abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28116370
Gefeliciteerd Bluezz
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:23:56 #202
48233 Auticia
warriorette
pi_28116505
Ik had vanmiddag de telelens weer even op mijn camera geschroefd.

Onze tuinman.

En speciaal voor Bluezz en de andere pootjesfetisjisten .

I bet you are flying inside.
pi_28116794
Spike

Mijn hamsters Gert en Willem zijn echt gestoord, ze liggen languit van de hitte, maar gaan wel keihard rondjes rennen in hun wieletje om daarna weer doodmoe neer te ploffen
pi_28116867
Mooi die eerste foto van Spike!! En ook liefff pootje.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_28117099
Spike

Zitten hier pootjesfetisjisten dan?
pi_28117203
Pootjes !
Hebben!

Hallooooooo we doen het weer
pi_28117225
Spike Wat een prachtige foto's!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28117239
Oh en auties is het oogje wat spike niet heeft nattig
pi_28117292
Als het raam van de slaapkamer open staat, hoef je nooit naar Sam te zoeken. Echt zijn lievelingsplekje!

Even kwetteren naar de vogeltjes..

If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_28117456
Nilasha die bovenste foto is echt geweldig met die "armen overelkaar" achtige houding! heel stoer!!!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:46:55 #211
48233 Auticia
warriorette
pi_28117500
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh en auties is het oogje wat spike niet heeft nattig
Ja, dat traant heel snel. Er is niet tegenop te dweilen .
Maar verder is het geen viezigheid ofzo, hij heeft ook nooit 'slaap' in dat oog.
Het oogje wat er niet zit ziet er verder goed uit.

Het lijkt mij gewoon dat hij in dat gat alleen een traanbuisje heeft.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:47:41 #212
48233 Auticia
warriorette
pi_28117531
Wat ziet Sam er stoer uit, zo uit dat raam kijkend .
pi_28117591
Ohhhh een kekkerfoto... het wil hier maar niet lukken om dat gekke xena-kekker-bekkie op de foto te krijgen...

Ja, met spike, kan best alleen een traanbuisje.
En dat centebakkie blijft !
pi_28118048
Sam
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 01:10:26 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_28121774
bluezz, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!

Alsof ik het wist, Ep zag er vanmiddag mottig uit, keek niet "goed" uit zijn oogjes. Ep is een blaasklantje dus daar heb ik meteen 3 vitamine C pillen in gewerkt en een bak nat voer met warm water. Vanavond was onze eigen DA niet beschikbaar, maar Ep ligt zich al de hele avond naast me op de bank te soppen, ipv apatisch liggen kijken vanuit een donker hoekje als het goed is vind ik morgen geen plasje, zo wel, kunnen we godzijdank bij onze eigen DA terecht ik heb het niet op "vreemde" dierenartsen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28123274
Agossie Ep
Dus toch Gijs niet he, kon ook bijna niet zo jong

Weer werken... Errug vroeg zo na 5 dagen vrij
pi_28123762
Wat komen blaasproblemen toch veel voor de laatste jaren...Hoe is het nu met Ep?

Saar heeft vannacht? in de kattenbak geslapen
Tenminste, daar trof mijn man haar in aan.

Het is wel een groot formaat bak, nl een groot kinderbadje....Zou dat koel aanvoelen?
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:17:24 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_28124424
Het lijkt idd wel alsof iedere kater van 7 jaar en ouder blaasproblemen heeft. Je zou haast gaan denken om de katten zoals vroeger weer met de pot mee te laten eten

Nu hangen de drollen in Saar dr bontje?
Wij hebben truwens 2 onderbakken van konijnenhokken als kattenbank, we noemen het ook wel eens het landgoed van de katen
pi_28124755
Nou, ik denk inderdaad dat het wel iets met het voer te maken heeft. Die geconcentreerde brokjes van nu, waarvan men zegt dat ze zo super zijn? En dat katten alleen maar brokjes hoeven te eten?
Eigenwijs als ik ben krijgen mijn katten naast brokjes ook blikvoer en gekookte vis- en kipfilet.

Ha! De bak was schoon
pi_28124878
Zijn jullie honden ook zo schijnheilig ? Vanmorgen was Bommel aan het bijten in iets, en mijn ma zei er iets van, dan kijkt hij je schuin aan en gaat er vervolgens aan likken
And you know I might
pi_28124972
Schijnheilig?

De vermoorde onschuld
pi_28124996
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef kissa het volgende:
Schijnheilig?

De vermoorde onschuld
"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maar "
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:47:09 #223
43556 miss_dynastie
pi_28125031
Is volgens mij dieren eigen, Rena
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:53:21 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_28125186
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:35 schreef kissa het volgende:
Nou, ik denk inderdaad dat het wel iets met het voer te maken heeft. Die geconcentreerde brokjes van nu, waarvan men zegt dat ze zo super zijn? En dat katten alleen maar brokjes hoeven te eten?
Eigenwijs als ik ben krijgen mijn katten naast brokjes ook blikvoer en gekookte vis- en kipfilet.

Ha! De bak was schoon
Ja, dat denk ik dus ook. Neem nou Floris van mn moeder, die zit al zn hele leven op blaasgruisvoorkomend voer (duur dus) maar tóch enorme last krijgen van blaasgruis dan klopt er toch ergens iets niet zou je denken

Hier krijgen ze ook weer blik er bij, voor het vocht en ook ben ik van het blaasgrisvoorkomende voer afgestapt. Ik betaalde me scheel aan dat voer, dat vind ik niet erg, maar dan moet het wel doen wat ze beloven. Ep krijgt nu op aanraden van de DA iedere dag een vitamientje C en gister dan ff een lading ... hij doet het goed!!
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:54:42 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28125222
we hebben besloten dat er in ieder geval twee hanen het veld gaan ruimen. ze gaan naar een hele leuke kinderboerderij waar ze alle ruimte krijgen om te scharrelen. en niet naar dat stomme mini-kinderboerderijtje hier in de buurt waar ze in hokken terechtkomen. dan laat ik ze nog liever inslapen. maar goed, het rare beest en de zwarte gaan we dus zaterdag afleveren. s kijken of we er een leuk kippetje voor in de plaats mee kunnen nemen. twee van die pluizebollen vind ik toch wel weer erg weinig.

vanochtend begonnen de heren haan om 6 uur met zijn drieen te kraaien. daar hebben we weinig sympathie mee gescoord ben ik bang. ik heb voor nood de preview die ik had liggen voor de ramen getimmerd. konden ze met zijn vieren even een filmpje uitkiezen.
na zo'n drie kwartier hadden ze m kennelijk uit, want toen kraaiden ze weer vrolijk door.

nou ja, nog een paar dagen dan mogen ze hun gang gaan.
pi_28128549
Blijft de overgebleven ene haan dan niet kraaien?
pi_28128643
Schiet nog ff een paar foto's Ladywrb
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 11:57:29 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28128701
tuurlijk wel, maar nu is het zo dat nr 1 begint, nr 2 denkt: dat kan ik beter, en vervolgens laat nr.3 weten het daar weer niet mee eens te zijn. zo kan dat dus uitlopen op een compleet 3-stemmig kukelekuu-concert van een kwartier. en dat dus meerdere keren per dag
pi_28128886
Goed plan Lady-wrb! En idd, maak wat foto's van de hanen!! zieeen!
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 12:14:42 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28129198
oke, maar dan moet ik eerst de batterijen opladen

(in het kippetjestopic staan een paar foto's van hepie van vanmorgen)
pi_28129313
Oooo!

* inkie1010 gaat even kijken!

Nou moe... ik kan het helemaal niet vinden
pi_28129526
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef rena het volgende:

[..]

"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maar "
OZZIE! NIET AAN DE TRAP KNAGEN!

Nee ook niet aan de trap likken maf beest

Ozzie, hou op met gefrustreerd naar die trap te staren!

Nou goed dan, dan kom maar, gaan we samen op de bank zitten...

You manipulative Beagle you...

Ik was gisteren bij de vriendin met de Russeltjes (zonder Ozzie) maar wat waren die ineens KLEIN! Ozzie is echt huge geworden! En gisteren hoorde ik dat de Beagle van de mevrouw waar mijn vader wel eens mee meewandelt Hogan heet. Zooooo cool! Ik wil ook een Hogan! Ozzie en Hulk Hogan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28129598

Syrena
pi_28129775
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:27 schreef Bluezz het volgende:

Syrena
We hebben ook het boek van Martin Gaus. En daar staat in dat je je hond NOOOOOOOOIT je restjes mag geven. Van je boterham of zo. Want als je dat eeeeeeeeeeen keertje doet....

Moet ik écht verdergaan? dan issie zooooo geduldig, gaat helemaal zitten wachten op die laatste hap, duurt het te lang dan wordt er al eens gelikkebaard duurt het dan nog langer dan wordt er met de pootjes geschuifeld... Ja en nog langer wachten houden we zelf ook niet uit, dus geen idee wat ie dan doet...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28129800
En pa en ik hadden de eerste week dus niet in de gaten dat mijn moeder hem stiekem dat laatste hapje dus steeds gaf.

We hebben besloten om 'm dan vanaf nu maar zeer grondig te verpesten en daarna NOOOOOOOIT meer een hond te nemen
pi_28130248

Van de vorige eigenaresse hoorden we dat Ayla nogal kon bedelen tijdens het eten en zelfs wel eens wat pikte. Dat heeft ze bij ons nooit gedaan en ze mag ook niet bij de tafel komen als we eten. Dat doet ze keurig. Wel ligt ze dan zuchtend en steunend te wachten tot we klaar zijn, want dan krijgt zij haar eten
pi_28130644
Zielig zijn ze toch he
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:18:23 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28130939
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef inkie1010 het volgende:
Oooo!

* inkie1010 gaat even kijken!

Nou moe... ik kan het helemaal niet vinden
hier bedoel ik:
Wel of geen kippetje(s)
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:20:18 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28131007
ik heb foto's ik heb foto's ik heb foto's

nu imageshack nog even op zijn staart trappen
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:40:49 #240
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:44:07 #241
48233 Auticia
warriorette
pi_28131770
Wat een heerlijke pluizenbollen lady-wrb!
.

Ik word er helemaal blij van als ik er naar kijk!
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:51:31 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_28131994
deze haan blijft lady-wrb?

† In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:54:14 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28132082
hahahaha ik zie ineens dat die zwarte haan nog steeds dezelfde houding heeft
die is helemaal goed in de voor en na .
pi_28132928
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:

Van de vorige eigenaresse hoorden we dat Ayla nogal kon bedelen tijdens het eten en zelfs wel eens wat pikte. Dat heeft ze bij ons nooit gedaan en ze mag ook niet bij de tafel komen als we eten. Dat doet ze keurig. Wel ligt ze dan zuchtend en steunend te wachten tot we klaar zijn, want dan krijgt zij haar eten

Bommel loopt door de kamer als we aan het eten zijn, verschrikkelijk irritant, maar op dat gebied heb ik niks over de hond te zeggen Hij bedelt gelukkig niet, hij krijgt soms 's middags wel eens een plakje worst.

Bommel wil trouwens altijd graag onder de tafel liggen, wij willen dat niet, waarom doen ze dat eigenlijk?

Geweldige foto's, moussy

De kippies
And you know I might
pi_28133637
Ozzie zit altijd voor de keukendeur. Dat was ook een 'regel' ergens in een boek, dat je honden niet voor de deur mocht laten liggen, omdat deuren erg belangrijk zijn (géén idee waarom ofzo, maar 't zal wel weer met dominantie te maken hebben).

In elk geval is de keuken rond de tijd dat er gekookt wordt of een boterham gesmeerd, helemaal van Ozzie. Hij zit op de mat of tegen de keukenkastjes aangeplakt. In elk geval dicht bij je in de buurt voor het geval je eens last mocht krijgen van een spastische aanval en dan drie karbonades op de keukenvloer laat vallen....

Zo, maar dan met de oogjes open en inmiddels een halve meter langer en vier kilo dikker

pi_28134795
Ozzie Ik wil je hebben!!!

Bommel ligt vaak voor de deuropening Dat wist ik niet!

Bommel heeft in de keuken een vaste plaats waar hij moet gaan liggen zodat je geen last van hem hebt als je aan het koken bent, dat is best wel handig, hij blijft al aardig liggen Dat kun je ze best aanleren Syrena, het kost tijd, maar als ze het snappen is het handig Minder kans op je nek breken over de hond
And you know I might
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:29:35 #247
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28134980
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opsta
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:31:16 #248
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28135029
Ik vind deze:

en deze:

en deze:

echt he-le-maal geweldig
pi_28135073
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
Ozzie Ik wil je hebben!!!

Bommel heeft in de keuken een vaste plaats waar hij moet gaan liggen zodat je geen last van hem hebt als je aan het koken bent, dat is best wel handig, hij blijft al aardig liggen Dat kun je ze best aanleren Syrena, het kost tijd, maar als ze het snappen is het handig Minder kans op je nek breken over de hond
Onze keuken is te klein, waar ie ook gaat zitten, hij zit altijd in de weg helaas. Dan is voor de deur de enige optie, maar ook die is lastig als je om de haverklap wat in de kliko moet gaan doen.

Gelukkig kook ik zelden bij ons thuis
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:33:32 #250
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28135098
De Tokkies groeien hard

Plofbuikje

Syrena: Als je donateur wordt van Proefdiervrij krijg je een Beaglesleutelhanger. Ik ben vanochtend donateur geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')