waar voor dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kim deed het niet voor zichzelf, weet ik.
Ik moest ook erg lachen. Kimberly bij de fanfarequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:27 schreef Auticia het volgende:
Ik vind het echt heel grappig.
Ik ken de mensen/motieven achter het 'progamma'/club waar ze bij zitquote:
Het voegt iets toe aan het (gejatte) format denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met die deskundige aanmoet.
Voegt het iets toe?
In het achterhoekse gezin zeker niet, mss in de bijlmer wel, maar dat laten ze niet zienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:00 schreef TiMmS het volgende:
is hier wel sex in ?
ah okayquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken de mensen/motieven achter het 'progamma'/club waar ze bij ziten het zou me niets verbazen....
Iets meer uitleg? Cryptisch gedoe allemaal...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken de mensen/motieven achter het 'progamma'/club waar ze bij ziten het zou me niets verbazen....
Dat vind ik een slechte kopie van de amerikaanse manier van zulke programmas maken. Dan zie je niet alleen wat er gebeurd is, maar laten ze de personen en experts ook nog eens apart met kleurige achtergronden over commentaar op leveren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het voegt iets toe aan het (gejatte) format denk ik.
Die deskunduge maakt het idd een beetje gekunsteld. De voice-over had volstaan.
Bij de (volgens mij) VPRO hebben ze ook eens een serie gehad waarin twee meisjes van 11 of 12 voor een wat langere periode geruild hadden tussen Nederland en Suriname. Dat was één ruil verspreid over een hele serie en had veel meer inhoud.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:41 schreef Airelle het volgende:
Tot nu toe de meest interessante van alle ruil-programma's.
Ja dat was een hele reeks, was ook leuk!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de (volgens mij) VPRO hebben ze ook eens een serie gehad waarin twee meisjes van 11 of 12 voor een wat langere periode geruild hadden tussen Nederland en Suriname. Dat was één ruil verspreid over een hele serie en had veel meer inhoud.
Dat heb ik nog nooit gezien... hoe heette het?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de (volgens mij) VPRO hebben ze ook eens een serie gehad waarin twee meisjes van 11 of 12 voor een wat langere periode geruild hadden tussen Nederland en Suriname. Dat was één ruil verspreid over een hele serie en had veel meer inhoud.
Dat weet ik dus niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien... hoe heette het?
quote:Lengte: drie delen van 15 minuten
Producent: Vpro
Uitzending: Vpro jeugd
Logline: Twee kinderen ruilen voor twee weken met elkaars gezin en land. Klaartje Heeft veel donkere kinderen in haar klas maar in Suriname ontdekt ze hoe het is om de enige witte te zijn in een uniform en Naomie is verbaasd hoe weinig respect Nederlandse kinderen voor hun ouders hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |