abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38492111
Vorige topic: Puberruil

Vanavond was de laatste aflevering van dit seizoen van puberruil, maar toch nog maar eventjes een topic om erover door te praten

Ik vond het echt onzin dat ze Anke gingen ondertitelen omdat ze uit Belgie komt, vond ik echt niet nodig, was goed te verstaan

En wat een overbezorgde moeder heeft ze zeg, om 23 uur thuis moeten zijn op die leeftijd en in huilen barsten als je hoort dat je dochter waarschijnlijk naar een hardcore feest gaat. Okee, Kelly overdreef ook wel een beetje over hoe het daar aan toe gaat, zorgde er zelf ook wel voor dat er een slecht beeld over kwam, maar dan hoef je toch nog niet te huilen?

Ik vond het een erg leuke aflevering iig

Maar die aflevering met die gothic en die neger vond ik toch wel het allerleukst van dit seizoen

In Oktober weer een nieuwe serie, kan niet wachten tot het zover is, echt een leuk programma dit
pi_38492290
tvp voor later..veel later...
pi_38492293
Die Anke deed echt overdreven lomp. Ik vond die kelly echt lekker sociaal enzo Maar inderdaad die met die goth en neger was het grappigste.

[ Bericht 3% gewijzigd door twetwe op 03-06-2006 10:32:03 ]
:-)
pi_38492999
die goth was eigenlijk zoo zielig
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_38494445
Was een leuke aflevering, en ergens had die belg ook wel humor met haar top 5 en dr tatoos De ouders van die belg waren wel erg voorzichtig IMHO
pi_38494460
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef Mathijz het volgende:
Was een leuke aflevering, en ergens had die belg ook wel humor met haar top 5 en dr tatoos
Dat was idd wel grappig ja
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:44:41 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38494534
Volg dit programma eigelijk niet echt, maar had t gezien toen krantenrondbrengende-alvolleyballende-whiteboy ging omruilen met een allevriendenlatenmeeëtende-rappende-wietrokende-nederlandse-ghetto neger.

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 08:04:38 #8
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_38497376
Ik heb het gisteren niet helemaal kunnen kijken, maar op die goth en neger na heb ik er nog geen een gezien (ja gisteren dan half) dus ga ze binnenkort maar allemaal kijken op uitzending gemist .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_38497381
Anke was leuk!
pi_38497519
Waarom heb ik dit gemist? Welke zendert? Goths?
Reality TV dus
JOHNNY HEITINGA
pi_38498327
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb ik dit gemist? Welke zendert? Goths?
Reality TV dus
Je kun terugkijken: kro.puberruil.nl
:-)
pi_38514810
Die ondertiteling was inderdaad niet nodig, en haar top-vijf was om te gillen.

Een dezer dagen ga ik proberen alle afleveringen te downloaden en te bekijken, vind het wel lachen...
pi_38515211
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:31 schreef twetwe het volgende:

[..]

Je kun terugkijken: kro.puberruil.nl
KRO
JOHNNY HEITINGA
pi_38515731
Ik kijk nu via internet de uitzending met die gothic metalhead. Ik zit mezelf echt op te vreten
pi_38515909
Net iets van 3 minuten zitten kijken met iemand die over Lonsdale vertelt.
Ik ben niet eens 'into-the-scene' maar ik wist er al meer van als haar.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 4 juni 2006 @ 00:06:31 #16
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_38517921
mijn god, die goth!

"en hij is een metalhead" *Headbang bewegingen*

wát een figuur!!!! Sterf ofzo, plz!!!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_38520051
quote:
Op zondag 4 juni 2006 00:06 schreef EsDe het volgende:
wát een figuur!!!! Sterf ofzo, plz!!!
Dat wil 'ie zelf vast ook.
pi_44966928
Vanavond weer op TV: Puberruil!!!
Maar dan een aparte jongerenversie ofzo. Vraag me af waarom dat nodig is maar goed. Morgen de gewone Puberruil.

De eerste aflevering belooft wel leuk te worden. Ik ga dan maar meteen allebei de versies kijken, als vergelijkend waren onderzoek.
Hier de tekst van de website van de KRO:

Aflevering 1: Bas en Jared

(kaaskop ruilt met suri)

Puberruil XL: woensdag 3 januari 2007, 20.30 uur (NED 3)

Puberruil regular: donderdag 4 januari, 21.20 uur (NED 1)

Bas kent geen buitenlanders en wil ze eigenlijk ook niet kennen: "Toen ik daar binnen kwam, dacht ik alleen maar: oh jee, nu zit ik bij die zwartjes." En Jared heeft precies hetzelfde met dieren. "Ze stinken, schijten en zeiken. Als ik ze te lang zie, kan ik geen biefstuk meer eten."

Bas en Jared doen wat ze anders nooit hadden gedaan. Bas neemt een rap op met de vrienden van Jared, scoort hippe kleding in de stad en sport zich rot om fit te worden. Want Jared’s leven draait maar om één ding: doorbreken als de nieuwe Usher.

In Zevenhoven biedt het leven heel wat minder afwisseling. Daar staan de dieren op de boerderij centraal. Sterker nog: Bas krijgt geen zakgeld, hij krijgt dikbilkoeien. Schapen bijeen drijven, koeien melken, varkens voeren; de dieren bepalen van ’s morgens vroeg, heel vroeg, tot ’s avonds laat het leven van Bas. En nu dus dat van Jared. Op de enige dag dat hij er even tussenuit mag, kan hij lekker rollen door de modder tijdens poldersport. En daarna natuurlijk bier drinken met de andere boeren.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:51:14 #19
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_44967604
Vraag me toch waarom er nou weer 2 verschillende versies moeten zijn .
Kvond wel goed hoe het was .
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_44968344
Boeren ;r
JOHNNY HEITINGA
pi_44968398
leuk programma idd
off the wall
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 januari 2007 @ 12:28:23 #22
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44968592
Camplo, doe is normaal kerel
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44970736
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Mattt het volgende:
Vraag me toch waarom er nou weer 2 verschillende versies moeten zijn .
Kvond wel goed hoe het was .
Die andere versie is een "wereldversie" ruilen pubers uit Nederland met pubers uit andere landen en wat ze gemeen hebben is dat HIV in allebei hun levens speelt
pi_44971144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Camplo, doe is normaal kerel
Hij heeft wel gelijk.
pi_44971715
Heb net die neger+gothic gezien en meneer staphorst+meneer "ik ben vrij opgevoed".
Die verschillen in de samenleving, tjoh
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')