Jah! die kop vertrok in enkele seconden van een glimlach tot een aggressieve kop, man!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:17 schreef Airforce1 het volgende:
de reactie van de broer van sietse toen kristoffel zei dat hij homo was,![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zal de Taliban afschrikkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:56 schreef alors het volgende:
Wahahah en hij wil het leger in? En wat wil ie dan doen als ie naar Afghanistan moet? Lekker bier sûpe? Lekker frysk prate?
Ohja die kop van zn broer, pricelessVerder was zn familie wel oke
Ja idd, wat een mongool is datquote:Op donderdag 20 september 2007 21:17 schreef Airforce1 het volgende:
de reactie van de broer van sietse toen kristoffel zei dat hij homo was,![]()
![]()
whehe precies, die moeder maakte er een hele probleemanalyse van dat die boer gewoon een beetje stil wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef nietzman het volgende:
Wel erg tof hoe die Christoffer bijdraaide van z'n arrogante 'dit is onder mij' houding van de eerste paar dagen. (Een houding die je bij die zweverige moeder van 'm ook wel duidelijk terugzag.. Duffe "Holier then thou" houding.) En jammer hoe Sytske gewoon een starre boer bleef.
.
weinig. in XL laten ze alles een beetje snel zien en halen ze de ouders er grotendeels uit. Verder komt die wannabe hippe neger er telkens een beetje doorheen lullen and that's it. Totaal overbodig imo.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef kalinho het volgende:
wat is nou het verschil tussen puberruil en puberruil XL?
quote:Puberruil
Nederland 1, 20:30 uur
Docusoap waarin pubers een week lang in een huis van een andere familie leven. Grote vraag is hoe pubers reageren op een totaal andere leefomgeving. Hoe reageren ze op de nieuwe ouders? De nieuwe vrienden? En de regels van het huis?.
Bijdehante Surinaamse Rudya uit de Bijlmer wisselt vijf dagen van leven met een nuchtere Brabantse dierenverzorgster Annelies. Rudya is geboren en getogen in de Amsterdamse Bijlmer. Haar ouders zijn gescheiden en ze groeit nu op bij haar moeder. Ze werkt niet en gaat niet naar school. Het liefst hangt ze met haar vriendinnen op straat en wat de toekomst brengen zal, is nu nog onzeker. Annelies daarentegen is altijd bezig en weet precies wat ze later wil. Ze leeft voor dieren. Haar ouders hebben een paardenpension in het Brabantse dorpje Bruchem, ze loopt stage bij een dierenasiel en ze volgt de opleiding dierverzorging. 'Ik wil mijn eigen bedrijf, en dan met dieren. En ik ben hard aan het werk om dat voor elkaar te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |