Komt eraan.quote:

Nee. Stuur mij ook maar dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je ook die foto's van IJsmeis?
Die zijn wel goed te doen.

Wanneer treed jij af gast?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij moet BBD eens mailen, die heeft nog wel wat materiaal liggen.

Trouwens, op je quicknet account.quote:

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, een userid onder de 20k hebben is tegenwoordig gewoon Fok! oldbie, ook willen de echte trieste Fok bejaarden dat nog niet toegeven.

Hij was OK.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]

Oock gedaan.quote:

quote:

Hij heeft een paar foto's meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:19 schreef Ruis het volgende:
[..]

Als je zulke hoge eisen stelt, krijgen we nooit een nieuwe mod natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik vind dat de user die het meeste online is en niet baggert de neije mod moet worden.
Punt enzo.

Nouja, degene die er het dichtste bij in de buurt ligt!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je zulke hoge eisen stelt, krijgen we nooit een nieuwe mod natuurlijk.

Tim will be back!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:24 schreef Salvad0R het volgende:
boebiedoe is zn krachten aan het sparen ....

Tjonge, ik dacht dat gij zijn maatje was.quote:

Wtf s n oppa mf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik had van BBD eig nooit verwacht dat ie homo zou zijn.

Eet je brinta op iedere ochtend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het echt dolgraag nog een keer proberen, maar het mag niet van mijn moeder.

Typ jij met je mond vol ofzo?quote:

Zodra jouw sollimail binnen is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:27 schreef Renmaestro het volgende:
Wanneer mogen we kiezen?

er zijn wel meer dingen die men niet van m verwachtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik had van BBD eig nooit verwacht dat ie homo zou zijn.

Dat is kunstzinnig tegenwoordig. Je bent compleet niet op de hoogte merk ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
je mist wat klinkers en medeklinkers in je "zin"

je moet niet denken, je moet zeker weten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge, ik dacht dat gij zijn maatje was.

Ok, ik weet dat je 1 van zijn beste maatjes bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
je moet niet denken, je moet zeker weten.

Minder zuipen ski,quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef skiczukie het volgende:
Ik be nblij al die Ruis pleite ist.

over wie heb je het manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, ik weet dat je 1 van zijn beste maatjes bent.
Samen met piro toch? (oid.)

Mailen, pisvlek!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:40 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat dit een lange reeks wordt.

Judas.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
over wie heb je het man
ik ken geen boebiedoe
talk to my lawyer !

Piro.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
over wie heb je het man
ik ken geen boebiedoe
talk to my lawyer !

quote:

Pfff, jammer.....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:46 schreef jaguar het volgende:
[..]
hoe zat het trouwens met die foto's van ijsmeis

fukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfff, jammer.....
Jogy en Ski hebben ze en jij bent te laat.

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:51 schreef jaguar het volgende:
eventueel nog wat anders in de aanbieding

wat een sluitpostquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een voorproefje: Ik moet over 10 minuten weg...
 ,
  ,  

en dat 15 keer per dag, elke dag weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef jaguar het volgende:
als je op mij stemt krijg je als sluitpost een zelfgebrouwen gedichtje

Mits bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef Ruis het volgende:
en dat 15 keer per dag, elke dag weer?

Totaal niet, maar dat siert mij juist.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
VAC, heb je al een programma waarmee je de kiezers gaat overtuigen?

Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Totaal niet, maar dat siert mij juist.

VAC for presidentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Totaal niet, maar dat siert mij juist.

Koorknaapje is ook ok, BB.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
VAC for presidenterm kut beetje laag ingezet .. ahum VAC voor gristus

en vergeet het moddergooien niet, benieuwd wie van de kandidaten in een grijs verleden betrapt is in een bordeelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Krijgen we ook debatten tussen de wannabee mods?

Dat laatste komt me héél bekend voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:16 schreef Pool het volgende:
Schitterend dat Odols weer terug is!![]()
Ik denk dat ik maar ga mailen uit pure extase vanwege dit initiatief. Mits jullie beloven dat ik niet win natuurlijk, ik heb veel te weinig tijd.

Het is samenspraak tussen FA's en Modsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef Oversight het volgende:
ik heb gemaild vonny !
hoeveel bififoto's voor mijn nieuwe kleur ?

quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:26 schreef Havoc het volgende:
Het is samenspraak tussen FA's en Mods. A's bemoeien zich daar niet mee over de regel. En spreken in ieder geval geen veto uit dat iemand het zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die uiteindelijk het laatste woord heeft in de zaak, dat zijn natuurlijk onze Forum Admins en moeder der aller Fok!kers, yvonne!

Dat ben ik ook!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:39 schreef StofjeB het volgende:
Vote me. Ik ben de beste kandidaat! Echt! En bovendien erg humoristisch ende rechtvaardig ende tof.![]()

Ik vind wokkel de perfecte kandidaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook!
Moet ik nou nog emailen![]()

Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Even peilen, zou ik veel stemmen krijgen ?
Geen slotjes voor iedereenIs mijn motto.

Tuurlijk niet, ongemodereerde reactie's voor iedereen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |