Angelic01 werkt daar niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef BVO het volgende:
Even een vraagje tussendoor..
Werkt die PR'er er nog? Van die interviews??
Zou die dan dit linkje [UITSLAG] FOK!'s Favoriete BN'er is...... misschien naar Daphne kunnen sturen??
Heb zelf al gemaild naar een forwardadres, maar weet natuuk niet of die aankomt.. Zou wel leuk zijn.
.
I know, maar misschien hebben ze iemand anders nu ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hou het in de gaten
Of je vraagt aan mij of ik de OP-textfile kan updaten zodat het de volgende topic wel goed gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn beste moderators,
zou voor de punctualiteit het linkje van het 140e GTST topic kunnen worden toegevoegd aan de openingspost van het nu lopende 141e GTST topic,
bij voorbaat dank![]()
Was niet me bedoeling om iemand te passeren hoor, ik dacht gewoon ik vraag het evenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je vraagt aan mij of ik de OP-textfile kan updaten zodat het de volgende topic wel goed gaat
Ik voelde me niet gepasseerd hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling om iemand te passeren hoor, ik dacht gewoon ik vraag het even
Ik ook niet.quote:
ik ook, het zal gezellig wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |