Ja, dat traant heel snel. Er is niet tegenop te dweilenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh en auties is het oogje wat spike niet heeft nattig
"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maarquote:
Ja, dat denk ik dus ook. Neem nou Floris van mn moeder, die zit al zn hele leven op blaasgruisvoorkomend voer (duur dus) maar tóch enorme last krijgen van blaasgruisquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:35 schreef kissa het volgende:
Nou, ik denk inderdaad dat het wel iets met het voer te maken heeft. Die geconcentreerde brokjes van nu, waarvan men zegt dat ze zo super zijn? En dat katten alleen maar brokjes hoeven te eten?
Eigenwijs als ik benkrijgen mijn katten naast brokjes ook blikvoer en gekookte vis- en kipfilet.
Ha! De bak was schoon
OZZIE! NIET AAN DE TRAP KNAGEN!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef rena het volgende:
[..]
"Ik was helemaal niet aan het bijten, kijk maar"
We hebben ook het boek van Martin Gaus. En daar staat in dat je je hond NOOOOOOOOIT je restjes mag geven. Van je boterham of zo. Want als je dat eeeeeeeeeeen keertje doet....quote:
hier bedoel ik:quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef inkie1010 het volgende:
Oooo!
* inkie1010 gaat even kijken!
Nou moe... ik kan het helemaal niet vinden![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Van de vorige eigenaresse hoorden we dat Ayla nogal kon bedelen tijdens het eten en zelfs wel eens wat pikte. Dat heeft ze bij ons nooit gedaan en ze mag ook niet bij de tafel komen als we eten. Dat doet ze keurig. Wel ligt ze dan zuchtend en steunend te wachten tot we klaar zijn, want dan krijgt zij haar eten
De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opstaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
Bommel ligt vaak voor de deuropeningDat wist ik niet!
Onze keuken is te klein, waar ie ook gaat zitten, hij zit altijd in de weg helaas. Dan is voor de deur de enige optie, maar ook die is lastig als je om de haverklap wat in de kliko moet gaan doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef rena het volgende:
Ozzie![]()
![]()
![]()
Ik wil je hebben!!!
Bommel ligt vaak voor de deuropeningDat wist ik niet!
Bommel heeft in de keuken een vaste plaats waar hij moet gaan liggen zodat je geen last van hem hebt als je aan het koken bent, dat is best wel handig, hij blijft al aardig liggenDat kun je ze best aanleren Syrena, het kost tijd, maar als ze het snappen is het handig
Minder kans op je nek breken over de hond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |