Final Cut!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Croupouque het volgende:
Lachen joh!
Waar monteer je mee? Premiere? Media 100?
'Heei. Jij ook zin in een .. ehh .. kouwe Different?'quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef Mr-Z het volgende:
ziet er netjes uit..
maar had dit in het weekend gedaan. nu heb ik zin in bier![]()
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef clowncloon het volgende:
Ben ik dan de enige die het filmpje naatje vind?
Niet, ik ben een zeikerd toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef Zwansen het volgende:
Puik, enzo.
Krijg ik nog een antwoord dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef clowncloon het volgende:
Ben ik dan de enige die het filmpje naatje vind?
Hele goede. Een acht van mijn mentor. En het tweede deel ook een acht. Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat anderen ervan denken. Gewoon, mensen die niet weten hoe je moet monteren e.d. Ik wil namelijk met film en video verder.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Cool projectWat heb je voor reacties hierop gehad op je opleiding?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Xlarge het volgende:
leuk gedaan , best een origineel idee ook...
Eensch, de eerste is beter..maar ik vind het slechts omdat 1; er geen verhaal, plot of gimmick inzit? er is imho niks aan behalve dan dat 1 en dezelfde persoon is gebruikt? gebruik DAT dan op een aparte manier ofzo...en daarnaast is het flesje overduidelijk gechilderd en leeg ook nog eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:40 schreef skiczukie het volgende:
Ikzelf vind de eerste beter gelukt. Die tweede heb ik in éen dag gemaakt. Ook de interactie tussen die éen-en-dezelfde persoon is beter gelukt.
Okee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Eensch, de eerste is beter..maar ik vind het slechts omdat 1; er geen verhaal, plot of gimmick inzit? er is imho niks aan behalve dan dat 1 en dezelfde persoon is gebruikt? gebruik DAT dan op een aparte manier ofzo...en daarnaast is het flesje overduidelijk gechilderd en leeg ook nog eens.
Het acteren is van bedroefende kwaliteit en ook de muziek is oudbollig en past er niet bij...
die clip met die gangmember vind ik helemaal erg...'nee man ik moet sporten' en later neemt ie wel citroenbier? wat me trouwens nog ontzettend smerig lijkt ook....sorry maar ik vind het allemaal maar amateuristisch?![]()
Ik ben niemand. In die filmpjes zijn die personen die je ziet dezlfde. In het eerste filmpje is het een vriend van me die met zichzelf praat, in het tweede filmpje een andere vriend. Ik heb het gefilmd en gemonteerd. Bij het tweede filmpje heb ik de voiceover gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef Xlarge het volgende:
wie was jij nou in het filmpje ?
Dus jij bent helemaal tevreden...iedereen hier ook dus ik moet niet zeikenquote:
Ik ben indd wél tevreden, of mag dat niet. Als ik commentaar krjg lees ik dat. Of moet ik dan gelijk mijn filmpje gaan aanpassen. Ik vind het wél belangrijk dat men zegt wat ze ervan denken. Daar bedank ik je voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij bent helemaal tevreden...iedereen hier ook dus ik moet niet zeiken![]()
![]()
Ooh netjes, wat voor commentaar kreeg je ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hele goede. Een acht van mijn mentor. En het tweede deel ook een acht. Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat anderen ervan denken. Gewoon, mensen die niet weten hoe je moet monteren e.d. Ik wil namelijk met film en video verder.
Maar kan je me dan suggesties geven hoe het beter zou zijn volgens jou dan? Of hoe jij dat had gedaan dan? Ik post dit heus niet alleen maar om leuke reacties te krijgen ofzo. Ik heb die propedeuse toch wel binnen, en is over drie maanden ouwe koek. Ik wil wél verder met reclame. Dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij bent helemaal tevreden...iedereen hier ook dus ik moet niet zeiken![]()
![]()
Er was eigenlijk geen commentaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Ooh netjes, wat voor commentaar kreeg je ?
Oke even mijn kritiek dan, ik denk dat het als echt biermerk een veel te stylistisch/modern logo is. Mensen associeren bier toch met ambachtelijk. Het is zo meer een breezer achtig biertje geworden.
Toch vind ik het wel zeer strak en origineel uitgevoerd, alles in dezelfde stijl doorgevoerd. ( ik heb de filmpjes niet gezien )
Hoe bedoel je trouwens 'geschilderd'? Muziek is indd oud, maar vond ik er goed bij passen! 'I found a lovvvveeeee!'.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Eensch, de eerste is beter..maar ik vind het slechts omdat 1; er geen verhaal, plot of gimmick inzit? er is imho niks aan behalve dan dat 1 en dezelfde persoon is gebruikt? gebruik DAT dan op een aparte manier ofzo...en daarnaast is het flesje overduidelijk gechilderd en leeg ook nog eens.
Het acteren is van bedroefende kwaliteit en ook de muziek is oudbollig en past er niet bij...
die clip met die gangmember vind ik helemaal erg...'nee man ik moet sporten' en later neemt ie wel citroenbier? wat me trouwens nog ontzettend smerig lijkt ook....sorry maar ik vind het allemaal maar amateuristisch?![]()
een paar tips dan:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar kan je me dan suggesties geven hoe het beter zou zijn volgens jou dan? Of hoe jij dat had gedaan dan? Ik post dit heus niet alleen maar om leuke reacties te krijgen ofzo. Ik heb die propedeuse toch wel binnen, en is over drie maanden ouwe koek. Ik wil wél verder met reclame. Dus.
Okee! Thnx, ook op dit soort reacties zit ik te wachten!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef clowncloon het volgende:
[..]
een paar tips dan:
Bedenk een goed kort verhaal dat oftewel pakkend of mega-irritant is; doel is dat het blijft hangen!
Daarnaast moet je je shots afwisselen om een verhaal te vertellen, alleen een camera op een statief plaatsen is over het algemeen geen reet aan (met uitzondering van een reclame zoals die robot van die auto omdat daarin zo ontzettend veel veranderd; citroen?? nou wat blijft die goed hangen...).
Maak het 'over the top', het geacteerde is nu een beetje vlak, ongeisprireerd.
Bedenk goed hoe muziek en achtergrondgeluiden kunnen meehelpen om een verhaal te vertellen.
Less is more, knippen tot er niks meer te knippen valt
tsja, meer zou ik even niet zo snel weten...succes in ieder geval![]()
Experimenteer met typografie en beperk je niet alleen tot beeld en audio...
Ja wat dat betreft is het ook zeer geslaagd, de vormgeving past bij je concept "Different!" En daar gaat het voor je opleiding natuurlijk om. ( ik heb zelf grafisch lyceum gedaan dus ik snap ut wel)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er was eigenlijk geen commentaar.
Dankjewel voor die kritiek. Vorig jaar had ik dat etiket ook gepost en toen werd datzelfe gepost wat jij nu zegt. Te modern. Mijn idee was dan ook, ik heb 'Different'! Alles kan anders! Iets hoeft niet altijd te blijven hangen in de oude sfeer. Jij had het dus meer rond gedaan enzo neem ik aan?
Is het ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:43 schreef kLowJow het volgende:
Whehe cool.
Lijkt me een leuke opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |