quote:Xena kampioen sukkelig kijken :
En je aan de afzetting vasthouden terwijl je op een smal randje van het balkon staat en kekkeren naar die vogel die te ver weg zit is heeeeel normaal.
Ondanks de hartaanval van mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef kissa het volgende:
Dit muisje zag ik door mijn keukenraam, in de druif![]()
[afbeelding]
Jij hebt ook al kleine druifjes! Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef kissa het volgende:
[afbeelding]
De bloemendaalse tuinen zijn u dankbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:46 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi ik heb ooit een nogal raar soort slakken meegenomen uit frankrijk in een La Vache Qui Rit doosje, witte slakken met duidelijke zwarte strepen! Toen was ik een jaar of zeven, die had ik toen maar in de tuin gezetEen paar weken geleden kwam ik weer zo'n maffe slak tegen
LOL
Heb dus per ongeluk een soort geimporteerd
Ik heb een spinnenfobiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben allang blij dat ik van mijn slakkenfobie afben... Anders kwam ik hier de deur niet meer uit joh
Ja ikquote:
Ik ben je kwijt hierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:13 schreef moussy het volgende:
Ik ben trouwens alleen bang vanspinnen
vooral van die dingen die eens in aanraking moeten komen met een tube Veet
Nee, als je geestelijk gezond bent niet...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:36 schreef daniman het volgende:
Getverderrieje gaat toch geen hondepoep bewaren?
Peerdjesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:38 schreef rena het volgende:
Het ziet eruit, maar zo makkelijk is het niet
![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
Bleeh, wat een weer.
Kan het aan het weer liggen dat een hond bijna-diarree heeft?
We hebben geen witbrood in huis, maar als het vanmiddag nog zo is zal ik misschien een potje rijst koken of hem helemaal niets laten eten.
Aha, okay. Niets ernstigs dus. (Ik lijk soms wel een bezorgde moeder!)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja
Of nog aan zijn sloot-avontuur overgehouden.
Ayla had het laatst ook na een sloot-sprong en toen was het ook nog warm, dus het kan maar zo.
Dat frummelbekkie!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef rena het volgende:
Nog 1 keertje Bommel hoor, dit vond ik zo'n mooie foto![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En ik wil ook wel eens zien hoe Spike is opgeknapt![]()
Het poesje is de bloempot.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:07 schreef Auticia het volgende:
Ayla!.
Spike legt ook zijn tennisbal altijd bij de varens.
En dat poesje bij die bloempot!!
Oh gossie!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het poesje is de bloempot.
Of eigenlijk is het een katten-eetbakje die verworden is tot bloempot omdat Lotje er tegen ging blazen en niet meer durfde te eten![]()
Leuk is dat he, als ze je hondje leuk vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze was helemaal te spreken over Ayla. Rustig en beheerst kennismaken (was me nog nooit opgevallen, maar 't klopt) en vriendelijk (tuuk)!
Zielig hè, Spike is ook ontzettend rustig vandaag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:04 schreef rena het volgende:
Spikeen Ayla
en kat
![]()
Bommel vliegt ook op iedereen af, maar wij begroeten hem nu gewoon en niet superblij want dan doet hij een plas van blijdschapEn hij heeft het verschrikkelijk warm, er zit bijna geen pit in vandaag.
Ik had het nog niet getypt en hij is aan het klierenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zielig hè, Spike is ook ontzettend rustig vandaag.
En ik ben ook helemaal duizelig en onwel wat dit warme weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had het nog niet getypt en hij is aan het klieren![]()
Als je op Xena zoekt op Google... en je bent voorbij alle warrior princesses krijg je :quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er iemand nog leuke foto's?
Blotehondjesfoto:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er iemand nog leuke foto's?
Grappig.. zo een muis liep laatst door mijn kamer. Echter ik had wat vallen (diervriendelijk) gezet (anders willen ze het dier anders dood hebben hierzo), maar daar is die niet ingetrapt, dus waarschijnlijk is die het huis al uit gevlucht. Niet meer gesignaleerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:22 schreef kissa het volgende:
[afbeelding]
Gezapt en weggeklikt ja....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:57 schreef TechXP het volgende:
en? Snel weggeklikt zeker na een minuut...?
jammer... op het eind is nog een mooi stukje... een musje met een stuk papier aan zijn achterwerk en een vrouwtjesmus die het papiertje eraf haalt...zo schattig...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Gezapt en weggeklikt ja....
Spike heeft ook een paar van die sproeten op zijn buik.quote:
Ik ook!!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het zo leuk dat jij en Spike elkaar helemaal hebben gevonden![]()
De bosvijverquote:Op zondag 19 juni 2005 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Ayla is prachtig, maar zo te zien de omgeving ook
Aww!quote:
Joh, doe nog even een fotootje van Smek!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:21 schreef Spindizzy het volgende:
In het echt is het gewoon bruinWel heel mooi bruin
Smekje heeft een tweekleurenneusje
Oehhhquote:Op zondag 19 juni 2005 17:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Hier is ie goed te zien, zijn bruine neusje
[afbeelding]
Hier kun je goed zien dat hij een tweekleurenneusje heeftquote:Op zondag 19 juni 2005 17:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Joh, doe nog even een fotootje van Smek!.
Jaquote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oehhh. Is het echt dezelfde kleur als de vacht op zijn rug?!
En Ayla nog dartelerquote:Op zondag 19 juni 2005 17:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Casper is in het echt nog mooier dan op de foto. Misu is kleiner dan op de foto's, Smek is nog grappiger in het echt
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaKoffiebruin is het, zegt Taak
De volgende meet staat ongeveer voor augustus in de planning dus dan kun je die maand vrijhouden
Waar woon je ongeveer?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:58 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik vrees alleen niet dat die wandelingen in de buurt zijn.
Nee hoor, nergens last vanquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
«Smekkie for a professional image.»
«Halleluja, it's a Casper.»
«Be inspired by Ayla.»
«It's not a dream. Bommel is real!»
«There's lots of fun in Ozzie.»
«Rock is what the world was waiting for.»
«Discover the world of Hepie.»
«Take what you want, but leave Xena alone!»
«Endless possibilities with Misu.»
Bron.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
«Smekkie for a professional image.»
«Halleluja, it's a Casper.»
«Be inspired by Ayla.»
«It's not a dream. Bommel is real!»
«There's lots of fun in Ozzie.»
«Rock is what the world was waiting for.»
«Discover the world of Hepie.»
«Take what you want, but leave Xena alone!»
«Endless possibilities with Misu.»
Bron.
I wouldn't leave the house without Spikequote:Op zondag 19 juni 2005 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuke link Auticia, bij Yian krijg ik I lost weight with yian.. Niet helemaal waar, maar oké
Dat nijntje
Ja hoor. We hebben een kattenluikje dus ze kunnen zoveel naar buiten als ze zelf willen.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
laten jullie je kat wel eens buiten 's nachts?
Nou ja zeg.. die vent is zelf een beetje (heel erg) dom!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef Troeta het volgende:
Zegt die man: ja als de deur open staat loopt ie weg, hij is een beetje dom.........
Dit was te zien tot in Oostenrijk. De lichtende nachtwolken (Noctilucent Clouds, kortweg NLC's) zitten op een hoogte van ongeveer 85 kilometer. Het zijn waarschijnlijk stofdeeltjes hoog in de atmosfeer, die beschenen worden als de zon net onder is en als zij weer opgaat.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto Kissa!! Waar was dat? (ongeveer)
Dag en nacht in het nachthok vind ik ook zielig ja, maar die haan van onze buren begint op allerlei tijden, soms begint hij om half 3 s' nachts, dan weer om 6 uur, dan weer een keer wat later, ik heb sinds ik in dit huis woon nog niet veel slaap gehadquote:Op maandag 20 juni 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben tot veel bereid, maar ze dag en nacht in een nachthok laten, is me te gek.
zoals nu dat ze om 7 uur beginnen te kraaien, vind ik al best. bij cor zijn collega beginnen ze al om half 5.
quote:
Ik ook, maar ik ben blij dat de buuf ze hier niet heeft (i.t.t. de buren van mn moeder)quote:Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zou ik er niet goed tegen kunnen, vooral op vrije dagen niet... alhoewel ik het wel errug leuk vind kippies
Ja, dat traant heel snel. Er is niet tegenop te dweilenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh en auties is het oogje wat spike niet heeft nattig
"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maarquote:
Ja, dat denk ik dus ook. Neem nou Floris van mn moeder, die zit al zn hele leven op blaasgruisvoorkomend voer (duur dus) maar tóch enorme last krijgen van blaasgruisquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:35 schreef kissa het volgende:
Nou, ik denk inderdaad dat het wel iets met het voer te maken heeft. Die geconcentreerde brokjes van nu, waarvan men zegt dat ze zo super zijn? En dat katten alleen maar brokjes hoeven te eten?
Eigenwijs als ik benkrijgen mijn katten naast brokjes ook blikvoer en gekookte vis- en kipfilet.
Ha! De bak was schoon
OZZIE! NIET AAN DE TRAP KNAGEN!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef rena het volgende:
[..]
"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maar"
We hebben ook het boek van Martin Gaus. En daar staat in dat je je hond NOOOOOOOOIT je restjes mag geven. Van je boterham of zo. Want als je dat eeeeeeeeeeen keertje doet....quote:
hier bedoel ik:quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef inkie1010 het volgende:
Oooo!
* inkie1010 gaat even kijken!
Nou moe... ik kan het helemaal niet vinden![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Van de vorige eigenaresse hoorden we dat Ayla nogal kon bedelen tijdens het eten en zelfs wel eens wat pikte. Dat heeft ze bij ons nooit gedaan en ze mag ook niet bij de tafel komen als we eten. Dat doet ze keurig. Wel ligt ze dan zuchtend en steunend te wachten tot we klaar zijn, want dan krijgt zij haar eten
De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opstaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
Bommel ligt vaak voor de deuropeningDat wist ik niet!
Onze keuken is te klein, waar ie ook gaat zitten, hij zit altijd in de weg helaas. Dan is voor de deur de enige optie, maar ook die is lastig als je om de haverklap wat in de kliko moet gaan doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
Ozzie![]()
![]()
![]()
Ik wil je hebben!!!
Bommel ligt vaak voor de deuropeningDat wist ik niet!
Bommel heeft in de keuken een vaste plaats waar hij moet gaan liggen zodat je geen last van hem hebt als je aan het koken bent, dat is best wel handig, hij blijft al aardig liggenDat kun je ze best aanleren Syrena, het kost tijd, maar als ze het snappen is het handig
Minder kans op je nek breken over de hond
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opsta
Oooh Spin, dat is een Casper/Misu/Ayla hondquote:
Als het kon gisteren alquote:
Ja KLU is gebleven en heet nu FHZ (Fokkers doen het Zelf) en er is een Big Brother 5 forum in het leven geroepen ookquote:
Hoe is het mogelijk hequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Hey Beaker
Een leven naast fokhoe doe je dat
[Tink]quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:
In plaats van het normale, niet zo heel harde maar wel hoge kefje kwam er toch een best wel mooie grote honden blaf uit![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:15 schreef Bluezz het volgende:
En Rena, ik heb er geen woorden voor, (dierennieuws) vreselijkIk reageer daar dan ook niet.
Ik zou het eerst uit proberen in een leenkar trouwens! En sommige honden kunnen wel in een kar, maar dan alleen met een kap. (En ik zou er één tweedehands aanschaffen, maar das mijn meningquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Auticia het volgende:
Ja. Gezien ik geen rijbewijs of auto heb, zou ik het leuk vinden als de hond mee kon naar het strand. Maar omdat ik geen idee heb of Spike het leuk vindt, vond ik het zonde om zo'n hondenfietskar van 200 euro aan te schaffen..
Ik had niks bij me, ik was buitenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef Tinkerbell het volgende:
Proberen te ruilen. Vogeltje voor een snoepje.
Werkt bij Ayla
Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Gijs ruilt weer nietgeen snoepjes voor een Jip
Ik peuter hier altijd bekjes open, ook die van rock, ff je vinger achter een hoektand wurmen en dan met je vinger onder zn tong drukken, ik weet heel zeker dat Bommel zn bek dan open doet
Heel hard in dat vel-vlees onder die tong drukken, en anders in nood je duimnagel in zn tandvlees drukken, het klinkt allemaal gemeen, is het ook wel, maar als iets nog leeft wil je het er héél graag uit hebben!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:06 schreef rena het volgende:
[..]
Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zaten![]()
Ozzie alleen zit, poot, lig en AFBLIJVEN ROTHOND!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef rena het volgende:
Bommel kan alleen de commando's "af", "zit", "plat", "blijf" en nu "pootje" hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |