Hahah ja die sekte! Wat een wijf. Lekker eerst dood normaal daarna begint ze helemaal gebrainwashed over jezus en ze komt klaar???quote:
Ik vond die sjeffie wel verrassend. HIj wilde best vrienden zijn met die overdreven kut homo. Maar dat nichtje wilde naar niks van weten die kan alleen met vrouwtjes praten.quote:
Kittyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Kitty de presentator vanavond..... [afbeelding]
Ik heb even het gastenboek gelezen en daar heeft de vader van Sjefie veel gereageerd. Hij zegt dat er een negatief beeld van zijn familie is gevormd. En na het lezen van zijn reactie kan ik dat begrijpen. Dat is dus de reden dat hij er niet bij was denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:30 schreef cora4034 het volgende:
Het was min of meer een herhaling van hoogtepunten.
Weinig nieuws en ik miste de vader van Sjefie, of was ie wel op de boot?
Natuurlijk, da's logischquote:Op zondag 17 juli 2005 10:30 schreef Gorro het volgende:
Vanaf nu zal het topic in SHO staan.
Bovendien zijn in Nederland juist de christenen andersdenkenden, want in de minderheid. God De ontkerkelijking zij dank.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb die aflevering van dat christen meisje is zitten kijken, en ik bespeur al gelijk de bekrompenheid.
Zoals die opvoedkundige zegt dat niet gelovigen Andersdenkenden zijn.
Andersdenkenden.............................we zijn verdomme geen minderwaardige subsoort ofzo hoor!!!!
En niet zo nep als die VS series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef borisz het volgende:
was best lollige aflevering. In Zeeland hebben ze een reller erbij en die ander heeft een beetje nagedacht over het leven.
Dat was inderdaad een bijdehande opmerking.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Die zoon van die Hells Angle was verrassend scherp:
"Ik denk dat God zou willen dat je voor je kinderen zou kiezen en niet voor hem."
En die vrouw enigzins beschaamd wegkijken. Mooie tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |