bronquote:Angelina Jolie and Brad Pitt are expecting a baby together, according to reports.
A source told the New York Post: "She's just in her first trimester. Obviously they're keeping everything very quiet."
Meanwhile, the Mirror reports that Pitt, currently at Jolie's Buckinghamshire mansion, will be attending the Hyde Park Live 8 event rather than the Philadelphia leg he had previously planned to support.
hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en hij wilde van jennifer af omdat zij een kind wilde en hij niet
Ah kijk daar komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en in het tv interview van SBS6 vertelde hij dat het enige wat hij nog mist in zijn leven kinderen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
Joh.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:29 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben niet zo van de showbizzroddels, ik wist niet eens dat Jennifer en hij uit elkaar waren
Precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
Volgens mij wilde Brad een kind , maar Jennifer dacht aan haar carriere en wilde wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
De Telegraafquote:Angelina en Brad in blijde verwachting?
AMSTERDAM - De geruchten dat Brad Pitt en Angelina Jolie samen een baby verwachten zijn niet van de lucht. De sexy actrice, die stug blijft volhouden niets te hebben met de meest sexy man van de wereld, zou drie maanden zwanger zijn.
Een bron wist te vertellen dat Jolie in de eerste fase van haar zwangerschap is. "Uiteraard houden ze alles stil."
Jolie's manager wordt overvallen door honderden telefoontjes en e-mails van nieuwsgierige journalisten.
Afgelopen weekend werd Brad op de foto gezet toen hij voor 'papa' speelde met Angelina's geadopteerde zoontje Maddox. Brad leerde de jongen rijden op een brommer.
Vrienden van de aantrekkelijke actrice zeggen dat Angelina alles zou doen voor Brad. In 2002 riep Angelina nog tegen iedereen die het maar horen wilde dat ze adoptie verkiest boven het krijgen van kinderen. Met haar ex-man Billy Bob Thornton adopteerde ze een zoontje uit Cambodja.
"Angelina is erg gul. Als ze denkt dat het Brad gelukkig zou maken, dan zal ze waarschijnlijk niet aarzelen om zwanger te worden."
nee, andersom toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
Das mooiquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef Copycat het volgende:
Er staat dan ook niet voor niets 'geruchten'.
Dat dacht ik ook ja, zou wel vreemd zijn als ze nu ineens zwanger isquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef Jett het volgende:
neeze zou haar kinderen allemaal adopteren!!! NEEE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |