Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als je mod wordt, kun je dan alle notes lezen die mods ooit over je gemaakt hebben?
quote:Deze moderator heeft meer notes dan de overige moderators bij elkaar
Wist ik alquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:26 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
Weet je wat er bij mij staat? Nee? Nou, dit:
[..]
Oi.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je zou zijn notes eens moeten lezen
Over mijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je zou zijn notes eens moeten lezen
Begin al goed voorbereid te raken op mijn taakquote:Gefeliciteerd! Super goed! Jij hebt de hoogste score behaald! En zo hoort het! De heetste weetjes uit binnen- en buitenland: Jij bent de échte Showbizzkenner!! Ga zo door!
Ja en met hoofletter S en hoofdletter Cquote:Op zondag 26 juni 2005 21:56 schreef PeRi het volgende:
showchat #38, ook wij treuren om de hack.
#381 moet dat zijn.
Donequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:11 schreef Skaai het volgende:
ShowChat #385 Steek hier een veer in de reet van Danny!
Daar mag een slotje op
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:52 schreef Dizer het volgende:
GTST #140 ~ Dian Alberts: Back in town?!
Die gast is weer terug die Iwan steeds lastigvalt met vragen over allemaal dingen die die wilt hebben. Daarnaast is zijn post een vlinke spam. Het is best irri. Deed ie bij de ONM topics ennu ook weer bij de GTST topics. Er is hem vaak gevraagd om te mailen maar hij blijft posten..
Superquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hou het in de gaten
Angelic01 werkt daar niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef BVO het volgende:
Even een vraagje tussendoor..
Werkt die PR'er er nog? Van die interviews??
Zou die dan dit linkje [UITSLAG] FOK!'s Favoriete BN'er is...... misschien naar Daphne kunnen sturen??
Heb zelf al gemaild naar een forwardadres, maar weet natuuk niet of die aankomt.. Zou wel leuk zijn.
.
I know, maar misschien hebben ze iemand anders nu ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hou het in de gaten
Of je vraagt aan mij of ik de OP-textfile kan updaten zodat het de volgende topic wel goed gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn beste moderators,
zou voor de punctualiteit het linkje van het 140e GTST topic kunnen worden toegevoegd aan de openingspost van het nu lopende 141e GTST topic,
bij voorbaat dank![]()
Was niet me bedoeling om iemand te passeren hoor, ik dacht gewoon ik vraag het evenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je vraagt aan mij of ik de OP-textfile kan updaten zodat het de volgende topic wel goed gaat
Ik voelde me niet gepasseerd hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling om iemand te passeren hoor, ik dacht gewoon ik vraag het even
Ik ook niet.quote:
ik ook, het zal gezellig wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |