ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:19 schreef NiTiN het volgende:
als man: Hebben van haar waar dan ook is![]()
voor den damesch: geen haar, alleen bovenop het hoofd. liefst lang. en verzorgd.![]()
okeey te diepgaand voor je? geef nie hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf
Misschien morgen oke?quote:
Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:31 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.
godzijdank niet zeg pffffffffquote:Op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ach hier op fok weet je het soms niet.
No shit!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat?
Neeh joh gekTsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?
mij dizzen is nooit leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat?
Neeh joh gekTsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?
Ik moest hardop lachen...Hombre....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef Golf het volgende:
Borsthaar is okay, bij vrouwen dan hè.
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 03:50 schreef blackmage het volgende:
na de fotos in dit topique was mijn avond eetlust opeens weg.
trouwens vrouwelijk fokker, vinden jullie die half misvormde gekke wasbordjes die je op die fotos ziet nou echt sexie ik vind het er maar gek uitzien.
Nuecken?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard
Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard
Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |