quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef nietzman het volgende:
De grotemensenversie komt vanavond toch?
Dus jaquote:Puberruil XL begint op dinsdag 28 augustus. Puberruil XL is de snellere, hippere versie van de regular afleveringen. XL laat minder ouders én meer pubers zien!
Applequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:02 schreef tonks het volgende:
Staat de aflevering al online ergens?
ja te erg, allemaal ingepropt door de ouders.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:
LOL check die wiggah met z'n homeboyzzz niggahs
En dan die gristenen![]()
Die gristen is al compleet geindoctrineerd door het geloof, dat is ook wel zielig eigenlijk.
Het is het belangrijkste in z'n leven![]()
Mooi he al dat kitschquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De kampers - de inrichting van het huis, die vader. Tjezis.
quote:
wacht ff.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
ik kon het dus niet vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:05 schreef tonks het volgende:
Zijn al twee topics over eentje in PUB en eentje in TV
nou dan besluiten we bij koninklijk belsuit om deze topic open te laten en ruimte te geven aan de nieuwe serie puberruil. ok, of wil je even mee naar buiten?quote:
leuk man! hoe heet ie? en uit welk 'milieu' komt ie?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:10 schreef keeskachel het volgende:
Zo vet, een vriend doet mee aan puberruil, de laatste aflevering. Woensdag begint het al
welke aflevering is dit dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Die zoon van die Hells Angle was verrassend scherp:
"Ik denk dat God zou willen dat je voor je kinderen zou kiezen en niet voor hem."
En die vrouw enigzins beschaamd wegkijken. Mooie tv.
http://player.omroep.nl/?aflID=5358887&md5=8c119b188356563bb1ff1c7e4bbcd6bfquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Bresser het volgende:
[..]
welke aflevering is dit dan?
wat is dit topic chaotisch zeg.
alle links werken bijna niet :S
Ik begreep alleen niet dat die jongen uit het Gooi eigenlijk alleen maar geïnteresseerd was in intellectuele uitdagingen en toen ineens erachter kwam dat zuipen en inhoudsloos ouwehoeren in een hok toch ook wel wat heeft...quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef dubidub het volgende:
Die van vanavond, bij Puberruil XL, was wel grappig. Het contrast, hoe de omgeving van die fries reageerde op de homo uit het Gooi, effe wennen, gewoon mee lachen, feesten... En de reactie van de 'vrienden' in het gooi... foto's van iemand maken omdat íe uit friesland komt, alsof het een vreemd dier is. Kansloos. Leuke conclusie aan het einde van die jongen die naar Friesland ging... hij vond het daar leuker en gezelliger, hij miste alleen z'n vriendje. Leuk om dit te zien
Hij had er nog nooit mee kennis gemaakt, denkik. Hij zei ook dat z'n beeld over friezen een beeld van zuipende boeren was, maar dat het veranderd is naar een beeld van gezellige, feestende, hardwerkende mensen, oid.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik begreep alleen niet dat die jongen uit het Gooi eigenlijk alleen maar geïnteresseerd was in intellectuele uitdagingen en toen ineens erachter kwam dat zuipen en inhoudsloos ouwehoeren in een hok toch ook wel wat heeft...
Hetzelfde zag je nu gebeuren bij dat blonde dikke meisje die ruilde met dat strandtentmeisje..de moeder van het strandtentmeisje zag het ruilmeisje als een zielig kind uit een achterstandsgezin en de vriendinnen van het strandtentmeisje keken neer op haar vanwege o.a. het feit dat het meisje totaal niets had met merkkleding en uiterlijk leeg vertoon.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef dubidub het volgende:
Die van vanavond, bij Puberruil XL, was wel grappig. Het contrast, hoe de omgeving van die fries reageerde op de homo uit het Gooi, effe wennen, gewoon mee lachen, feesten... En de reactie van de 'vrienden' in het gooi... foto's van iemand maken omdat íe uit friesland komt, alsof het een vreemd dier is. Kansloos. Leuke conclusie aan het einde van die jongen die naar Friesland ging... hij vond het daar leuker en gezelliger, hij miste alleen z'n vriendje. Leuk om dit te zien
Ik vond ze allebei maar kinderachtig.. Niet willen afwassen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:25 schreef Viking84 het volgende:
Die vriend van dat campingmeisje was echt een lul, zeg. "Je hebt wel een hoge pet op van je zelf, of niet". De ergernis dróóp gewoon van z'n gezicht af, priceless. En dan een beetje modderwater over haar heen gaan gooien. Ik moet zeggen dat ik zelf ook slecht tegen zeurende mensen kan, dus waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan![]()
.
Ik kan me goed voorstellen dat hij haar rete-irritant vond.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei maar kinderachtig.. Niet willen afwassen.En een emmer water over iemand gooien omdat ie niet wil afwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |