes, een echte kerel heeft konthaar en is er trots op!![]()
![]()

quote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef Vaatdoek het volgende:
Okselhaar, borsthaar, teenhaar... allemaal voor mietjes, een echte kerel heeft konthaar en is er trots op!![]()
![]()

en haar uit zijn oren en neus enquote:Op zondag 19 juni 2005 21:17 schreef Vaatdoek het volgende:
![]()

ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:19 schreef NiTiN het volgende:
als man: Hebben van haar waar dan ook is![]()
voor den damesch: geen haar, alleen bovenop het hoofd. liefst lang. en verzorgd.![]()

okeey te diepgaand voor je? geef nie hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf

Misschien morgen oke?quote:

Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf

quote:Op maandag 20 juni 2005 10:31 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.

godzijdank niet zeg pffffffffquote:Op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ach hier op fok weet je het soms niet.

No shit!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat?
Neeh joh gekTsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?

mij dizzen is nooit leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat?
Neeh joh gekTsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?

Ik moest hardop lachen...Hombre....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]

quote:

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef Golf het volgende:
Borsthaar is okay, bij vrouwen dan hè.

Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 03:50 schreef blackmage het volgende:
na de fotos in dit topique was mijn avond eetlust opeens weg.
trouwens vrouwelijk fokker, vinden jullie die half misvormde gekke wasbordjes die je op die fotos ziet nou echt sexie ik vind het er maar gek uitzien.

Nuecken?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard
Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....

quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard
Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....

quote:Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.

Doe rustig mên. Mensen met borsthaar zijn gewoon hip.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef Grijpwijk het volgende:
Borsthaar uit? Zijn we nou godver helemaal uit de komode gedonderd!!?? Waar gaat het over..!!
Omdat zo'n één of andere Pierre dat idee op de aard heeft geflikkerd, MOETEN we ons weer aanpassen.....
En straks gaan al die verwijfde arrogante wannabee-snotapen weer provoceren in de kroeg, daar kun je vergif op innemen.....commerciele kutmaatschappij. Wordt het toch nog gezellig!!!

"Oh was ik maer ene ridder in den Middeleeuwen, begiftigd met een weelderige bos borsthaar en badend in sloten bier."quote:Op maandag 20 juni 2005 16:17 schreef the_RAVEN het volgende:
ik kom ook even mijn steun betuigen aan de mannen met borsthaar die van bierdrinken houden. Geen borsthaar is zo 1780 (wittepruiken en make-up tijd)

We leven met je mee.....echtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
maar dat is voor mij niet naar, want ik heb geen haar daar

Drinken EN ermee shampoo-enquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef ThE_ED het volgende:
Bier is ook goed voor je haar trouwens.

Dat laatste eigenlijk niet...quote:

Schatje, als je mijn borsthaar gezien hebt wil je nooit meer wat andersquote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Borsthaar![]()
Rughaar![]()
![]()
Dikke plukken neus of oorhaar![]()
![]()
![]()

leugenaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Borsthaar![]()
Rughaar![]()
![]()
Dikke plukken neus of oorhaar![]()
![]()
![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |