Maar maar.. dat gaat over mij!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
vind jij jezelf geschikt voor deze immense maar dankbare taak? Heb je een huid die bestand is tegen de uitgesproken mening van miskende kunstenaars waar jij een slotje aan heb gegeven, een uithoudingsvermogen waar Jezus Christus onze redder nog jaloers op zijn zijn en het geduld van een Boeddistische Monnik? Maar kan je wel streng zijn op de momenten dat het nodig is? Meld je dan aan, twijfel niet en stuur een mailtje!
oftewel, lees je nooit reacties in ONZIN?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
vind jij jezelf geschikt voor deze immense maar dankbare taak? Heb je een huid die bestand is tegen de uitgesproken mening van miskende kunstenaars waar jij een slotje aan heb gegeven, een uithoudingsvermogen waar Jezus Christus onze redder nog jaloers op zijn zijn en het geduld van een Boeddistische Monnik?[/b]
alsof ik bekend sta om m'n originaliteit en m'n creativiteit!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een creatief en origineel idee zeg.
Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit concept kan gewoon niet fout gaan, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
alsof ik bekend sta om m'n originaliteit en m'n creativiteit!
wie ben ik eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?
'quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, maar waar sta jij eigenlijk wel bekend om?
leren van de fouten van anderen is totaal overrated!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou ja, een nota bene mislukt idee van je voorganger schaamteloos kopieren, heeft natuurlijk ook zijn schoonheid.
Goede reactiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Tja....... ik heb nu een neiging bier te roepen maar ik houd mijzelf in.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Wat was er godverdomme mislukt? iedereen heeft er lol van gehad dus is het hele idee geslaagdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou ja, een nota bene mislukt idee van je voorganger schaamteloos kopieren, heeft natuurlijk ook zijn schoonheid.
R&P is de andere kant op.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
Goed topic!!
Beebiequote:
Al gemaild?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Ik heb me kostelijk vermaakt iig!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Leven in de brouwerij.quote:
Ach, ik wacht met smart af.quote:
Waar is die Boebiedoe eigenlijk?quote:
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat was er godverdomme mislukt? iedereen heeft er lol van gehad dus is het hele idee geslaagd.
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...quote:
Nog een keer mailen die handel dude.!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
Hij is ook niet online op msn.quote:
Hey Tessje is wel mod geworden hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:54 schreef jogy het volgende:
En als deCrew
gewoon de uitslag van het referendum accepteert dan komt het allemaal wel goed, zonder dat hele voortrekgezeur!
Die is dood ofzo.quote:
Topics van 6 tot 9 maanden en zoeken op "odols"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
ik wil niet opnieuw tikken , ik wil de link !!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog een keer mailen die handel dude.!
En meer dan dat.quote:
Yup. En dit keer echt 4-EvAhHhH.quote:
Maar hey, dit is ONZ. Alles voor een lach.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.
Maar het was een uitermate fraai concept heur, dat odols![]()
MUUS? die breezertaal.... niet hot.quote:
Een permpermpermban, dus.quote:
voor altijd ?quote:
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
Eigenlijk heeft de crew alle kleuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Bijna.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?
Moet ik nu vals zingen en mijn puisten tonen terwijl jullie dubbel liggen om mijn choreografie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Havoc het volgende:
ODOLS dus mensen.
ik heb geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Laag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
dude, zo'n laag userid, en nog Gboy27 niet kennen?
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.quote:
idd , de oldbie grens mag best een keer aangepast worden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.
Eigenlijk wel blij om.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Heei cerror, niemand gaat op je in, merk je het ook?
nee, iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Tja, newbees zijn klaarblijkelijk geen goed mods.
Hey, jij telt niet!quote:
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Ah nee! Wat een kutmods heeft dat de vorige keer opgeleverd!!
snakey kwam uit de Bifi reeks, niet uit odols.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:11 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |