Maar maar.. dat gaat over mij!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
vind jij jezelf geschikt voor deze immense maar dankbare taak? Heb je een huid die bestand is tegen de uitgesproken mening van miskende kunstenaars waar jij een slotje aan heb gegeven, een uithoudingsvermogen waar Jezus Christus onze redder nog jaloers op zijn zijn en het geduld van een Boeddistische Monnik? Maar kan je wel streng zijn op de momenten dat het nodig is? Meld je dan aan, twijfel niet en stuur een mailtje!
oftewel, lees je nooit reacties in ONZIN?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
vind jij jezelf geschikt voor deze immense maar dankbare taak? Heb je een huid die bestand is tegen de uitgesproken mening van miskende kunstenaars waar jij een slotje aan heb gegeven, een uithoudingsvermogen waar Jezus Christus onze redder nog jaloers op zijn zijn en het geduld van een Boeddistische Monnik?[/b]
alsof ik bekend sta om m'n originaliteit en m'n creativiteit!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een creatief en origineel idee zeg.
Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit concept kan gewoon niet fout gaan, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
alsof ik bekend sta om m'n originaliteit en m'n creativiteit!
wie ben ik eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?
'quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?
leren van de fouten van anderen is totaal overrated!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou ja, een nota bene mislukt idee van je voorganger schaamteloos kopieren, heeft natuurlijk ook zijn schoonheid.
Goede reactiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Tja....... ik heb nu een neiging bier te roepen maar ik houd mijzelf in.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Wat was er godverdomme mislukt? iedereen heeft er lol van gehad dus is het hele idee geslaagdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou ja, een nota bene mislukt idee van je voorganger schaamteloos kopieren, heeft natuurlijk ook zijn schoonheid.
R&P is de andere kant op.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Beebiequote:
Al gemaild?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Ik heb me kostelijk vermaakt iig!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Leven in de brouwerij.quote:
Ach, ik wacht met smart af.quote:
Waar is die Boebiedoe eigenlijk?quote:
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat was er godverdomme mislukt? iedereen heeft er lol van gehad dus is het hele idee geslaagd.
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...quote:
Nog een keer mailen die handel dude.!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
Hij is ook niet online op msn.quote:
Hey Tessje is wel mod geworden hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:54 schreef jogy het volgende:
En als deCrew
gewoon de uitslag van het referendum accepteert dan komt het allemaal wel goed, zonder dat hele voortrekgezeur!
Die is dood ofzo.quote:
Topics van 6 tot 9 maanden en zoeken op "odols"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
ik wil niet opnieuw tikken , ik wil de link !!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog een keer mailen die handel dude.!
En meer dan dat.quote:
Yup. En dit keer echt 4-EvAhHhH.quote:
Maar hey, dit is ONZ. Alles voor een lach.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.
Maar het was een uitermate fraai concept heur, dat odols![]()
MUUS? die breezertaal.... niet hot.quote:
Een permpermpermban, dus.quote:
voor altijd ?quote:
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
Eigenlijk heeft de crew alle kleuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Bijna.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?
Moet ik nu vals zingen en mijn puisten tonen terwijl jullie dubbel liggen om mijn choreografie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Havoc het volgende:
ODOLS dus mensen.
ik heb geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Laag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
dude, zo'n laag userid, en nog Gboy27 niet kennen?
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.quote:
idd , de oldbie grens mag best een keer aangepast worden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.
Eigenlijk wel blij om.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Heei cerror, niemand gaat op je in, merk je het ook?
nee, iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Tja, newbees zijn klaarblijkelijk geen goed mods.
Hey, jij telt niet!quote:
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Ah nee! Wat een kutmods heeft dat de vorige keer opgeleverd!!
snakey kwam uit de Bifi reeks, niet uit odols.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:11 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Tja, newbees zijn klaarblijkelijk geen goed mods.
mods die alleen one liners kunnen posten of maar 4 minuten per week online zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Ah nee! Wat een kutmods heeft dat de vorige keer opgeleverd!!
Binnekort zal het overgezet worden naar cd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.
Shit, ik zet ff Soulwax op!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.
oh ja , da's waar , Maar Dirkh ook , en dat was wel weer een aardig goede mod....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
snakey kwam uit de Bifi reeks, niet uit odols.
Mij valt niets, maar dan ook niets te verwijten! Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
mods die alleen one liners kunnen posten of maar 4 minuten per week online zijn!
Neen, gameboy covers!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Binnekort zal het overgezet worden naar cd.
Heb je ook die foto's van IJsmeis?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:16 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, ik heb die naaktfoto's van yvonne. Ik ga eve puken.
Ik heb er nog maar 1.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je ook die foto's van IJsmeis?
Die zijn wel goed te doen.
Komt eraan.quote:
Nee. Stuur mij ook maar dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je ook die foto's van IJsmeis?
Die zijn wel goed te doen.
Wanneer treed jij af gast?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij moet BBD eens mailen, die heeft nog wel wat materiaal liggen.
Trouwens, op je quicknet account.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.
Hij was OK.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
Oock gedaan.quote:
quote:
Hij heeft een paar foto's meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
Als je zulke hoge eisen stelt, krijgen we nooit een nieuwe mod natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik vind dat de user die het meeste online is en niet baggert de neije mod moet worden.
Punt enzo.
Nouja, degene die er het dichtste bij in de buurt ligt!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je zulke hoge eisen stelt, krijgen we nooit een nieuwe mod natuurlijk.
Tim will be back!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:24 schreef Salvad0R het volgende:
boebiedoe is zn krachten aan het sparen ....
Tjonge, ik dacht dat gij zijn maatje was.quote:
Wtf s n oppa mf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik had van BBD eig nooit verwacht dat ie homo zou zijn.
Eet je brinta op iedere ochtend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het echt dolgraag nog een keer proberen, maar het mag niet van mijn moeder.
Typ jij met je mond vol ofzo?quote:
Zodra jouw sollimail binnen is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:27 schreef Renmaestro het volgende:
Wanneer mogen we kiezen?
er zijn wel meer dingen die men niet van m verwachtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik had van BBD eig nooit verwacht dat ie homo zou zijn.
Dat is kunstzinnig tegenwoordig. Je bent compleet niet op de hoogte merk ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
je mist wat klinkers en medeklinkers in je "zin"
je moet niet denken, je moet zeker weten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge, ik dacht dat gij zijn maatje was.
Ok, ik weet dat je 1 van zijn beste maatjes bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
je moet niet denken, je moet zeker weten.
Minder zuipen ski,quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef skiczukie het volgende:
Ik be nblij al die Ruis pleite ist.
over wie heb je het manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, ik weet dat je 1 van zijn beste maatjes bent.
Samen met piro toch? (oid.)
Mailen, pisvlek!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:40 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat dit een lange reeks wordt.
Judas.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
over wie heb je het man
ik ken geen boebiedoe
talk to my lawyer !
Piro.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
over wie heb je het man
ik ken geen boebiedoe
talk to my lawyer !
quote:
Pfff, jammer.....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:46 schreef jaguar het volgende:
[..]
hoe zat het trouwens met die foto's van ijsmeis
fukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfff, jammer.....
Jogy en Ski hebben ze en jij bent te laat.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:51 schreef jaguar het volgende:
eventueel nog wat anders in de aanbieding
wat een sluitpostquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een voorproefje: Ik moet over 10 minuten weg...
en dat 15 keer per dag, elke dag weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef jaguar het volgende:
als je op mij stemt krijg je als sluitpost een zelfgebrouwen gedichtje
Mits bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef Ruis het volgende:
en dat 15 keer per dag, elke dag weer?
Totaal niet, maar dat siert mij juist.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
VAC, heb je al een programma waarmee je de kiezers gaat overtuigen?
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Totaal niet, maar dat siert mij juist.
VAC for presidentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Totaal niet, maar dat siert mij juist.
Koorknaapje is ook ok, BB.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
VAC for presidenterm kut beetje laag ingezet .. ahum VAC voor gristus
en vergeet het moddergooien niet, benieuwd wie van de kandidaten in een grijs verleden betrapt is in een bordeelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Krijgen we ook debatten tussen de wannabee mods?
Dat laatste komt me héél bekend voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:16 schreef Pool het volgende:
Schitterend dat Odols weer terug is!![]()
Ik denk dat ik maar ga mailen uit pure extase vanwege dit initiatief. Mits jullie beloven dat ik niet win natuurlijk, ik heb veel te weinig tijd.
Het is samenspraak tussen FA's en Modsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef Oversight het volgende:
ik heb gemaild vonny !
hoeveel bififoto's voor mijn nieuwe kleur ?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:26 schreef Havoc het volgende:
Het is samenspraak tussen FA's en Mods. A's bemoeien zich daar niet mee over de regel. En spreken in ieder geval geen veto uit dat iemand het zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die uiteindelijk het laatste woord heeft in de zaak, dat zijn natuurlijk onze Forum Admins en moeder der aller Fok!kers, yvonne!
Dat ben ik ook!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:39 schreef StofjeB het volgende:
Vote me. Ik ben de beste kandidaat! Echt! En bovendien erg humoristisch ende rechtvaardig ende tof.![]()
Ik vind wokkel de perfecte kandidaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook!
Moet ik nou nog emailen![]()
Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Even peilen, zou ik veel stemmen krijgen ?
Geen slotjes voor iedereenIs mijn motto.
Tuurlijk niet, ongemodereerde reactie's voor iedereen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:Ja jezus zeg, nou begin ik die ongein van eerst een smiley ook al.
Zet een smilie tégen je zin.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:Ja jezus zeg, nou begin ik die ongein van eerst een smiley ook al.
Duidelijk dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind wokkel de perfecte kandidaatOf anders bendeleider als ie geen ban meer heeft
![]()
dat laatste zei ik toch niet echt?
Dat ignorantie overheerst?quote:
Jij oock al?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, kan die procedure eens in een hogere versnelling?
Ik zie bagger, mijn handen jeuken.
Ik maak wel een deal met AXA en Abus.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik voorzie een ernstig slotjestekort.
Zulks een puikende gewoonte.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:36 schreef Zebbie het volgende:
Zo lang het maar niemand wordt die "puikend" of "zulks" zegt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Jullie hebben geluk dat ik niet heb gemaild.
Als je mij stemt wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef The_Langolier het volgende:
Komt de TTT nou ook weer terug?
Ja, dat dus nietquote:
Is de paus bovennatuurlijk?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef The_Langolier het volgende:
Komt de TTT nou ook weer terug?
Hoeveel heb je er voor over?quote:
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik verbreek weer al m'n sociale contacten?
Ik zal even kijken voor je. Misschien moet ik opteren om dat President figuur aan te stellen als mod? Als olie op het vuur zeg maarquote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Is het nu ook weer zo gezellig in forumcrew?
Vliegen de bedreigingen al weer over en weer in het backstage odols topic?
Mijn totale gebrek aan interesse in de forumcrew zal vast helpen.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Nee, helaas.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Hehe... onzin is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, helaas.
En we deden dit juist voor de rellen..
Das stimmt Cerriquote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef cerror het volgende:
Hehe... onzin is ook niet meer wat het geweest is...
Ik weet niet wat er is, maar ik was het iig niet.quote:
Maakt niet uit, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, ik zou net een mailtje sturen, blijkt de inzenddatum al verstreken.![]()
Heb je DePresident in je MSN lijst staan ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij was 't animo de vorige keer groter.
Toen zouden ze Havoc nog niet als collega krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij was 't animo de vorige keer groter.
gaeensdood@fok.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Parvus het volgende:
waar moet ik ook alweer naar toe mailen?
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je DePresident in je MSN lijst staan ofzo?
Kut.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef jaguar het volgende:
ze zijn nog druk aan het spitten in het postverleden van de alle solicitanten
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen zouden ze Havoc nog niet als collega krijgen.
afgekeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Ik vind havoc eigenlijk wel een jofele kerel.
zolang je maar geen ruzie met m'n hond zoekt kan ik er best mee leven hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je daarom al afhaakt is het duidelijk inderdaad.
Ja ik heet toch geen Swetseneggerquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef jaguar het volgende:
[..]
zolang je maar geen ruzie met m'n hond zoekt kan ik er best mee leven hoor
Sterf dan maar hond.quote:
tófquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
VAC voor totale dictatuur.
Zal ik nog een mailtje sturen dat ik meedoe en me dan later 'om persoonlijke redenen' terugtrekken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
VAC voor totale dictatuur.
Ow, net als bij Amerikaanse verkiezingen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Zal ik nog een mailtje sturen dat ik meedoe en me dan later 'om persoonlijke redenen' terugtrekken?
Geen dictatuur zonder een goede schijnkandidaat natuurlijk.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:07 schreef Talietje het volgende:
Stem Talietje voor mod!
en ik beloof jullie topics gooi ik niet op slot
Hihihihiihihihihihihiihahahahahahahoeoeoeooeoeehihi
![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
Pool, zullen we samen één mailtje sturen
En dan gaan we langzaamaan van binnenuit héél Fok! overnemen, door te beginnen bij het centrum, ONZ!![]()
![]()
Ik wil me bij deze weer kandidaat stellen. Ik denk dat ik zowel Pool/Bupah als VAC gemakkelijk kan overwinnen. Ik héb kloely en ik héb Schultenbräu en ik bén gewoon de enige echte perfecte mod.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Dan hebben we alleen VAC nog in onze weg staan. Die kunnen we wellicht uit de weg ruimen of omkopen met enkele treetjes Schultenbräu.
Vraag ik mij ook af...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Wanneer is die Ruis nou eindelijk eens weg?
Opbokken, kutnewbie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]ga fietsen stelen, ouwe.
Ideetje: Laten we de oude garde (MUUS en Havoc) er uit flikkeren en samen ONZ gaan modden. Jij roept de hele tijd: 'Opkutten kankerlijer' en ik roep: 'Ja, dat wat Rikje zegt'.
Goed plan, al zeg ik het zelf.
Havoc? Wie is dat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Ideetje: Laten we de oude garde (MUUS en Havoc) er uit flikkeren en samen ONZ gaan modden. Jij roept de hele tijd: 'Opkutten kankerlijer' en ik roep: 'Ja, dat wat Rikje zegt'.
Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:06 schreef R2cksson het volgende:
En MUUS blijft, het is duidelijk dat zodra ik crew ben, ze mij moet ontgroenen.
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.
Mooi is dat iig geregeld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Mooi, dan kun jij vast oprotten.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Ach laat hem toch, het streelt zijn ego en dat voelt lekker. Dat moet jij ook weten, mister fok crew...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]OI!!!!!! Kasta is US mod.... pulies....... US mod.... je kan verdomme nog beter V&A mod zijn, dan ben je tenminste nog iets.....
Kasta op US is hetzelfde als een neger mee laten spelen in GTST, een excuus neger.
Ik heb de TTT-master als compagnon, ik woon praktisch naast de Aldi, kloely heeft spontaan in mijn fotoboek gevraagd of ik haar nog leuk vind en ik neig naar het perfecte. Te tof om ONZ-mod te worden dus. Daarom laat ik de eer aan jou, Stofje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik wil me bij deze weer kandidaat stellen. Ik denk dat ik zowel Pool/Bupah als VAC gemakkelijk kan overwinnen. Ik héb kloely en ik héb Schultenbräu en ik bén gewoon de enige echte perfecte mod.
tot vorige week zondag om 20:00 uurquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
Tot wanneer kun je mailen trouwens?
Ik wil natuurlijk in stijl een minuut na sluitingstijd op de verzendknop drukken.
you have the right to remain silencequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Wanneer krijg ik m'n rechten nou?
staat in het regelementquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh, ze hebben me nooit vertelt dat je engels moest kunnen voor onz.
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef jaguar het volgende:
[..]
tot vorige week zondag om 20:00 uur
Geen probleem dus![]()
top!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Hej! da's mijn idee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Pool het volgende:
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.
Tot 4 dagen geleden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
Tot wanneer kun je mailen trouwens?
Ik wil natuurlijk in stijl een minuut na sluitingstijd op de verzendknop drukken.
Wanneer zal de uitslag ongeveer bekend zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tot 4 dagen geleden.
Mail nu dus maar ff.
Goede vraag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Wanneer zal de uitslag ongeveer bekend zijn?
Omdat een schijndemocratie op dat niveau niet werkt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Dirkh het volgende:
En waarom is het succesvolle concept van Odols niet gebruikt voor het aanstellen van de FA's? NOU?
Het mailtje zal vast nog onderweg zijn Bupje, het komt goed. (heb ik uit betrouwbare bron, via via, in de wandelgangen, gelezen in de Story)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb expres niet gemaild, in de hoop dat zij mij zouden mailen.
Niet dus.
Ik ben voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Er kan ook gestemd worden om mij meteen FA te maken, scheelt wat 'procedures'.
Het is vast allemaal een groot master-plan van Havoc en MUUS. Een soort Pinky and the Brain.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:01 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat een schijndemocratie op dat niveau niet werkt?
NARF!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is vast allemaal een groot master-plan van Havoc en MUUS. Een soort Pinky and the Brain.
[afbeelding]
Ik moet ineens denken aan dat spuitende wijf.quote:
Die kop! DIE KOP!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat spuitende wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |