Een permpermpermban, dus.quote:
voor altijd ?quote:
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
Eigenlijk heeft de crew alle kleuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor altijd ?
dat bestaat hiet niet , Kasta zit ook al aan zijn 5de of zo..
En maar goed ook , dat zijn de users die een beetje kleur brengen aan het forum
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Bijna.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
heeft die geen zelfmoord gepleegd ofzo?
Moet ik nu vals zingen en mijn puisten tonen terwijl jullie dubbel liggen om mijn choreografie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef Havoc het volgende:
ODOLS dus mensen.
ik heb geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ho Ho, heb jij gboy27 ooit zien posten?
Laag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
dude, zo'n laag userid, en nog Gboy27 niet kennen?
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.quote:
idd , de oldbie grens mag best een keer aangepast worden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.
Eigenlijk wel blij om.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Heei cerror, niemand gaat op je in, merk je het ook?
nee, iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Tja, newbees zijn klaarblijkelijk geen goed mods.
Hey, jij telt niet!quote:
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Ah nee! Wat een kutmods heeft dat de vorige keer opgeleverd!!
snakey kwam uit de Bifi reeks, niet uit odols.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:11 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten , alleen Snakey nog ...
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
Tja, newbees zijn klaarblijkelijk geen goed mods.
mods die alleen one liners kunnen posten of maar 4 minuten per week online zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef Croupouque het volgende:
Ah nee! Wat een kutmods heeft dat de vorige keer opgeleverd!!
Binnekort zal het overgezet worden naar cd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.
Shit, ik zet ff Soulwax op!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen, cerror.
oh ja , da's waar , Maar Dirkh ook , en dat was wel weer een aardig goede mod....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
snakey kwam uit de Bifi reeks, niet uit odols.
Mij valt niets, maar dan ook niets te verwijten! Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
mods die alleen one liners kunnen posten of maar 4 minuten per week online zijn!
Neen, gameboy covers!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Binnekort zal het overgezet worden naar cd.
Heb je ook die foto's van IJsmeis?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:16 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, ik heb die naaktfoto's van yvonne. Ik ga eve puken.
Ik heb er nog maar 1.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je ook die foto's van IJsmeis?
Die zijn wel goed te doen.
Komt eraan.quote:
Nee. Stuur mij ook maar dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je ook die foto's van IJsmeis?
Die zijn wel goed te doen.
Wanneer treed jij af gast?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij moet BBD eens mailen, die heeft nog wel wat materiaal liggen.
Trouwens, op je quicknet account.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.
Hij was OK.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij moet BBD eens mailen, die heeft nog wel wat materiaal liggen.
Oock gedaan.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |