*heeft geen borst- of rughaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Gotdulle!
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.
En nu heb ik een leuk matje, ja geen rughaar nee, alleen borsthaar, en dat welbekende lijntje van de middel tot de navel, hoor ik net op de radio op me werk dat het weer uit is!
Ja doei! Op mn hoofdhaar en haar tussen me benen ga ik het toch echt niet bijhouden hoor
En al zeker niet gladwaxen, getverdemme das voor de vrouwen!![]()
Maar ik ga toch niet mijn borsthaar eraf waxen, ben je helemaal belatafeld
Zomertrends

Ja ik snap het ook niet meer hoor, dan weer is het allemaal stoer, en dan weer moet je je tieten gaan waxen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:58 schreef Slarioux het volgende:
Jezus, welke mongool houdt dan ook rekening met zulke trends?
Wel klagen dat de regering roken ontmoedigt, maar als de mode ons voorschrijft dat we onze tieten moeten waxen, dan hoor je niemand

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

iemand op 3fm zei dat...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:59 schreef Faxie het volgende:
Wie bepaald dat eigenlijk dat iets in of uit is.....???
precies!quote:Want ze weten het altijd voordat iedereen het doet....beetje vreemd.....alsof er een orgaan is die dat allemaal maar even bedenkt en verspreidt via de media....
Flikker maar lekker op met je trendsIk doe lekker m'n eigen ding
mooi!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:31 schreef MacDweal het volgende:
Borst haar is nooit uit. De mensen die zeggen dat het uit is hebben er gewoon een gebrek aan. Zeggen het uit jaloezie. In hun dromen zien ze er uit als David Hasselhoff die aan elke vinger wel een blonde godin kan hebben.
Kan iemand de topic titel aan passen in "Borsthaar is nooit uit" topic starter heeft een foutje gemaakt.

Daar heb ik dan weer net geen haarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:21 schreef Kippetje3 het volgende:
Ik heb alleen teenhaar, en das nooit uit :-)

En terechtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Een kale borst is voor homo's ( dat in on-mannelijk )

Streepje of driehoekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

Dat moge duidelijk zijn danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef Bayswater het volgende:
Rughaar is in dit jaar.

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:31 schreef MacDweal het volgende:
Borst haar is nooit uit. De mensen die zeggen dat het uit is hebben er gewoon een gebrek aan. Zeggen het uit jaloezie. In hun dromen zien ze er uit als David Hasselhoff die aan elke vinger wel een blonde godin kan hebben.
Kan iemand de topic titel aan passen in "Borsthaar is nooit uit" topic starter heeft een foutje gemaakt.

en dat ga ik nu nog doen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Blokhut het volgende:
Mannen met borsthaar zijn okay, hip en weten tenminste nog hoe je een biertje moet drinken

Juist! vertel het ze!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Blokhut het volgende:
Mannen met borsthaar zijn okay, hip en weten tenminste nog hoe je een biertje moet drinken potverdullemme!

En deze uitspraak loop je dus nu een kamer misquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Borsthaar was vorig jaar ook al uit hoor

Scherende mannen zijn zielig, lelijk, mixjeshomo's en hebben een identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Juist! vertel het ze!
vertel het die metrosexuelen die hun borst lopen te scheren en/of geen borsthaar hebben![]()

Hoe werkt dat preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.

Ik wíl niet eens bij iemand in huis wonen die borsthaar heeftquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En deze uitspraak loop je dus nu een kamer mis![]()

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Een kale borst is voor homo's ( dat in on-mannelijk )
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |