abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28079109
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:19 schreef NiTiN het volgende:
als man: Hebben van haar waar dan ook is
voor den damesch: geen haar, alleen bovenop het hoofd. liefst lang. en verzorgd.
ben je jaloers ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 20 juni 2005 @ 01:27:40 #127
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079169
?? wtf
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_28079182
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf
okeey te diepgaand voor je? geef nie hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 20 juni 2005 @ 01:32:56 #129
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079221

leg me uit dan

pi_28079237
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:32 schreef NiTiN het volgende:

leg me uit dan

Misschien morgen oke?
Ik moet slapie doennn
  maandag 20 juni 2005 @ 01:40:31 #131
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079269
:|

hmmz mja truste dan maar ofzo denk ik?
(waarom slaap ik eigenlijk nog niet... )
pi_28082224
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:27 schreef NiTiN het volgende:
?? wtf
Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28082780
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:31 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Ze bedoelt dat ze borsthaar heeft. En ander haar, op haar tong bijvoorbeeld.
Hoe weet je dat?
Neeh joh gek Tsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?
  maandag 20 juni 2005 @ 11:11:09 #134
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_28083294
Ach hier op fok weet je het soms niet.
[KNE]-Mod
pi_28083317
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ach hier op fok weet je het soms niet.
godzijdank niet zeg pffffffff
pi_28083370
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Neeh joh gek Tsssssss
weet je soms moet je een speling der zinnen niet uitleggen, dat was op dat moment gewoon even grappig voor mijn brains, maar een ander kan de fun er soms dan niet van in zien..
Het was een lyrische zin van hem die me op dat moment deed besluiten om er een haakse reactie op te zetten..iets zo different dat ie gedizzT werd snappie?
No shit!
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 20 juni 2005 @ 11:16:40 #137
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28083451
In? Uit?
Sinds wanneer houd je daar rekening mee? Je bepaalt toch zeker zelf wel waar je je prettig bij voelt en hoe je vindt dat 't staat. Sinds wanneer is borsthaar überhaupt een modeverschijnsel. Pffffff
(Un)masking for the greater good.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:26:24 #138
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_28083741
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

godzijdank niet zeg pffffffff
Het heeft zijn charme inderdaad.
[KNE]-Mod
  maandag 20 juni 2005 @ 11:38:27 #139
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28084097
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Neeh joh gek Tsssssss
mij dizzen is nooit leuk.
pi_28085755
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.
Ik moest hardop lachen...Hombre....

Maar je hebt gelijk, wat een goorbek. Vieze geribbelde glimmende fasto.
(en dat als vrouw, denkende als vrouw )

Enne btw, 'kale' kerels zijn *rril* Ik hoef geen behaarde beer, maar zo'n kaal kindje.... nee hoor.

ik ken overigens een meid met bortshaar.... Waren we op vakantie met een groepje, naar het strand, bij het omkleden zien wij al dat haar dat daar bij ons NIET zit, dus wij IEEEH! wat heb jij nou?!?!?!11111/?!?!?
En zij: ooh, ja, dat. Ja dat ben ik vergeten af te scheren......

Wij: OOOOHHHWWJAAA!! Tuurlijk, scheren, uiteraard!
pi_28085831
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:38 schreef NiTiN het volgende:

[..]

mij dizzen is nooit leuk.
Je hebt ervan gedroomt???
pi_28085837
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef Golf het volgende:
Borsthaar is okay, bij vrouwen dan hè.
(moest echt lachen)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_28085857
Fuck wat in en uit is. Kenker genak. Slaat toch nergens op, wel een klein buikje, geen klein buikje kort haar, lang haar. Zie ik eruit als een etalage pop?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28085952
quote:
Op zondag 19 juni 2005 03:50 schreef blackmage het volgende:
na de fotos in dit topique was mijn avond eetlust opeens weg.
trouwens vrouwelijk fokker, vinden jullie die half misvormde gekke wasbordjes die je op die fotos ziet nou echt sexie ik vind het er maar gek uitzien.
Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard

Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....
pi_28086011
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Ik -vrouwelijke FOK!ker- vind het ook goor, en dan vooral omdat het van die opgepompte, kaalgeschoren in de olie gezette nobodies zijn.
Kijk, een schriel mannetje is ook niet alles, maar een gewone, normaal gespierde dude, vind ik wel lekker. Mits redelijk behaard

Ik denk eerlijk gezegd dat er meer homosexuele mannen dit soort wasbordjes lekker vinden dan dames. Ik ken iig geen dames die dit mooi vinden.....
Nuecken?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28086775
Ik denk opeens aan een liedje (originele titel: laat het gras maar groeien)

Laat dat gewas maar groeien
dat gewas maar groeien
neen ik scheer het nooit meer af!

Mn borsthaar leidt dan weer de aandacht af van mn op dit moment nog blubberbuik.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:19:27 #147
120755 Grijpwijk
sergeant 1e rang prutser
pi_28088927
Borsthaar uit? Zijn we nou godver helemaal uit de komode gedonderd!!?? Waar gaat het over..!!
Omdat zo'n één of andere Pierre dat idee op de aard heeft geflikkerd, MOETEN we ons weer aanpassen.....
En straks gaan al die verwijfde arrogante wannabee-snotapen weer provoceren in de kroeg, daar kun je vergif op innemen.....commerciele kutmaatschappij. Wordt het toch nog gezellig!!!
Mijn ongezouten one-liners top 3:
3. ,,Grijpuh wat je grijpuh kan''
2. ,,Ruwe diamant is vaag vet oud en bakt krokant droog''
En met stip op 1(in kroeg tegen snol): ,,Je mag ook heel diplomatiek zeggen dat ik een teringlijer ben!!
pi_28091672
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_28091762
Haha, wat een aanbiedingen!!

eenmaal nuecken to go
pi_28091842
ook geen probleem
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')